Δύο γνωστά brands άνοιξαν στο Metropolis Mall

Δύο νέα brands άνοιξαν στο Metropolis Mall στη Λάρνακα.

Το νέο εμπορικό κέντρο, συνολικής έκτασης 39.000 τ.μ. προσφέρει μια πλειάδα επιλογών σε χώρους εστίασης και εμπορικά καταστήματα. Στους χώρους του, πλέον λειτουργούν και τα γνωστά brands, Ramazotti και τα Crocodile Shoes & Bags.

Διαβάστε ακόμα: 

Νίκος Σιακόλας: Έτσι εμπνεύστηκε και υλοποίησε το Mall of Cyprus

Extended Black Friday υψηλών προσδοκιών και εκπτώσεων έως 45%

Όλες οι λεπτομέρειες για τη μεγάλη οικιστική ανάπτυξη στη Λευκωσία

Ramazotti

Πρόκειται για ένα brand που προφέρει υψηλής αξίας τσάντες και αξεσουάρ σε προσιτές τιμές, υπερέχοντας στο σχεδιασμό και στην ποιότητα. Ακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις της μόδας, τα Ramazotti προσθέτουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα στα προϊόντα τους.

Φέτος, η εταιρεία κλείνει 40 χρόνια ζωής και κατέχει ηγετική θέση στο χώρο της γυναικείας τσάντας και αξεσουάρ. Μέχρι στιγμής, δραστηριοποιείται με πέντε επώνυμα φυσικά καταστήματα αποκλειστικής διάθεσης των προϊόντων και δύο ηλεκτρονικά.

Crocodile Shoes & Accessories

Ανδρικά και γυναικεία υποδήματα για όλες τις σεζόν, καθώς και τσάντες, είναι τα προϊόντα που μπορεί κανείς να βρει στα καταστήματα Crocodile.

Η Crocodile φέρνει στο προσκήνιο μάρκες από την ξένη αγορά, οι οποίες φημίζονται για την ποιότητά τους, όπως Tsakiris Mallas από Ελλάδα καθώς και άλλες μάρκες παγκοσμίου εμβέλειας σε ανδρικά και γυναικεία, όπως Tommy Hilfiger, CALVIN KLEIN, CARRANO, DESIGUAL, DKNY, GUESS, Guy Laroche, LACOSTE, PEPE JEANS, s.Oliver, SUPERDRY, TOMS, TRUSSARDI JEANS, UGG, WRANGLER κ.α πολλά.

 

Δειτε Επισης

Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
Η συνταγή της Τρ. Κύπρου για διατήρηση υψηλής κερδοφορίας-Οι πέντε βασικές προτεραιότητες και οι επί μέρους στόχοι
Το δυναμικό τοπίο των επενδύσεων στον τομέα της φιλοξενίας και τι προσελκύει τους επενδύτες στην Κύπρο
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των Leaders in Hospitality Awards
Μαρία Κουρούπη: H στρατηγική της Hermes Airports για ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου
Μίλτος Μιχαηλάς: Ενισχύσαμε την κερδοφορία μας, κερδίσαμε σημαντικές μάχες στην αγορά-Η απαρχή ενός νέου κεφαλαίου για την Alpha Bank
Τα ΜΕΔ στις εταιρείες... Δυσκολεύονται να τα φέρουν βόλτα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις-Τα στοιχεία της ΚΤΚ
Φιλοξενία: Οι εξατομικευμένες εμπειρίες, η απλοποίηση διαδικασιών και το κλικ σε βιώσιμους προορισμούς
FT: Συζητήσεις για επένδυση της Tesla στην Nissan-Άλμα της μετοχής της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας κατά 12%
Ο κύκλος δέκα ετών που έκλεισε και η νέα στρατηγική του Υφυπουργείου Τουρισμού...Έμφαση στην ποιότητα παρά την ποσότητα