Extended Black Friday υψηλών προσδοκιών και εκπτώσεων έως 45%

Τις ελπίδες τους στην Black Friday έχουν εναποθέσει οι καταστηματάρχες, οι οποίοι ετοιμάζονται πυρετωδώς για τη μεγάλη γιορτή του λιανεμπορίου.

Φέτος, οι προσδοκίες είναι αρκετά υψηλότερες σε σύγκριση με πέρσι που υπήρχαν περιορισμοί, τοπικά lockdowns σε Λεμεσό και Πάφο και τα malls στις συγκεκριμένες επαρχίες να παραμένουν κλειστά.

Διαβάστε ακόμα: 

Νίκος Σιακόλας: Έτσι εμπνεύστηκε και υλοποίησε το Mall of Cyprus

Όλες οι λεπτομέρειες για τη μεγάλη οικιστική ανάπτυξη στη Λευκωσία

Δύο γνωστά brands άνοιξαν στο Metropolis Mall 

Η... Μαύρη Παρασκευή του λιανεμπορίου αποτελεί θεσμό, ο οποίος υιοθετήθηκε στον υπέρτατο βαθμό τα τελευταία χρόνια στην κυπριακή αγορά, καθώς και ορόσημο, μιας και σηματοδοτεί την έναρξη της γιορτινής περίοδο, της πιο εμπορικής κάθε χρονιάς.

Περιμένουν τα καλύτερα
Μιλώντας στο InBusinessNews ο γενικός γραμματέας του Παγκύπριου Συνδέσμου Λιανικού Εμπορίου(ΠΑΣΥΛΕ), Μάριος Αντωνίου, ανέφερε ότι η Black Friday αποτελεί επίσης τεστ για το λιανικό εμπόριο για τον τρόπο με τον οποίο θα συμπεριφερθούν οι καταναλωτές και το κατά πόσο η επισκεψιμότητα στα καταστήματα θα μεταφραστεί σε αγορές και τζίρο.

«Προσδοκούμε αρκετά φέτος. Οι διαδικτυακές πωλήσεις στην Κύπρο δεν έχουν την ίδια ένταση και έκταση με το εξωτερικό, καθώς οι καταναλωτές προτιμούν τη φυσική επίσκεψη στο κατάστημα και την προσωπική επαφή με τους καταστηματάρχες», επεσήμανε σχετικά.

Θα κρατήσει περισσότερο
Παρόλο που την τιμητική τους αναμένεται να έχουν και φέτος τα προϊόντα τεχνολογίας και οι ηλεκτρονικές συσκευές (τηλεοράσεις, tablets και κονσόλες), εντούτοις ο θεσμός εφαρμόζεται καθολικά στο υπόλοιπο λιανεμπόριο, με τα καταστήματα ειδών ένδυσης και υπόδησης να ετοιμάζονται να προχωρήσουν σε εκπτώσεις.

Η φετινή Black Friday θα έχει μεγαλύτερη διάρκεια σε σχέση με άλλες χρονιές, με κάποιους καταστηματάρχες να ξεκινούν νωρίτερα τις εκπτώσεις και άλλους να επεκτείνουν τον θεσμό και τις επόμενες ημέρες. Πρόκειται για φαινόμενο που εφαρμόζεται πλέον τόσο σε χώρες της Ευρώπης, όσο και στην Αμερική.

«Το τριήμερο εκπτώσεων είναι τουλάχιστον δεδομένο, ενώ οι προσφορές ενδέχεται να διαρκέσουν περισσότερο. Οι καταναλωτές δεν θα δουν χαμηλότερες τιμές μόνο την Παρασκευή 26 Νοεμβρίου, αλλά και τις επόμενες ή ακόμα και τις προηγούμενες ημέρες», τόνισε ο κ. Αντωνίου.

Εκπτώσεις 20% έως 45%
Όσον αφορά το εύρος των εκπτώσεων, εκτιμάται ότι θα κυμανθεί από 20% έως 45%, καθώς οποιεσδήποτε μεγαλύτερες εκπτώσεις θα αφορούν προϊόντα παλιού στοκ, το οποίο θα πρέπει να φύγει από τα καταστήματα.

«Δεν μπορούμε να ανταγωνιστούμε αντίστοιχες εκπτώσεις που εφαρμόζονται κάθε χρόνο στην Αμερική ή μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες, καθώς είμαστε μικρή αγορά», εξήγησε σχετικά ο γ.γ. του ΠΑΣΥΛΕ.

Προσφορές εν μέσω αυξήσεων
Την ίδια ώρα, οι λιανέμποροι καλούνται να επιδοθούν σε πολιτική εκπτώσεων, ελκυστικών προσφορών και χαμηλών τιμών, προκειμένου να προκαλέσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών, οι οποίοι είναι αντιμέτωποι με το κύμα αυξήσεων σε βασικά είδη πρώτης ανάγκης.

Οι τσιμπημένες τιμές σε καύσιμα, ενέργεια, αλλά και τρόφιμα (ψωμί, αλεύρι, μακαρόνια) ή γάλα, έχουν μειώσει την αγοραστική δύναμη των πολιτών. Θεσμοί όπως η Black Friday αναμένεται να αποτελέσουν ανάσα, τόσο για τους καταστηματάρχες όσο και για τους καταναλωτές.

Δειτε Επισης

Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
Η συνταγή της Τρ. Κύπρου για διατήρηση υψηλής κερδοφορίας-Οι πέντε βασικές προτεραιότητες και οι επί μέρους στόχοι
Το δυναμικό τοπίο των επενδύσεων στον τομέα της φιλοξενίας και τι προσελκύει τους επενδύτες στην Κύπρο
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των Leaders in Hospitality Awards
Μαρία Κουρούπη: H στρατηγική της Hermes Airports για ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου
Μίλτος Μιχαηλάς: Ενισχύσαμε την κερδοφορία μας, κερδίσαμε σημαντικές μάχες στην αγορά-Η απαρχή ενός νέου κεφαλαίου για την Alpha Bank
Τα ΜΕΔ στις εταιρείες... Δυσκολεύονται να τα φέρουν βόλτα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις-Τα στοιχεία της ΚΤΚ
Φιλοξενία: Οι εξατομικευμένες εμπειρίες, η απλοποίηση διαδικασιών και το κλικ σε βιώσιμους προορισμούς
FT: Συζητήσεις για επένδυση της Tesla στην Nissan-Άλμα της μετοχής της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας κατά 12%
Ο κύκλος δέκα ετών που έκλεισε και η νέα στρατηγική του Υφυπουργείου Τουρισμού...Έμφαση στην ποιότητα παρά την ποσότητα