Φεύγουν από την Κύπρο τα Chanel-Το τέλος της συνεργασίας με Tiffany

Το τέλος της συνεργασίας του με την Tiffany Boutique και κατ' επέκταση της παρουσίας του στην κυπριακή αγορά, αποφάσισε ο οίκος Chanel.

Η απόφαση λήφθηκε στα πλαίσια υλοποίησης του νέου σχεδίου επιχειρηματικής ανάπτυξης του γνωστού οίκου, βάσει του οποίου ο όμιλος από εδώ και στο εξής θα επικεντρωθεί αποκλειστικά στις ιδιόκτητες μπουτίκ του.

Διαβάστε ακόμα:

Επενδύσεις που χαράζουν ξανά τον νοσοκομειακό χάρτη της Λευκωσίας

Οι προτάσεις εργολάβων κατά του άλματος αυξήσεων στις κατασκευές

Καύσιμα: Αυτά πληρώνουν οι Κύπριοι και οι άλλοι Ευρωπαίοι

Η στρατηγική αυτή απόφαση επηρεάζει ομοίως και άλλες χώρες με Chanel Corners, ενώ όσον αφορά την Κύπρο, η εδώ παρουσία του ολοκληρώνεται έως το τέλος του 2021.

Όπως εξηγεί στο InBusinessNews η Βέρα Λυσιώτη, ιδιοκτήτρια της Tiffany Boutique, η συνεργασία με τον οίκο θα συνεχιστεί κανονικά μέχρι τέλος του χρόνου με την τελευταία συλλογή και όλη την γκάμα.  Πιο συγκεκριμένα, η Tiffany Λεμεσού αυτή τη στιγμή έχει παραλάβει την νέα CRUISE-SUMMER ’22 συλλογή του οίκου Chanel, η οποία θα διατίθεται μέχρι και τις 31 Δεκεμβρίου 2021.

Πρόσθεσε, ότι ο οίκος Chanel, δεν σκοπεύει να επενδύσει στην Κύπρο με δική του ιδιόκτητη μπουτίκ, και ως αποτέλεσμα, τα προϊόντα του δεν θα είναι διαθέσιμα στην κυπριακή αγορά.

40 χρόνια παρουσίας στην κυπριακή αγορά

Από το 1980, η Tiffany Boutique είχε το προνόμιο να φιλοξενεί τη συλλογή του οίκου Chanel στη Λευκωσία και έπειτα στη Λεμεσό, σε ένα ειδικά διαμορφωμένο Chanel Corner σύμφωνα με τα πρότυπα του οίκου.

Κατάφερε, επίσης, να είναι ανάμεσα στις τελευταίες τέσσερις ανεξάρτητες μπουτίκ που συνεχίζουν να εκπροσωπούν τη Chanel μέχρι σήμερα.

Νέα brands από Tiffany

Πάντως, η γκάμα των σύγχρονων σχεδιαστών που φιλοξενεί η Tiffany αναπτύσσεται και ανανεώνεται συνεχώς.

«Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε το άνοιγμα του αποκλειστικού Pop-up Shop La Double J στη Λεμεσό, που περιλαμβάνει τα είδη ένδυσης και σπιτιού της επωνυμίας. Επιπλέον, με την άνοιξη του 2022 λανσάρουμε για πρώτη φορά και αντρική σειρά ρούχων, καθότι η Tiffany μετεξελίσσεται σε ένα πολυμορφικό lifestyle concept store όπου η μόδα για τη γυναίκα και τον άντρα συνυπάρχει και συνδέεται επίσης με τη μόδα του σπιτιού και του art de la table», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.

 

Η επιστολή του Οίκου προς τη Βέρα Λυσιώτη:

 

 

 

Δειτε Επισης

H εντυπωσιακή γκάμα προϊόντων του Mamas & Papas που ήρθε στο M&S Ακρόπολης (pic)
ΚΕΟ: Μοιράζει μέρισμα συνολικού ύψους €1,7 εκ. στους μετόχους της
Χρ. Καποδίστριας & Υιοί Λτδ: Ταξίδι στη Μεγάλη Βρετανία για 17 επαγγελματίες του δικτύου Castrol Service
Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες
Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
Καύσιμα: Έρευνα για διαφορετική τιμολόγηση μεταξύ επαρχιών ζητεί ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
Kings Avenue Mall: Έντεκα χρόνια επιτυχιών και καινοτομίας-Οι εκδηλώσεις και εκπλήξεις για την σημαντική επέτειο
Lidl Κύπρου: Δυνατότητα σε πέντε τυχερούς να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια €6.000 μέσω του Lidl Plus