Χυμοί ΕΝΑ: Ανανεωμένη εικόνα στη νέα εποχή του brand

Ανανεωμένοι, βελτιωμένοι και απολύτως έτοιμοι να προσφέρουν γευστικές προτάσεις υψηλής ποιότητας στον Κύπριο καταναλωτή είναι οι Χυμοί ΕΝΑ, οι οποίοι απέκτησαν νέα, μοντέρνα και δυναμική εμφάνιση.

Μιλώντας στο InBusinessNews, ο Γιάννης Καλαϊτζάκης, Διευθυντής Μάρκετινγκ, Gruppo Campari & Non Alcoholic Beverages, Φώτος Φωτιάδης Διανομείς ΛΤΔ επεσήμανε ότι η ανανεωμένη εμφάνιση των χυμών ΕΝΑ δίνει έμφαση στην φρεσκάδα και τα πολλαπλά οφέλη των φρούτων, με την προσθήκη Υψηλής Βιταμίνης C σε όλη την προϊοντική σειρά.

Ερωτηθείς για την εν λόγω επένδυση εν μέσω πανδημίας, ο κ. Καλαϊτζάκης τόνισε ότι οι χυμοί ΕΝΑ συνθέτουν μια σαφή απάντηση στην ανάγκη του σύγχρονου καταναλωτή για σωστή και υγιεινή διατροφή, στη σταδιακή μετάβαση στη μετά covid κανονικότητα.

Διαβάστε ακόμα:

Πολυτελής ανάπτυξη στην ιστορική Γλάδστωνος στη Λευκωσία

Οξυγόνο για τα ορεινά οι επιχορηγημένες διακοπές των Κυπρίων

Ποια η σημασία και ποιος ο στόχος της νέας δυναμικής εικόνας των Χυμών ΕΝΑ;
Βασικός στόχος για το επαναλανσάρισμα των χυμών υπήρξε εξ αρχής η επιτυχής επανατοποθέτηση της μάρκας, στη συνείδηση του κύπριου καταναλωτή ως εκ των κορυφαίων, ποιοτικά, διατροφικά και ταυτόχρονα γευστικά, επιλογών για κάθε ηλικία. Την ίδια στιγμή, η εξασφάλιση υψηλής βιταμίνης C σε όλη την προϊοντική σειρά, θέτει τις βάσεις για τα επόμενα βήματα της μάρκας. Κινούμαστε προς ένα μέλλον, που αφουγκράζεται απόλυτα τις σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις, όπου ζητούμενο είναι προϊόντα υψηλής ποιότητας, και διατροφικής αξίας χωρίς να θυσιάζεται η γεύση.

Τι περιλαμβάνει η ανανεωμένη εμφάνιση και ποια η πηγή έμπνευσης;
Αναμφίβολα η ίδια η φύση αποτέλεσε τη μεγαλύτερη πηγή έμπνευσης για την ανανέωση της εικόνας αλλά και της «ουσίας» για τη σειρά χυμών ΕΝΑ. Η ανανεωμένη εμφάνιση των χυμών ΕΝΑ δίνει έμφαση στην φρεσκάδα και τα πολλαπλά οφέλη των φρούτων, με την προσθήκη Υψηλής Βιταμίνης C, απολαμβάνοντας έτσι… «ένα ποτήρι φύσης».

Στις υπάρχουσες, αγαπημένες γεύσεις της σειράς των Χυμών ΕΝΑ, προστέθηκαν δύο νέοι, συνδυασμοί φρούτων: Καρότο-Μήλο-Ροδάκινο 100% φυσικός χυμός και Μπανάνα-Φράουλα φρουτοποτό.

Επιπλέον, τεράστια βαρύτητα αποδόθηκε και στην ποιοτική και υγιεινή διατροφή των παιδιών. Προς αυτή την κατεύθυνση, οι Χυμοί ΕΝΑ Smiley για παιδιά, ανανεώθηκαν πλήρως, με βελτιωμένες γεύσεις, με πολύτιμες για τον οργανισμό Βιταμίνες C και B6  και με 30% λιγότερη πρόσθετη ζάχαρη για τους υφιστάμενους αγαπημένους χυμούς Smiley Red και Smiley Blue. Παράλληλα, η σειρά παιδικών χυμών ΕΝΑ Smiley, παρουσιάζει μια νέα πρόταση, το ENA Smiley Orange φρουτοποτό, με γεύση πορτοκάλι.

Τέλος, με σεβασμό προς το περιβάλλον και με στόχο τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα, όλες οι νέες συσκευασίες και τα καπάκια της σειράς χυμών ΕΝΑ, προέρχονται από plant – based ανακυκλώσιμα υλικά, καθώς επίσης όλες οι συσκευασίες 250ml διαθέτουν πλέον χάρτινα καλαμάκια.

Πώς προχωρήσατε σε αυτή την επένδυση εν μέσω πανδημίας;
Ομολογουμένως, η πανδημία έθεσε σημαντικούς προβληματισμούς αλλά και αντικειμενικά εμπόδια για ένα τέτοιο εγχείρημα. Ωστόσο, αξιολογώντας όλες τις παραμέτρους, λάβαμε την απόφαση να προχωρήσουμε βάσει προγραμματισμού, με στόχο η επόμενη μέρα μετά τη λήξη ή τον ουσιαστικό περιορισμό της πανδημίας, να βρει τους Χυμούς ΕΝΑ, ανεωμένους, βελτιωμένους και απολύτως έτοιμους να προσφέρουν γευστικές προτάσεις υψηλής ποιότητας στον κύπριο καταναλωτή. 

Επιπροσθέτως, η πανδημία, αν μη τι άλλο, ανέδειξε και το καίριο ζήτημα της σωστής και υγιεινής διατροφής, με προϊόντα που θωρακίζουν τον οργανισμό και την υγεία. Οι χυμοί ΕΝΑ, με υψηλή βιταμίνη C σε όλα τα προϊόντα της γκάμας, συνθέτουν μια σαφή απάντηση στην ανάγκη αυτή του σύγχρονου καταναλωτή στη σταδιακή μετάβαση στη μετά covid κανονικότητα.

Δειτε Επισης

Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των 16ων IN Business Awards
Νίκος Χριστοδουλίδης: Προκηρύσσει μεγάλη εκστρατεία για το rebranding της Κύπρου ο Invest Cyprus
Δρ. Χρ. Χατζηκυπριανού: Κτηνιατρική Σχολή στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο
Γ. Μιχαήλ: Ας πιστέψουμε στην κυπριακή επιχειρηματικότητα, ας γίνουμε μια πραγματικά pro-business κοινωνία
Global Chief Transformation Officer της Ogilvy ο Αντώνης Κόχειλας-Ποια τα νέα του καθήκοντα
Αυθεντικό Πάσχα στο Cap St. Georges: Ξεχωριστός προορισμός-Μοναδικές εμπειρίες
Αντώνης Ρούβας: Ηγετικός χρηματοπιστωτικός οργανισμός με ισχυρή παρουσία και στον ασφαλιστικό τομέα η Ελληνική
Εισαγωγή νέων Γραμματίων του Δημοσίου ύψους €25 εκατ. στο ΧΑΚ
Μείωση μετοχικού κεφαλαίου της Τρ. Κύπρου λόγω προγράμματος επαναγοράς ιδίων μετοχών-Η ανακοίνωση του ΧΑΚ
Τράπεζα Κύπρου: Ολοκλήρωσε με επιτυχία την έκδοση πράσινου ομολόγου ύψους €300 εκατ.