Έκρηξη στις πωλήσεις των SPAR στην Κύπρο

Αύξηση πωλήσεων κατά 61% πέτυχε το 2020 η SPAR Κύπρου. Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου για το περασμένο έτος, ο συνολικός κύκλος εργασιών λιανικής των τριών καταστημάτων που διαθέτει στην Κύπρο ανήλθε στα €11,4 εκατομμύρια.

Μετά το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος στη Λάρνακα το 2018, η SPAR Κύπρου, στα μέσα του 2019, επέκτεινε τις δραστηριότητές της με δύο νέα καταστήματα σε Λευκωσία και Λεμεσό, έχοντας το 2019 κύκλο εργασιών €7,06 εκατ.

Το πλάνο επέκτασης

Το 2018 η SPAR εισήλθε στην κυπριακή αγορά με ένα μεσοπρόθεσμο επιχειρηματικό πλάνο που προέβλεπε τη λειτουργία πέραν των 20 καταστημάτων σε όλη την Κύπρο, με στόχο να καταστεί μία από τις μεγάλες παγκύπριες αλυσίδες υπεραγορών. Το πλάνο αφορούσε τη δημιουργία ενός παγκύπριου δικτύου σε όλους τους τύπους καταστημάτων, όπως υπεραγορές, σούπερμαρκετ, καταστήματα της γειτονιάς, ακόμα και express/convenience καταστήματα.

Διαβάστε ακόμη: 

Α. Θεολόγου: Η ριζοσπαστική πρόταση που θα προωθήσουμε άμεσα

Leroy Merlin: Εντυπωσιακό comeback, δεκάχρονα και στο βάθος online shop

Ανθεκτικότητα στην πανδημία

Γενικότερα, οι πωλήσεις της SPAR διεθνώς έφτασαν τα €39,8 δις και έφεραν αύξηση των εσοδών κατά 7,4%, παρά τις δυσκολίες ανά το παγκόσμιο, που προήλθαν από τις συνέπειες της πανδημίας.

Σημειώνεται ότι στο τέλος του 2020 λειτουργούσαν συνολικά 13.501 καταστήματα SPAR, σε 48 χώρες.

Δειτε Επισης

Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
Η συνταγή της Τρ. Κύπρου για διατήρηση υψηλής κερδοφορίας-Οι πέντε βασικές προτεραιότητες και οι επί μέρους στόχοι
Το δυναμικό τοπίο των επενδύσεων στον τομέα της φιλοξενίας και τι προσελκύει τους επενδύτες στην Κύπρο
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των Leaders in Hospitality Awards
Μαρία Κουρούπη: H στρατηγική της Hermes Airports για ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου
Μίλτος Μιχαηλάς: Ενισχύσαμε την κερδοφορία μας, κερδίσαμε σημαντικές μάχες στην αγορά-Η απαρχή ενός νέου κεφαλαίου για την Alpha Bank
Τα ΜΕΔ στις εταιρείες... Δυσκολεύονται να τα φέρουν βόλτα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις-Τα στοιχεία της ΚΤΚ
Φιλοξενία: Οι εξατομικευμένες εμπειρίες, η απλοποίηση διαδικασιών και το κλικ σε βιώσιμους προορισμούς
FT: Συζητήσεις για επένδυση της Tesla στην Nissan-Άλμα της μετοχής της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας κατά 12%
Ο κύκλος δέκα ετών που έκλεισε και η νέα στρατηγική του Υφυπουργείου Τουρισμού...Έμφαση στην ποιότητα παρά την ποσότητα