Leroy Merlin: Εντυπωσιακό comeback, δεκάχρονα και στο βάθος online shop

Θερμή υποδοχή επιφύλαξαν οι καταναλωτές στην επαναλειτουργία του καταστήματος Leroy Merlin Κύπρου, μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων και το καθολικό άνοιγμα του λιανεμπορίου.

Τους τελευταίους περίπου δεκαπέντε μήνες, από την έναρξη της πανδημίας, είναι εμφανής η στροφή των πελατών του καταστήματος στην ανακαίνιση, επισκευή και διακόσμηση του χώρου τους, ένεκα του εγκλεισμού, καθώς και των περιορισμένων πια μετακινήσεων και διακοπών.

Πρόκειται για τάση που καταγράφηκε σε χώρες της Ευρώπης και όχι μόνο, στις οποίες επιβλήθηκαν lockdowns.

Διψήφια αύξηση στην επισκεψιμότητα και στις αγορές
Μιλώντας στο InBusinessNews o Store Manager της Leroy Merlin Κύπρου, Δημήτρης Κατωπόδης εξέφρασε ικανοποίηση για την επαναλειτουργία του καταστήματος και την επισκεψιμότητα, η οποία κινήθηκε σε υψηλά επίπεδα, καταγράφοντας διψήφια αύξηση σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019.

«Σαφώς δεν μπορεί να συγκριθεί η προσέλευση στα καταστήματα με τον Μάιο του 2020, καθώς τότε οι καταναλωτές είχαν κατακλύσει τα καταστήματα έπειτα από ένα πρωτόγνωρο lockdown. Ωστόσο, τόσο η επισκεψιμότητα όσο και οι αγορές που γίνονται αυτή την περίοδο μόνο αισιοδοξία δημιουργούν», διευκρίνισε σχετικά ο κ. Κατωπόδης.

Την ίδια στιγμή, η Leroy Merlin Κύπρου εξακολουθεί να επενδύει στα τμήματα, τα οποία την έχουν καταξιώσει στα μάτια των καταναλωτών, όπως τα τμήματα κατασκευής, ειδών υγιεινής, πατωμάτων, καθώς και σε όλα τα προϊόντα που χρειάζεται κάποιος για να χτίσει και να ανακαινίσει κάποιο χώρο.

Ανοδικά κινούνται διακόσμηση και επισκευή σπιτιού
Σε συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων εξακολουθούν να επιδεικνύουν προτίμηση οι καταναλωτές. Διακόσμηση, είδη κήπου, ανακαίνιση, επισκευές, βελτίωση σπιτιού, χρώματα, πλακάκια, είδη υγιεινής είναι μερικοί από τους τομείς που καταγράφουν σημαντική άνοδο, έπειτα από τα απανωτά lockdowns και κατ’ επέκταση την ανάγκη για ενασχόληση, βελτίωση και διαμόρφωση των σπιτιών, αρκετά από τα οποία μετατράπηκαν σε γραφειακούς χώρους.

Αισιοδοξία επικρατεί στη Leroy Merlin Κύπρου για την πορεία της οικονομίας, την ανταπόκριση από πλευράς καταναλωτών, αλλά και την υλοποίηση των βραχυπρόθεσμων πλάνων της εταιρείας. Σύμφωνα με τον κ. Κατωπόδη, αναμένεται να συνεχιστεί το επόμενο διάστημα η τάση για αυξημένες αγορές όσον αφορά επισκευή, ανακαίνιση και διακόσμηση σπιτιού. Στο πλαίσιο αυτό, η Leroy Merlin Κύπρου θέτει στο επίκεντρο την καινοτομία, το λανσάρισμα νέων προϊόντων και την παροχή των καλύτερων δυνατών τελικών λύσεων στον καταναλωτή.

Μεγάλη ήταν η ανταπόκριση του κοινού στις τηλεφωνικές παραγγελίες κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθώς το τηλεφωνικό κέντρο της Leroy Merlin πήρε φωτιά. «Είχαμε κάνει την απαραίτητη προετοιμασία στο τηλεφωνικό κέντρο για την πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών, προσφέροντας τη δυνατότητα εντοπισμού προϊόντων στην ιστοσελίδα, online πληρωμής και αποστολή είτε μέσω μεταφορικής/courier είτε μέσω pick up σημείων», ανέφερε σχετικά ο Store Manager της Leroy Merlin Κύπρου.

Δέκα χρόνια δημιουργούνται εμπειρίες
Μια δεκαετία παρουσίας στην Κύπρο κλείνει η Leroy Merlin, με τους πελάτες να αγκαλιάζουν και να χτίζουν εμπειρίες με το κατάστημα.

Στο πλαίσιο των εορτασμών για τα δεκάχρονα της εταιρείας στην Κύπρο, προγραμματίζονται διάφορες εκδηλώσεις, αλλά και λανσάρισμα προσφορών για τους καταναλωτές.

«Στα μάτια των καταναλωτών έχουμε καθιερωθεί ως το πλέον αναγνωρισμένο home improvement κατάστημα, παρέχοντας όλες τις διαθέσιμες λύσεις κάτω από μία στέγη. Αυτό που μας διαφοροποιεί από την υπόλοιπη αγορά είναι η παροχή ενός ευρέος φάσματος προϊόντων, προσφέροντας τη δυνατότητα να αναλάβουμε από την αρχή (αγορά του προϊόντος) μέχρι το τέλος τη διαδικασία μεταφοράς, συναρμολόγησης και τοποθέτησης, σε περίπτωση που οι καταναλωτές το επιθυμούν», επεσήμανε ο Δημήτρης Κατωπόδης, τονίζοντας τη σημασία της after sales εμπειρίας.

Διαβάστε ακόμη: 

Α. Θεολόγου: Η ριζοσπαστική πρόταση που θα προωθήσουμε άμεσα

Έκρηξη στις πωλήσεις των SPAR στην Κύπρο

Online shop και στο βάθος δεύτερο κατάστημα
Στα επόμενα πλάνα της Leroy Merlin Κύπρου βρίσκεται το λανσάρισμα κάρτας πιστότητας, το οποίο θα πραγματοποιηθεί εντός του επόμενου διαστήματος.

Εξάλλου, πριν το τέλος της χρονιάς αναμένεται να είναι έτοιμο το online κατάστημα της εταιρείας, το οποίο θα προσφέρει τη δυνατότητα προσέλκυσης πελατών από απομακρυσμένες περιοχές του νησιού.

Ερωτηθείς για την πιθανότητα ανοίγματος δεύτερου καταστήματος, στην περιοχή της Λεμεσού, ο Store Manager της Leroy Merlin Κύπρου ανέφερε ότι συνεχίζεται η αναζήτηση χώρου, υπογραμμίζοντας ότι μόνο όταν εξευρεθεί ο κατάλληλος χώρος που να πληροί τις προϋποθέσεις και θα προσθέτει αξία στις αγορές των καταναλωτών, τότε η εταιρεία θα προχωρήσει στη λειτουργία νέου καταστήματος.

Νέα προσέγγιση προς τον πελάτη
Στη Leroy Merlin Κύπρου προσφέρονται 45.000 διαφορετικά προϊόντα, τα οποία έχουν επιλεχθεί με μεγάλη λεπτομέρεια, με στόχο να καλύψουν της ανάγκες της τοπικής κοινωνίας, έχοντας προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα που δημιούργησε η πανδημία.

«Η αγορά έχει επανέλθει και εκεί που καταναλωτής θα νιώσει ασφαλής όσον αφορά θέματα υγιεινής και τήρησης των μέτρων και πρωτοκόλλων, θα συνεχίσει να επισκέπτεται το κατάστημα», τόνισε στο InBusinessNews ο Δημήτρης Κατωπόδης, σημειώνοντας ότι αν και βασικός πελάτης είναι ο καταναλωτής, εντούτοις η Leroy Merlin Κύπρου αφιερώνει σημαντικό κομμάτι των υπηρεσιών της στους επαγγελματίες και τεχνίτες.

Την ίδια στιγμή, έχει διαφοροποιηθεί η προσέγγιση προς τον καταναλωτή, ο οποίος είναι ενημερωμένος, ψάχνει ευρέως στο διαδίκτυο τα προϊόντα και ακολούθως επισκέπτεται το κατάστημα για τις αγορές τους.

Δειτε Επισης

H εντυπωσιακή γκάμα προϊόντων του Mamas & Papas που ήρθε στο M&S Ακρόπολης (pic)
ΚΕΟ: Μοιράζει μέρισμα συνολικού ύψους €1,7 εκ. στους μετόχους της
Χρ. Καποδίστριας & Υιοί Λτδ: Ταξίδι στη Μεγάλη Βρετανία για 17 επαγγελματίες του δικτύου Castrol Service
Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες
Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
Καύσιμα: Έρευνα για διαφορετική τιμολόγηση μεταξύ επαρχιών ζητεί ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
Kings Avenue Mall: Έντεκα χρόνια επιτυχιών και καινοτομίας-Οι εκδηλώσεις και εκπλήξεις για την σημαντική επέτειο
Lidl Κύπρου: Δυνατότητα σε πέντε τυχερούς να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια €6.000 μέσω του Lidl Plus