Στον πάγο το θέμα με τις ταρίφες στα λιμάνια

Καμία εξέλιξη δεν έχει προκύψει από την αρχή του έτους αναφορικά με το θέμα των χρεώσεων των εμπόρων στα κυπριακά λιμάνια, καθώς η προσπάθεια για μια επαναδιαπραγμάτευση μεταξύ των εταιρειών- διαχειριστών των λιμανιών και του κράτους παρέμεινε στάσιμη λόγω και της πανδημίας. 
 
Σύμφωνα με πληροφόρηση του InBusinessNews, το Υπουργείο Μεταφορών που τους πρώτους μήνες του χρόνου είχε εκφράσει πρόθεση για προκήρυξη διαγωνισμού και ανάθεση του έργου σε συμβούλους, σήμερα βρίσκεται στη φάση της προκήρυξης του εν λόγω διαγωνισμού, αφού η εμφάνιση της πανδημίας είχε παγώσει τις ενέργειες του. Μέσα από τη διεξαγωγή μελέτης θα εξεταστούν οι χρεώσεις διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων και ακολούθως θα ανοίξει παράθυρο διαπραγμάτευσης για αναθεώρηση των χρεώσεων.

Βάλτωσε και η μελέτη του ΚΕΒΕ
Το θέμα παρακολουθεί έντονα και το Κυπριακό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο (ΚΕΒΕ), καθώς κατά καιρούς έλαβε παράπονα για υψηλές χρεώσεις. Το ΚΕΒΕ προσδοκεί στη μείωση των ποσών που είναι υποχρεωμένες να καταβάλουν στο κράτος οι διαχειρίστριες εταιρείες των λιμανιών ούτως ώστε η μείωση να μετακυλιστεί στις χρεώσεις που πληρώνουν τα μέλη του.  
 
Διαβάστε ακόμα: Altamira: Δέκα σπίτια από €115.000 (photos)

Μάλιστα, το επιμελητήριο είχε διεξάγει αναλυτική μελέτη για το θέμα, την οποία έστειλε στο υπουργείο Μεταφορών, ωστόσο η μελέτη εξακολουθεί να βρίσκεται στην Γενική Εισαγγελία για γνωμάτευση εδώ και ενάμιση χρόνο. Όπως γίνεται κατανοητό, η καθυστέρηση στην προκήρυξη του διαγωνισμού από το υπουργείο Μεταφορών και η στασιμότητα που παρατηρείται με τη σχετική μελέτη του ΚΕΒΕ άφησαν στο περιθώριο τυχόν εξελίξεις και μειώσεις στις λιμενικές χρεώσεις.
 
Διαβάστε ακόμα: Alion: Νέα προϊόντα εν μέσω κορωνοϊού
 
Η διαφωνία του ΚΕΒΕ για τον δείκτη των αυξήσεων 
Η διαφωνία του ΚΕΒΕ αφορά τον δείκτη που υπάρχει στη σύμβαση μεταξύ του κράτους και των ιδιωτών, από τον οποίο υπολογίζονται οι αυξήσεις στις ταρίφες κάθε χρόνο. Το ΚΕΒΕ είχε διαφωνήσει με τον τρόπο που ερμηνεύει το κράτος και οι ιδιώτες τον συγκεκριμένο δείκτη και αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο προχώρησε με δική του μελέτη.

Δειτε Επισης

Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Προετοιμάζουν το έδαφος για απότομη αύξηση των τιμών καυσίμων οι πρατηριούχοι-«Απλώς ακολουθούμε τις τιμές»
Θέλουν να ανοίξει ξανά για τα αυτοκίνητα η Μακαρίου και ζητούν να εφαρμοστεί άμεσα η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου
Wolt+ Weeks: Εκπτώσεις μέχρι το 50% στο Wolt market και το 40% σε επιλεγμένα εστιατόρια μέχρι τις 29 Ιουνίου
M. Αντωνίου: Γιατί το «e-kalathi» δεν οδηγεί στη φθηνότερη υπεραγορά-Η ατυχής επιλογή προϊόντων και η πρώτη αποτίμηση
Συμφόρηση απόψεων για το άνοιγμα της Μακαρίου...«Πρέπει να είναι προορισμός και όχι κέντρο διέλευσης»
Α. Χατζηαδάμου: Δυσμενής διάκριση η μη συμμετοχή καταστημάτων που λειτουργούν ως υπεραγορές στο e-kalathi
Με ειδοποίηση πτώσης τιμής το «e-kalathi»... Η επίσημη πρώτη και ο οδηγός χρήσης για την ηλεκτρονική πλατφόρμα
Τα κύρια συμπεράσματα και οι θέσεις των θεσμικών και επιχειρηματικών φορέων για τη λεωφόρο Μακαρίου