Στον πάγο το θέμα με τις ταρίφες στα λιμάνια

Καμία εξέλιξη δεν έχει προκύψει από την αρχή του έτους αναφορικά με το θέμα των χρεώσεων των εμπόρων στα κυπριακά λιμάνια, καθώς η προσπάθεια για μια επαναδιαπραγμάτευση μεταξύ των εταιρειών- διαχειριστών των λιμανιών και του κράτους παρέμεινε στάσιμη λόγω και της πανδημίας. 
 
Σύμφωνα με πληροφόρηση του InBusinessNews, το Υπουργείο Μεταφορών που τους πρώτους μήνες του χρόνου είχε εκφράσει πρόθεση για προκήρυξη διαγωνισμού και ανάθεση του έργου σε συμβούλους, σήμερα βρίσκεται στη φάση της προκήρυξης του εν λόγω διαγωνισμού, αφού η εμφάνιση της πανδημίας είχε παγώσει τις ενέργειες του. Μέσα από τη διεξαγωγή μελέτης θα εξεταστούν οι χρεώσεις διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων και ακολούθως θα ανοίξει παράθυρο διαπραγμάτευσης για αναθεώρηση των χρεώσεων.

Βάλτωσε και η μελέτη του ΚΕΒΕ
Το θέμα παρακολουθεί έντονα και το Κυπριακό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο (ΚΕΒΕ), καθώς κατά καιρούς έλαβε παράπονα για υψηλές χρεώσεις. Το ΚΕΒΕ προσδοκεί στη μείωση των ποσών που είναι υποχρεωμένες να καταβάλουν στο κράτος οι διαχειρίστριες εταιρείες των λιμανιών ούτως ώστε η μείωση να μετακυλιστεί στις χρεώσεις που πληρώνουν τα μέλη του.  
 
Διαβάστε ακόμα: Altamira: Δέκα σπίτια από €115.000 (photos)

Μάλιστα, το επιμελητήριο είχε διεξάγει αναλυτική μελέτη για το θέμα, την οποία έστειλε στο υπουργείο Μεταφορών, ωστόσο η μελέτη εξακολουθεί να βρίσκεται στην Γενική Εισαγγελία για γνωμάτευση εδώ και ενάμιση χρόνο. Όπως γίνεται κατανοητό, η καθυστέρηση στην προκήρυξη του διαγωνισμού από το υπουργείο Μεταφορών και η στασιμότητα που παρατηρείται με τη σχετική μελέτη του ΚΕΒΕ άφησαν στο περιθώριο τυχόν εξελίξεις και μειώσεις στις λιμενικές χρεώσεις.
 
Διαβάστε ακόμα: Alion: Νέα προϊόντα εν μέσω κορωνοϊού
 
Η διαφωνία του ΚΕΒΕ για τον δείκτη των αυξήσεων 
Η διαφωνία του ΚΕΒΕ αφορά τον δείκτη που υπάρχει στη σύμβαση μεταξύ του κράτους και των ιδιωτών, από τον οποίο υπολογίζονται οι αυξήσεις στις ταρίφες κάθε χρόνο. Το ΚΕΒΕ είχε διαφωνήσει με τον τρόπο που ερμηνεύει το κράτος και οι ιδιώτες τον συγκεκριμένο δείκτη και αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο προχώρησε με δική του μελέτη.

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls