Ντίνος Λευκαρίτης: Η μακροχρόνια στρατηγική του ομίλου μας δεν αλλάζει

Προτεραιότητα ήταν και παραμένει η υπεύθυνη λειτουργία προς όφελος του καταναλωτή και της οικονομίας της Κύπρου, αναφέρει ο CEO της Petrolina (Holdings) Public, Ντίνος Λευκαρίτης, υπογραμμίζοντας πως η ευκαιρία που δόθηκε για αξιοποίηση της τεχνολογίας ίσως και να αποτελεί το μεγαλύτερο όφελος που προέκυψε στις συνθήκες της πανδημίας.

Είμαι αισιόδοξος 
Τα πετρελαιοειδή είναι ένα προϊόν αναγκαίο για την κυκλοφορία των μηχανοκίνητων οχημάτων, την αεροπορία και τη ναυτιλία, αλλά και για τη λειτουργία της βιομηχανίας. Κατά τη διάρκεια του lockdown οι πωλήσεις υπέστησαν μεγάλη μείωση. Τώρα σιγά - σιγά ανακάμπτουν.

Διαβάστε ακόμα: Τουρισμός: Ο Αύγουστος δεν σώζει την κατάσταση

Οι προβλέψεις δεν είναι εύκολες. Ωστόσο, επειδή είμαι εκ φύσεως αισιόδοξος, πιστεύω ότι ο κλάδος μας θα μπορέσει να ανακάμψει και παράλληλα θα φέρουμε αποτελέσματα για την εταιρεία μας χωρίς σοβαρά προβλήματα.

Διαβάστε ακόμα: Οι δέκα ακριβότερες επαύλεις που πουλά η Τράπεζα Κύπρου (photos)

H ταχύτητα ανάκαμψης δεν θα είναι η ίδια σε όλους τους τομείς. Σημαντικό ρόλο θα διαδραματίσουν και οι εξελίξεις με τις αεροπορικές συνδέσεις. Μεγάλο μέρος της ζήτησης στα πετρελαιοειδή έχει να κάνει με τις αεροπορικές πτήσεις, οπότε με τη σταδιακή άρση των μέτρων στα αεροδρόμια αναμένουμε και την ανάλογη αύξηση. 

Διαβάστε ακόμα: Διαμονή από €180 σε πεντάστερο της Αγίας Νάπας τον Αύγουστο

Όλοι σε δράση 
Προτεραιότητα για μας ήταν και είναι να διαφυλάξουμε και να προστατεύσουμε την υγεία των πελατών μας και των εργαζομένων στις εταιρείες μας

Έχουμε λάβει όλα τα ενδεικνυόμενα μέτρα, όπως την απολύμανση όλων των χώρων εργασίας και των πρατηρίων καυσίμων κι έχουμε δώσει σαφείς οδηγίες προς όλους τους εργαζομένους για τα αυστηρά μέτρα που οφείλουν να λαμβάνουν, για να προστατεύσουν την υγεία τη δική τους, των συναδέλφων τους και των πελατών. Ένας αριθμός προσωπικού των γραφείων συνεχίζει να εργάζεται από το σπίτι για να διατηρούμε τις αναγκαίες αποστάσεις ασφαλείας.

Από την πρώτη ημέρα αντιδράσαμε άμεσα, δημιουργώντας ομάδα κρίσης, μέλη της οποίας ήταν διευθυντές μας. Αυτό μας έδωσε τη δυναμική να δρούμε έγκαιρα με γρήγορες και συντονισμένες κινήσεις, επανεξετάζοντας τα δεδομένα καθημερινά και λαμβάνοντας τις κατάλληλες αποφάσεις.

Κινηθήκαμε αλυσιδωτά, θέτοντας ένα πλαίσιο από την κορυφή προς τη βάση, μέσα στο οποίο όλοι οι εργαζόμενοι στην εταιρεία ανέλαβαν δράση. Αυτό βοήθησε σημαντικά στο να μπορέσουμε να λειτουργούμε αποτελεσματικά κατά την πιο κρίσιμη περίοδο και στις δύσκολες ημέρες του lockdown.

Πλάνα κρίσης
Η μακροχρόνια στρατηγική του ομίλου μας δεν αλλάζει. Αυτά που αλλάζουν είναι τα πλάνα κρίσης, τα οποία αναπροσαρμόζονται συνεχώς με βάση τα δεδομένα. Βρεθήκαμε αντιμέτωποι με μια εντελώς άγνωστη κατάσταση και καταφέραμε να δράσουμε με ταχύτητα και ευελιξία. Η δοκιμασία εν μέσω κορωνοϊού ήταν σκληρή και η πρόκληση για την επόμενη ήμερα προβάλλει τεράστια. Η Πετρολίνα, ανέκαθεν ως εταιρεία με γερά θεμέλια, όπως διαφαίνεται και μέσα από την ιστορία της, ανέπτυξε τη δυνατότητα όχι μόνο να κινείται η ίδια με ταχύτητα και να προσαρμόζεται σε αντίξοες συνθήκες, αλλά και να γίνεται κινητήριος δύναμη για ολόκληρη την κοινωνία και την οικονομία.

Για το καλό της χώρας
Μάθαμε να μπαίνουμε μπροστά και να σέρνουμε τον χορό για το καλό ολόκληρης της χώρας.

Συνεπώς κοιτάμε προς το μέλλον και επαναπροσδιορίζουμε τους στόχους μας. Δρούμε στο μέτρο του δυνατού προληπτικά, μαθαίνοντας από κάθε καινούργια εμπειρία όσο δυσάρεστη και απρόβλεπτη και αν είναι αυτή, ούτως ώστε να βγαίνουμε ακόμη πιο δυνατοί και να είμαστε πάντα σε ετοιμότητα και για τα πιο δύσκολα.

Ως CEO της Πετρολίνα, προτεραιότητα μου ήταν και παραμένει η υπεύθυνη λειτουργία προς όφελος του καταναλωτή και της οικονομίας της Κύπρου.

Αυτή είναι η κληρονομιά που μας άφησαν οι πατεράδες μας, οι ιδρυτές της εταιρείας, και με την ίδια ανθρωποκεντρική στρατηγική πορευόμαστε όλα αυτά τα χρόνια, η οποία είναι συνυφασμένη με το όραμά μας. Είμαστε και θα συνεχίσουμε να αποτελούμε αναπόσπαστο κομμάτι και κύτταρο του κοινωνικού ιστού του τόπου.  

Τεχνολογικό άλμα
Η ευκαιρία που δόθηκε για αξιοποίηση της τεχνολογίας ίσως και να αποτελεί το μεγαλύτερο όφελος που προέκυψε στις συνθήκες της πανδημίας.

Οι τηλεδιασκέψεις μπήκαν πλέον στην καθημερινότητα μας. Είδαμε όλοι ότι μπορούν να γίνονται οι συναντήσεις μέσω διαδικτύου το ίδιο αποτελεσματικά και αυτό μπορεί να δημιουργήσει ευκαιρίες για αυξημένη παραγωγικότητα. Θεωρώ ότι η τεχνολογία έκανε άλμα. Κερδίσαμε τουλάχιστον τρία με τέσσερα χρόνια σ’ αυτό τον τομέα. Η επόμενη μέρα της πανδημίας μας βρήκε όλους γενικά πιο δεκτικούς και πιο έτοιμους να προσαρμοστούμε σε καινούργια δεδομένα και να αξιοποιήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο τα εργαλεία και τις ευκολίες που μας παρέχει η ψηφιακή εποχή.

Τα μανίκια ψηλά
Οι εταιρείες θα πρέπει να αναλάβουν πρωτοβουλίες για να εξασφαλίσουν την επιβίωσή τους, ανεξάρτητα από τα μέτρα στήριξης που έχει δρομολογήσει το κράτος. Θα πρέπει όσες έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν κάθε καινούργια ευκαιρία για επενδύσεις. Και πιστεύω ότι θα δημιουργηθούν τέτοιες ευκαιρίες.

Μετά την οικονομική κρίση θα έρθει η ανάκαμψη. Οι Κύπριοι, εξάλλου, είμαστε εργατικοί και ρισκάρουμε. Δεν διστάζουμε ν’ αρπάξουμε τις ευκαιρίες, να σηκώσουμε τα μανίκια ψηλά και να ριχτούμε με ζήλο στη δουλειά. Είμαστε ένας λαός που έμαθε μια ζω να παλεύει για την επιβίωσή του. Έχει καταγραφεί στο DNA μας ο αγώνας για ένα καλύτερο αύριο. Επίσης, από τα βασικότερα μας χαρακτηριστικά είναι η αλληλεγγύη και η αλληλοϋποστήριξη.

Δείξαμε ουκ ολίγες φορές ότι στα δύσκολα μπορούμε να ενώνουμε δυνάμεις και να ξανασηκωνόμαστε. Και αυτή τη φορά, όπως κάναμε πάντα, θα σταθούμε τόσο δίπλα στην κοινωνία όσο και σε αυτούς που μας έχουν ανάγκη. Με τη σκληρή εργασία θα τα καταφέρουμε και πάλι. 

Δειτε Επισης

Τα πλάνα Honda και Nissan για συγχώνευση έως το 2026-Τι σημαίνει για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση... Δημιουργικό έτος στον τομέα των πωλήσεων το 2024 παγκοσμίως
Ανδρέας Χατζηαδάμου: Αυξημένη κίνηση στις υπεραγορές, αναζητούν προσφορές οι καταναλωτές
Εμπλουτίζεται το Metropolis Mall με τέσσερις νέες αφίξεις
Ο δρόμος του χαλλουμιού προς την κορυφή, οι επενδύσεις εκατομμυρίων και η ανάγκη διαφύλαξης των εξαγωγών
Γιορτινό mood στις μπουτίκ KULT
ΕΚΟ Κύπρου: Παρέδωσε την επόμενη Mercedes-Benz GLA 180 στον τρίτο νικητή του διαγωνισμού EKO Smile App
Αύξηση αξίας εργασιών του χονδρικού εμπορίου το τρίτο τρίμηνο του 2024
Διαθέσιμο το «e-kofini» για κινητές συσκευές-Η άμεση πρόσβαση και η ενημέρωση που προσφέρει
Υπεραγορές Αλφαμέγα: Ανταμείβουν τους πελάτες τους με αθλητικά είδη Kappa