Μ. Κασάπης: Έπονται επενδύσεις από τον Όμιλο ΚΕΑΝ

Αλλάζοντας στρατηγική και κάνοντας στροφή 180 μοιρών, η ΚΕΑΝ προσαρμόζεται σταδιακά στις προκλήσεις των καιρών, ιδρύοντας θυγατρικές εταιρείες και εξελισσόμενη σε όμιλο, ενώ καλωσορίζει στο πορτφόλιό της πολλά διεθνή και αγαπημένα brands.

Σε συνέντευξη του στο περιοδικό IN Business o γενικός διευθυντής του Ομίλου, Μάριος Κασάπης, επισημαίνει πως με την ίδρυση τριών θυγατρικών εταιρειών, της KFL Logistics, της ΚΕΑΝ FoodLinκ και ακολούθως της ΚΕΑΝ Τrading ενσωματώθηκε μια μεγάλη ποικιλία νέων προϊόντων στο χαρτοφυλάκιό της.

Διαβάστε ακόμα: Το ακριβότερο χωράφι που πωλεί η Altamira (Photos)
 
Διαβάστε ακόμα: Δημοπρασία για πασίγνωστο ακίνητο στον Άγιο Αντώνιο (Photos)
 
 
«Αυτή η κίνηση ήταν αποτέλεσμα μιας μακροπρόθεσμης στρατηγικής που μας βοήθησε να προσαρμοστούμε στις νέες επιχειρηματικές προκλήσεις, παρακολουθώντας τις τάσεις της αγοράς, μελετώντας τις προτιμήσεις των καταναλωτών, εντοπίζοντας ευκαιρίες και προβλέποντας διαφαινόμενες εξελίξεις».

Νέα είδη εισαγωγής και διανομής
Ποια είναι τα καινούργια προϊόντα που εισάγετε και διανέμετε;
Κάποια από τα brands που εκπροσωπούμε και διανέμουμε είναι: Heinz/Kraft, HP, L&P, Amoy, Vitalia, Farleys, Calvo (τόνος και σαλάτες), Όλυμπος (χαλβάς και ταχίνι), Go Tan (noodles και σάλτσες), Pellito Nuts, Κρι-Κρι (ελληνικά παγωτά και γιαούρτια), Λαγάκης (κατεψυγμένα ψάρια και αλιεύματα), Monbake Group – Berlys & Bellsola, Vičiūnai Group και Κρίστη Αλλαντικά.

Πού και πώς γίνεται η διανομή;
Τα προϊόντα μας διανέμονται τόσο στο λιανικό εμπόριο όσο και στην αγορά horeca, δηλαδή, σε ξενοδοχεία, εστιατόρια και καφετέριες.

Οι πελάτες μας εξυπηρετούνται από τις τρεις εταιρείες του ομίλου, κάθε μια από τις οποίες διενεργεί ξεχωριστό έργο. Το εμπορικό τμήμα της KEAN Trading Division εισάγει και διανέμει τρόφιμα ραφιού και ψυγείου σε μεγάλους πελάτες του λιανικού οργανωμένου εμπορίου. H KFL Logistics εξυπηρετεί τον τομέα της μαζικής σίτισης με μια μεγάλη ποικιλία από εισαγόμενα και ντόπια παγωμένα τρόφιμα, ενώ η KEAN Foodlink προσφέρει πλατφόρμα για τη διακίνηση προϊόντων ραφιού και ψυγείου για την εξυπηρέτηση των πολυάριθμων μεσαίων και μικρών πελατών του λιανικού εμπορίου.

Έπεται σειρά επενδύσεων
Τι σχέδια έχετε για το άμεσο μέλλον;

Στόχος μας είναι το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα να μηδενιστεί. Αυτός συμβαδίζει με τις ανησυχίες της εποχής για την κλιματική αλλαγή και μέρος του περιλαμβάνει δεντροφύτευση σε μεγάλη κλίμακα σε βάθος χρόνου.

Στους μελλοντικούς σχεδιασμούς μας, επίσης, περιλαμβάνονται σίγουρα νέα προϊόντα και projects, που ενισχύουν τη δυναμική μας παρουσία στις αγορές στις οποίες δραστηριοποιούμαστε, αλλά και η συνεχής αναβάθμιση της δυναμικότητας της παραγωγής μας, ώστε να μπορούμε να ανταποκρινόμαστε στις αυξανόμενες ανάγκες από το εξωτερικό.

Όσον αφορά στις εγκαταστάσεις, προχωρήσαμε πρόσφατα σε μια επιπρόσθετη γραμμή παραγωγής Tetra Pak.

Θα συνεχίσουμε, βεβαίως, να επενδύουμε και στην έρευνα, να αναπτύσσουμε την τεχνογνωσία μας, να αξιοποιούμε νέες τεχνολογίες και να παρακολουθούμε στενά τις τάσεις της αγοράς και τις ανάγκες των καταναλωτών, ώστε να αναπτύσσουμε καινοτόμα προϊόντα.

Εξαγωγές και εγχώρια μερίδια
Ποια από τα προϊόντα σας εξάγετε και σε ποιες ποσότητες;
Η εξαγωγική δραστηριότητα της ΚΕΑΝ καλύπτει το 25% των πωλήσεών της και αναπτύσσεται σε 50 χώρες. Εξάγονται χυμοί σε συσκευασίες TetraPak, συμπυκνώματα χυμών (juice concentrates), βάσεις για προϊόντα από χυμούς, αιθέρια έλαια, αναψυκτικά και squash.

Ποιο το μερίδιο αγοράς σας στα αναψυκτικά και τους χυμούς;
Σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά μας στοιχεία, οι χυμοί μας κατέχουν 26% μερίδιο αγοράς, ενώ στην ολική αγορά του αναψυκτικού, απέναντι από τα μαύρα και τα άσπρα, κατέχουμε το 6%. Όσον αφορά αποκλειστικά τα αναψυκτικά με γεύση φρούτων, κατέχουμε το 35% της αγοράς.

Πόσο ανταγωνιστικός είναι ο τομέας σας και τι κάνετε για να ξεχωρίσετε;
Ο ανταγωνισμός τόσο από τοπικά όσο και από διεθνή brands είναι συνεχής και αυτό είναι κάτι που μας κρατά σε εγρήγορση.
 
Για να είμαστε ηγέτες και πρωτοπόροι του τομέα μας παραμένουμε καταρχάς πιστοί στη γεύση και την ποιότητα των προϊόντων ΚΕΑΝ, ακολουθώντας τα υψηλότερα διεθνή πρότυπα. Μελετούμε προσεκτικά την αγορά, προγραμματίζουμε έγκαιρα και στρατηγικά τις κινήσεις μας. Τέλος, το έξυπνο και δημιουργικό μάρκετινγκ μάς βοηθά να κρατήσουμε το brand μοντέρνο και ανταγωνιστικό και τα προϊόντα δημοφιλή. Με αυτά τα χαρακτηριστικά η ΚΕΑΝ κέρδισε την αφοσίωση των καταναλωτών, που είναι βασισμένη στην εμπιστοσύνη, την αυθεντικότητα, την αξιοπιστία και τη σταθερότητα.
 

 
Διαβάστε ολόκληρη την συνέντευξη του κ. Κασάπη στο περιοδικό ΙΝ Business τεύχος Σεπτεμβρίου που κυκλοφορεί στα περίπτερα

Δειτε Επισης

Με κόστος 1,2 εκατ. «ανασχηματίζει» με ηλεκτρικά τον στόλο οχημάτων του Υπουργικού η Κυβέρνηση
Το αναθεωρημένο νομοσχέδιο για το FDI screening και η δυστοκία της Κύπρου για συμμόρφωση
«Go Live» για την παράλληλη διαπραγμάτευση κυπριακών ομολόγων ΕΜΤΝ
Προσέλκυση νέων επενδυτών...«Κεφάλαιο κίνησης σε επιχειρήσεις, θα ενσωματωθούν και συγκεκριμένα κίνητρα»
Ικανοποίηση Κεραυνού για Fiscal Monitor του ΔΝΤ-«Επαναβεβαιώνεται η πολύ καλή πορεία της οικονομίας μας»
16α ΙΝ Business Awards: Ανακοινώνονται την ερχόμενη εβδομάδα οι βραβευθέντες
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Τα αιτήματα της Kition, το ξεκάθαρο μήνυμα Βαφεάδη και τι διαμηνύει η Ελεγκτική Υπηρεσία
ΔΝΤ: Η Κύπρος θα «πιάσει» νωρίτερα το όριο 60% στον δείκτη δημόσιου χρέους