Mehmet Arisoy: Οι νέες υπηρεσίες και το προφίλ του Η&Μ

InBusinessNews  16/08/2019 08:30
Mehmet Arisoy: Οι νέες υπηρεσίες και το προφίλ του Η&Μ

Mehmet Arisoy: Οι νέες υπηρεσίες και το προφίλ του Η&Μ

InBusinessNews  16/08/2019 08:30
Ο Mehmet Arisoy ανέλαβε καθήκοντα country sales manager, Η&Μ Ελλάδος, Κύπρου και Βουλγαρίας μόλις τον περασμένο Ιούλιο. Η εταιρεία είναι μέλος του διεθνούς ομίλου H&M Hennes & Mauritz AB (PUBL). 

RELATED ARTICLES


 
Υψηλό design
Αποστολή μας στον όμιλο Η&Μ είναι να προσφέρουμε design υψηλού επιπέδου για όλους, οδηγώντας ταυτόχρονα την αλλαγή σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον για τη βιομηχανία της μόδας. Αυτό είναι κάτι που βρισκόταν ανέκαθεν στο επίκεντρο των δράσεών μας και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του DNA μας.
 
Διαβάστε ακόμα: Sunil Kapoor: Η ναυτιλία σε βαθιά νερά
 
Παγκόσμια παρουσία 
Όλα ξεκίνησαν το 1947, όταν ο Erling Persson άνοιξε το πρώτο κατάστημα Η&Μ στο Västerås της Σουηδίας. Σήμερα, έχοντας παγκόσμια παρουσία, εννέα ξεχωριστές μάρκες και ένα σταθερό δίκτυο συνεργατών, προσφέρουμε μόδα σε ανθρώπους που βρίσκονται σε κάθε γωνιά του κόσμου, βοηθώντας τους να ντύσουν την προσωπικότητά τους με τον πιο σύγχρονο και δημιουργικό τρόπο.
 
Ευέλικτα πλάνα
Για να διασφαλίσουμε ότι όλοι οι πελάτες μας έχουν μια ευχάριστη αγοραστική εμπειρία, εστιάζουμε σε ένα ευέλικτο πλάνο ανάπτυξης των συλλογών μας και σε ένα αποτελεσματικό σύστημα διανομής, ώστε να είμαστε βέβαιοι πως μπορούμε να προσφέρουμε πάντα τα σωστά προϊόντα στη σωστή χρονική στιγμή και με όσο το δυνατόν λιγότερο αντίκτυπο στο περιβάλλον.
 
Διαβάστε ακόμα: OJO Sun & Glasses: Ο καταναλωτής ξέρει
 
Κυκλική και βιώσιμη μόδα
Ως παγκόσμιος κοινωνικός εταίρος πιστεύουμε ότι η βιώσιμη μόδα θα πρέπει να είναι διαθέσιμη σε όλους και όχι μόνο σήμερα, αλλά και για τις επόμενες γενιές.  Χρησιμοποιούμε το μέγεθος και την επιρροή μας για να οδηγήσουμε την αλλαγή σε μία πιο κυκλική και βιώσιμη μόδα, θέτοντας και κατακτώντας φιλόδοξους στόχους, αλλά παραμένοντας ταυτόχρονα μια δίκαιη εταιρεία. 
 
Ποιότητα σε καλή τιμή
Πελάτης της Η&Μ μπορεί να είναι οποιοσδήποτε αγαπά τη μόδα. Η επιχειρηματική μας ιδέα, άλλωστε, είναι: Mόδα και ποιότητα στην καλύτερη τιμή με αειφόρο τρόπο και αυτή η δέσμευση απευθύνεται σε άντρες, γυναίκες, εφήβους και παιδιά.
Η δημιουργία πρωτότυπων σχεδίων μόδας και ξεχωριστών εμπειριών για τους πελάτες μας είναι ύψιστης σημασίας για εμάς. Μέσα από τη λειτουργία μας επιδιώκουμε να τους εμπνέουμε και να τους παρακινούμε να εξερευνήσουν το προσωπικό τους στυλ, ώστε να δείχνουν και να νιώθουν υπέροχα κάθε στιγμή της ημέρας.
 
Διαβάστε ακόμα: My Perfect Summer: Πώς θα περάσει στις διακοπές ο Δημήτρης Δημητρίου
 
Ισορροπία τάσεων και προτάσεων 
Φυσικά, όπως μεταβάλλονται οι ανάγκες των πελατών μας έτσι κι εμείς εξελίσσουμε τις συλλογές και την γκάμα των προϊόντων μας, με στόχο να διασφαλίζουμε πως προσφέρουμε, στα καταστήματα και online, τη σωστή ισορροπία μεταξύ βασικών κομματιών, σύγχρονων προτάσεων και των τελευταίων τάσεων της μόδας.
 
Οι συνήθειες όλο αλλάζουν
Τα τελευταία χρόνια οι αγοραστικές συνήθειες των πελατών έχουν αλλάξει σημαντικά και συνεχίζουν να εξελίσσονται. Παρατηρούμε την εμφάνιση κάποιων πολύ σημαντικών τάσεων, οι οποίες σχετίζονται με τις αγορές που πραγματοποιούνται μέσα από mobile συσκευές - κινητά, tablets -, καθώς και από τα φυσικά καταστήματα. Την ίδια στιγμή οι νεότεροι καταναλωτές, κυρίως αυτοί της κατηγορίας 18 και 24 ετών - επιζητούν όλο και πιο έντονα μια άμεση, εύκολη και γρήγορη αγοραστική εμπειρία, αναδιαμορφώνοντας τον κλάδο του λιανικού εμπορίου και επαναπροσδιορίζοντας τον τρόπο που πραγματοποιούμε τις αγορές μας εν γένει.
 
Σύγχρονες πηγές έμπνευσης
Τώρα πια πηγές έμπνευσης για τους καταναλωτές είναι τα social media, οι celebrities και οι influencers με τοπική και παγκόσμια εμβέλεια κι επιρροή. Την ίδια στιγμή, οι νεότεροι φαίνεται πως είναι πραγματικά ευαισθητοποιημένοι απέναντι στα σύγχρονα κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα. Τα τελευταία τρία χρόνια, το ένα τρίτο των καταναλωτών παγκοσμίως έχει διευρύνει τα αγοραστικά του κριτήρια, εντάσσοντας σε αυτά διαφορετικές αξίες και πεποιθήσεις. Όλο και πιο συχνά εκφράζουν τα πιστεύω τους με τις αγοραστικές τους αποφάσεις, επιλέγοντας μάρκες που αντανακλούν τις αξίες τους.
 
Εταιρικές επιλογές ευθύνης
Αυτή είναι μια σπουδαία ευκαιρία για εταιρείες με γνήσιο ενδιαφέρον για τη δημιουργία ενός πιο βιώσιμου μέλλοντος τόσο για την επιχείρησή τους όσο και για τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιούνται. Τον Απρίλιο η Η&Μ έγινε το πρώτο μεγάλο fashion brand στον κόσμο που προσφέρει αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τα εργοστάσια που παράγονται τα προϊόντα μας και τα υλικά που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία κάθε ρούχου, βοηθώντας τους πελάτες να κάνουν πιο βιώσιμες επιλογές.
 
Ψηφιακός μετασχηματισμός
Ο κλάδος του λιανικού εμπορίου στη βιομηχανία της μόδας έχει σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης και αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε μια διαδικασία αλλαγής. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός και οι τεχνολογικές εξελίξεις μεταβάλλουν την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, θέτοντας ακόμα πιο υψηλές απαιτήσεις. Ωστόσο, αυτό δεν αποτελεί απειλή για τον κλάδο. Στην πραγματικότητα πρόκειται για μια μεγάλη ευκαιρία και μια συναρπαστική πρόκληση για εκείνους που θα καταφέρουν να προσαρμοστούν στις νέες δυναμικές και να επωφεληθούν της ευκαιρίας αυτής που λέγεται ψηφιακός μετασχηματισμός.
 
Μακροπρόθεσμες επενδύσεις
Στον όμιλο Η&Μ υλοποιούμε μακροπρόθεσμες επενδύσεις για να επιταχύνουμε τις διαδικασίες μετασχηματισμού, ώστε να θωρακίσουμε το μέλλον της επιχείρησης μπροστά στις γρήγορες εξελίξεις που βιώνει ο κλάδος.
Γι’ αυτό τον λόγο δουλεύουμε συνεχώς πάνω σε νέες ιδέες και καινοτομίες που θα μας βοηθήσουν να εξελιχθούμε. Πολλές από αυτές θα παρουσιαστούν μέσα στο 2019. Για να σας δώσω μια ευρύτερη οπτική, οι προσπάθειες μετασχηματισμού του ομίλου Η&Μ έχουν ήδη θετικό αντίκτυπο και εστιάζουν σε τέσσερις στρατηγικούς τομείς.
 
Συγχρονισμένη επικοινωνία
Καταρχάς, προτεραιότητά μας παραμένει η δημιουργία της καλύτερης δυνατής αγοραστικής προσφοράς. Στο πλαίσιο αυτό ο συγχρονισμός φυσικών και ψηφιακών καναλιών μας έχει επιτρέψει να έχουμε παρουσία όπου βρίσκονται οι πελάτες μας την οποιαδήποτε στιγμή.
 
Ανάλυση δεδομένων
Παράλληλα, για να εξασφαλίσουμε μια πιο γρήγορη, αποδοτική κι ευέλικτη ροή προϊόντων, εξετάζουμε νέες πρωτοβουλίες που σχετίζονται με προηγμένη ανάλυση δεδομένων (data analytics) και την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) από τη διαδικασία σχεδιασμού μέχρι την παραγγελία και τον καταμερισμό των προϊόντων.
 
Πλατφόρμα υποδομών
Η δημιουργία μιας σταθερής, με δυνατότητα επέκτασης, πλατφόρμας υποδομών, είναι επί της ουσίας η τεχνολογική μας βάση, καθώς επιδιώκουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας κορυφαίες τεχνολογικές εφαρμογές και λειτουργίες που κάνουν την αγοραστική τους εμπειρία όσο πιο απρόσκοπτη γίνεται.
 
Επέκταση παρουσίας
Για να συμβαδίζουμε με το γρήγορα εξελισσόμενο τοπίο του λιανικού εμπορίου και να είμαστε μπροστά από τις εξελίξεις, εστιάζουμε στη στρατηγική επέκταση των φυσικών και online καταστημάτων μας, καθώς και τη δημιουργία νέων συλλογών και επιχειρηματικών μοντέλων.
 
Αύξηση κερδοφορίας
Όπως, εξάλλου, επισήμανε και ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Η&Μ, Karl-Johan Persson, οι πρωτοβουλίες μετασχηματισμού ως απάντηση στη γρήγορη αλλαγή που υφίσταται ο κλάδος του retail συνεχίζονται με ταχύ ρυθμό και παραμένουμε πεπεισμένοι ότι η έμφαση που δίνουμε στην εκπλήρωση των συνεχώς αυξημένων απαιτήσεων των πελατών μας θα οδηγήσει σταδιακά σε αύξηση της κερδοφορίας και σε μακροπρόθεσμη ανάπτυξη του ομίλου Η&Μ.
 
Ολιστική εμπειρία
Στην Η&Μ θέλουμε να είμαστε ο νούμερο ένα προορισμός μόδας, προσφέροντας στους πελάτες μας μια εύκολη, άνετη και γεμάτη έμπνευση αγοραστική εμπειρία τόσο στα καταστήματα όσο και online. Πιστεύουμε σε ένα συνδυασμό φυσικών καταστημάτων και online παρουσίας, με στόχο να προσφέρουμε μια πιο ολιστική εμπειρία στον πελάτη.
 
Νέες οnline υπηρεσίες
Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε στη διαδικασία λανσαρίσματος μερικών νέων λειτουργιών και υπηρεσιών που στοχεύουν στη βελτίωση αυτής της εμπειρίας. Για παράδειγμα, το scan & find είναι μια νέα λειτουργία του H&M app, που επιτρέπει στους πελάτες να σαρώνουν το barcode που βρίσκεται στο καρτελάκι με την τιμή του προϊόντος στο κατάστημα, ώστε να εντοπίζουν όλα τα διαθέσιμα μεγέθη και χρώματα που είναι διαθέσιμα online. Κι αυτό είναι απλώς ένα μικρό δείγμα από αυτά που επιφυλάσσει το μέλλον σχετικά με τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την ενοποίηση online και φυσικών καναλιών. Είμαι πεπεισμένος ότι ο συνδυασμός μιας δυνατής ψηφιακής παρουσίας και ενός παγκόσμιου δικτύου καταστημάτων θέτει τον όμιλο Η&Μ σε μια πλεονεκτική θέση για το μέλλον.
 
Προφίλ
Η H&M Hennes & Mauritz AB (publ) ιδρύθηκε το 1947 στη Σουηδία και είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο Nasdaq της Στοκχόλμης. Η επιχειρηματική ιδέα της είναι να προσφέρει μόδα και ποιότητα στην καλύτερη τιμή με αειφόρο τρόπο. Επιπλέον, ο όμιλος περιλαμβάνει τα εμπορικά σήματα & Other Stories, Cheap Monday, COS, Monki, Weekday, H&M Home, ARKET και Afound. Ο όμιλος H&M έχει e-shops σε 48 αγορές και περισσότερα από 4.700 καταστήματα σε 72 αγορές, συμπεριλαμβανομένων των αγορών franchise. To 2018 οι πωλήσεις, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, ήταν 210 δισεκατομμύρια SEK. Τα άτομα που απασχολεί παγκοσμίως ξεπερνούν τις 177.000.
Διευθύνων σύμβουλος του oμίλου Η&Μ είναι σήμερα ο Karl-Johan Persson, εγγονός του ιδρυτή, Erling Persson.
 
Ο συνδυασμός μιας δυνατής ψηφιακής παρουσίας με e-shops σε 48 αγορές κι ενός δικτύου με περισσότερα από 4.700 καταστήματα σε 72 χώρες θέτει τον όμιλο Η&Μ σε πλεονεκτική θέση για το μέλλον
 
 
Who is who
O Mehmet Arisoy έχει πολυετή παρουσία στον χώρο των πωλήσεων, βαθιά γνώση του λιανικού εμπορίου και της βιομηχανίας της μόδας. Εντάχθηκε στο δυναμικό της H&M το 2005 και σύντομα ανέλαβε διαφορετικούς ρόλους, αποκτώντας σημαντική εμπειρία μέσα από την επαφή του με δυναμικές αγορές, όπως η Ελβετία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Αυστρία, η Σλοβενία και η Κροατία.
 
*Το κείμενο δημοσιεύεται στο τεύχος Αυγούστου του περιοδικού IN Business 
Σχολιάστε την Είδηση
Πίσω στην αρχή της σελίδας