Θ. Νικολαΐδης: Πώς θα αυξηθεί ο τζίρος του λιανεμπορίου

Τους τρόπους ανάπτυξης του τζίρου του λιανικού εμπορίου ανέλυσε ο Διευθυντής Αγορών της C.A.C. Papantoniou Trading Ltd, Θεόδωρος Νικολαΐδης.

Μιλώντας στο πλαίσιο του 16ου Συνεδρίου Λιανικού Εμπορίου, ανέφερε ότι η ανάπτυξη του λιανεμπορίου έφτασε το 4,9% για το 2018, ακολουθώντας ανάπτυξη 4,4% το 2017 και άνοδο 2,9% το 2016.

Τρόπος ανάπτυξης του τζίρου
Αναφερόμενος στις μεθόδους ανάπτυξης του τζίρου του τομέα, πρότεινε, μεταξύ άλλων, τη δημιουργία νέων καταναλωτικών αγαθών, μέσω της ανάπτυξης νέων διατροφικών συνηθειών, όπως για παράδειγμα νέων συνδυασμών προϊόντων, καθώς και την εκπαίδευση των καταναλωτών για χρήση κάποιων προϊοντων, όπως για παράδειγμα τα προϊόντα με αυξημένες διατροφικές αξίες.

Διαβάστε ακόμα: Ολ. Τουμάζου: Η πίτα της αγοράς του λιανικού εμπορίου

Διαβάστε ακόμα: Retail Awards: Βραβείο στο Βιολογικό Ψωμί Bio Green Life

 

 

Ταυτόχρονα, τόνισε τη σημασία ανάπτυξης και τοποθέτησης νέων κατηγοριών προϊόντων, ενώ ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην εκπαίδευση των καταναλωτών για συχνότερη χρήση προϊόντων (όπως στην κατηγορία στοματικής υγιεινής), ενημέρωση για τις θετικές επιδράσεις προϊόντων και τη διαθεσιμότητα των διαφορετικών επιλογών, όπως για παράδειγμα φρέσκο γάλα, αιγινό ή γάλα χωρίς λακτόζη.

Σημαντική είναι επίσης, σύμφωνα με τον κ. Νικολαΐδη, η επέκταση των χρονικών ορίων χρήσης των προϊόντων, όπως για παράδειγμα τα παγωτά που συνηθίζεται να καταναλώνονται τους μήνες της άνοιξης και του καλοκαιριού, επιτυγχάνοντας απεξάρτηση της κατηγορίας παγωτού σε σχέση με τις κλιματολογικές συνθήκες, αλλά και την εκπαίδευση των καταναλωτών για συνδυασμό του παγωτού με άλλα επιδόρπια.

Οι τάσεις ανάπτυξης
Όσον αφορά τις τάσεις ανάπτυξης του λιανικού εμπορίου, ο Θεόδωρος Νικολαΐδης επεσήμανε ότι ο τομέας μπορεί να αναπτυχθεί περισσότερο με προϊόντα υγιεινής διατροφής, φιλικά προς το περιβάλλον, προϊόντα που δημιουργούν αξία.

Τα προϊόντα υγιεινής διατροφής συμπεριλαμβάνουν τα προϊόντα με πρόσθετες διατροφικές αξίες, πρόσθετη πρωτεϊνη, bio, gluten free και vegan.

Τα φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα αφορούν καλλυντικά και άλλα προϊόντα προσωπικής υγιεινής, οικολογικά απορρυπαντικά, οικιακά σκεύη, διακοσμητικά είδη και αναλώσιμα είδη.

Τα value added προϊόντα σχετίζονται με εξειδικευμένα προϊόντα, διεθνή κουζίνα, προϊόντα μεγαλύτερης οικονομικής αξίας και προϊόντα που προσφέρουν μικρές απολαύσεις.

Το προφίλ του καταναλωτή
Πολυμορφικό και πολυδιάστατο χαρακτήρισε ο Διευθυντής Αγορών της C.A.C. Papantoniou Trading το προφίλ των καταναλωτών, τονίζοντας την περιορισμένη αγοραστική δύναμη των καταναλωτών.

Αναφέρθηκε επίσης στην ιδιαίτερη ευαισθησία σε θέματα υγιεινής διατροφής και την ανάγκη για έξυπνες αγορές, σημειώνοντας ότι ο σημερινός καταναλωτής είναι ενημερωμένος και μελετημένος, χρησιμοποιεί έντονα την τεχνολογία και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ έχει την ανάγκη για εύκολες και γρήγορες αγορές.

Δειτε Επισης

Αποκαλυπτήρια για EKO Energy-Και επίσημα στην προμήθεια πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας
Οι νέοι κανόνες που ενέκρινε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για καταπολέμηση του ξεπλύματος
Σνόμπαρε τη Βουλή και εξόργισε τους βουλευτές η Kition-Η διαβεβαίωση Βαφεάδη που περιμένει τη Νομική Υπηρεσία
Αυξάνει την παρουσία της στην Τράπεζα Κύπρου η Helikon-Ποιοι οι μέτοχοι με πέραν του 5%
Σπάει τη σιωπή της και περνά στην αντεπίθεση η Kition-Εξαπολύει πυρά κατά Αλέξη Βαφεάδη
Στρατηγική μεγέθυνσης της θέσης της Alpha Bank στην Κύπρο-Ξανά στο νησί το Δ.Σ. του ομίλου
Κοντά σε απόκτηση των εργασιών της CNP η Ελληνική Τράπεζα-Κλειδώνει το deal
Lanitis Entertainment: Ανεβάζει το επίπεδο γαστρονομικής απόλαυσης στην πλατεία του Trilogy
Το restart του τραπεζικού τομέα της χώρας μας και το παράδειγμα της Τράπεζας Κύπρου
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν