Retail Awards: Βραβείο στο Βιολογικό Ψωμί Bio Green Life

To Bio Green Life Βιολογικό Ψωμί του Ομίλου Εταιρειών Φρου Φρου, διακρίθηκε στα 6α “ΙΝ Βusiness Grocery Retail Awards”, τα οποία διοργανώθηκαν στο πλαίσιο του «16ου Συνεδρίου Λιανικού Εμπορίου», που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 16 Μαΐου στο ξενοδοχείο Hilton Park Λευκωσίας.
 
Τα βραβεία αποτελούν αναγνώριση ως προς τα Προϊόντα Ευρείας Κατανάλωσης (FMCGs) που διέπρεψαν μέσα στη χρονιά που μας πέρασε.
 
Ο Marketing Director του Ομίλου Εταιρειών Φρου Φρου, Χάρης Μ.Α. Χατζηκυριάκος, μίλησε στο InbusinessNews για το προϊόν που  κυκλοφόρησε τον Απρίλιο 2018 και αγαπήθηκε από την πρώτη μέρα από τους Κύπριους καταναλωτές.
 
Διαβάστε ακόμα: Ολ. Τουμάζου: Η πίτα της αγοράς του λιανικού εμπορίου
Διαβάστε ακόμα: Θ. Νικολαΐδης: Πώς θα αυξηθεί ο τζίρος του λιανεμπορίου
 

To Bio Green Life Βιολογικό Ψωμί παράγεται σε 4 Μοναδικές συνταγές με μεσογειακό χαρακτήρα – Πολύσπορο, Ολικής, Σίτου και Σίκαλης.  Όλες περιέχουν προζύμι και εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο. Παράγετε αποκλειστικά από υψηλής ποιότητας Βιολογικές πρώτες ύλες, (μακριά από χημικά ή συνθετικά λιπάσματα και φυτοφαρμάκων – πιο πλούσιες σε βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, θρεπτικές ουσίες και αντιοξειδωτικά) χωρίς την χρήση πρόσθετων και συντηρητικών.
 
Το φρέσκο και γευστικό Βιολογικό ψωμί παράγεται στην Κύπρο και είναι αποτέλεσμα 3 χρόνων επιστημονικών και γευστικών δοκιμών. Απευθύνετε στον σύγχρονο καταναλωτή που πλέον έχει συνδυάσει την υγεία με την διατροφή του και σε γονείς που θέλουν να προσφέρουν το καλύτερο στα παιδιά τους.
 
 
Η παραγωγή του γίνεται στο εργοστάσιο του Ομίλου Εταιριών Φρου Φρου στην Λευκωσία σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο – εργοστάσιο εντός του εργοστασίου.
 
Η εταιρεία επένδυσε σε νέα μηχανήματα και εξοπλισμό για την παραγωγή του Βιολογικού Ψωμιού. Η παραγωγή γίνεται με αυστηρές διαδικασίες ενώ η αποθήκευση των πρώτων υλών και του τελικού προϊόντος όπως και η διανομή του γίνονται ανεξάρτητα από τα υπόλοιπα προϊόντα της εταιρείας.
 
Το βιολογικό ψωμί διατίθεται σε υπεραγορές, μπακάλικα, φούρνους και βιολογικά καταστήματα.
 
Για την προώθηση του προϊόντος η εταιρεία Φρου Φρου το σύστησε στο κοινό με τιμή γνωριμίας κατά τον πρώτο χρόνο λανσαρίσματος, ενώ το τοποθέτησε branded σταντ στα αρτοποιεία των υπεραγορών. Ακόμη έγιναν αρκετές δειγματίσεις σε μεγάλες υπεραγορές και χώρους με high traffic όπως malls
 
Τέλος το προϊόν διαφημίζεται τηλεοπτικά εδώ και 12 μήνες, ενώ γίνεται προώθηση και στα Social Media (Facebook & Instagram).

Δειτε Επισης

Φωκίων Καραβίας: Σταυροδρόμι η Κύπρος για τους σχεδιασμούς της Eurobank-Προχωρά η νομική συγχώνευση με Ελληνική
Ολύμπιος Τουμάζου: Το προφίλ του Κύπριου καταναλωτή-Με συμπεριφορές που θυμίζουν τη γάτα στα κεραμίδια
Αριστοτέλης Παντελιάδης: Η αγορά του λιανεμπορίου τροφίμων αλλάζει γρήγορα-Το «σκέτο online» ανήκει στο παρελθόν
Τελευταία ημέρα ψηφοφορίας...Κλείνει στις οκτώ το βράδυ η «κάλπη» για τα 17α IN Business Awards
Γ. Ασιήκαλης: Γιατί καθυστερεί ο project manager, οι συζητήσεις για την προβλήτα και κάποιοι που δημιουργούν προβλήματα
Προχώρα με το squeeze out η Eurobank-Aίτημα στην Κεφαλαιαγορά για το υπόλοιπο περίπου 2% της Ελληνικής
Ψηλώνει τα χέρια για την ηλεκτρική διασύνδεση ο Παπαναστασίου-«Ως Κυπριακή Δημοκρατία αναμένουμε...»
Bristol Myers Squibb: Μια ηγέτιδα βιοφαρμακευτική εταιρεία με δυναμή της την καινοτομία στην ογκολογική φροντίδα
Πετούν τα έσοδα από τον τουρισμό...Αύξηση 35% και στα €148,9 εκατομμύρια το πρώτο δίμηνο
Η απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου και τα πλάνα του Κώστα Κλεάνθους για την Ancoria Bank-Ο στόχος της επένδυσης