Μ. Λουκαΐδης: Μεγάλη προσφορά δημιουργεί επικίνδυνο ανταγωνισμό

Μάριος Ιωάννου  16/05/2019 10:02
Μ. Λουκαΐδης: Μεγάλη προσφορά δημιουργεί επικίνδυνο ανταγωνισμό

Μ. Λουκαΐδης: Μεγάλη προσφορά δημιουργεί επικίνδυνο ανταγωνισμό

Μάριος Ιωάννου  16/05/2019 10:02

Ο ανταγωνισμός είναι καλός, αλλά όταν η προσφορά είναι πολύ μεγάλη, τότε μπορεί να γίνει επικίνδυνος, ανέφερε ο Μάριος Λουκαΐδης, μιλώντας στο πλαίσιο του 16ου Συνεδρίου Λιανικού Εμπορίου.

RELATED ARTICLES


Όπως είπε ο προεδρεύων του Συνεδρίου, με το διευρυμένο ωράριο θα έπρεπε να είναι πιο αποδοτικά τα καταστήματα, καθώς αυξάνονται τα τετραγωνικά μέτρα και τα κόστη των λιανέμπορων, εισέρχονται νέοι παίχτες στην αγορά, αλλά την ίδια ώρα αυξάνεται η προσφορά σε μεγαλύτερο βαθμό από τη ζήτηση. 

Στόχος, σύμφωνα με τον Μάριο Λουκαΐδη, θα πρέπει να είναι η μείωση κοστών, η αύξηση του μεριδίου αγοράς ή το μεγάλωμα της πίτας της αγοράς του λιανεμπορίου, για το οποίο απαιτείται συντονισμένη προσπάθεια όλων των εμπλεκομένων.

Ο καταναλωτής ξοδεύει μόνο το 10% για τρόφιμα
Αναφερόμενος στη σημερινή πραγματικότητα, τόνισε ότι το εισόδημα αυξάνεται οριακά αν όχι μειώνεται, ενώ αλλάζουν οι συνήθειες και οι προτεραιότητες των καταναλωτών (ταξίδια στο εξωτερικό δύο φορές τον χρόνο για τους millenialls.). «Κάποτε τα σπιτικά έδιναν το 35% του διαθέσιμου εισοδήματος για τα τρόφιμα, τώρα είναι κάτω από το 10%, κάτι που πρέπει να αντιστρέψουμε», επεσήμανε ο κ. Λουκαΐδης, καλώντας λιανέμπορους και διανομείς να συνεργαστούν για αύξηση του ποσοστού τους, κάνοντας παράλληλα ευτυχισμένους τους καταναλωτές. 

Premium brands και εκπαίδευση
Όπως είπε, αυτό μπορεί να επιτευχθεί με premium brands, νέες κατηγορίες προϊόντων όπως μακαρόνια ολικής άλεσης, νέοι καφέδες, κινόα, αλλά και τρόπους να πειστεί ο καταναλωτής να χρησιμοποιεί αυτά τα προϊόντα. Σύμφωνα με τον κ. Λουκαΐδη, αυτό θα επιτευχθεί σταδιακά, καθώς ο καταναλωτής αυτή τη στιγμή δεν χρησιμοποιεί μεγάλο μέρος του εισοδήματός του για τα τρόφιμα.

Σχετικά Άρθρα

Σχολιάστε την Είδηση
Πίσω στην αρχή της σελίδας