The Mall of Cyprus: Επιστρέφει ανανεωμένο στις 28 Μαρτίου

Στο τελικό στάδιο της επέκτασης και ανακαίνισής του βρίσκεται το Mall of Cyprus, το οποίο ετοιμάζεται να υποδεχτεί πιο ανανεωμένο τους επισκέπτες του στις 28 Μαρτίου του 2019.

Διαβάστε ακόμα: Μαρίνα Λεμεσού: €460 εκατ πωλήσεις ακινήτων σε 5 χρόνια

Με την προσθήκη επιπλέον 6.000 τ.μ, καθώς και 300 επιπρόσθετων θέσεων στάθμευσης σε συνολικά 4 επίπεδα, αλλά και με νέες προσθήκες σε καταστήματα και εστιατόρια, το Mall of Cyprus στοχεύει να αποτελέσει τον αγαπημένο προορισμό για μοναδικές εμπειρίες σε αγορές, ψυχαγωγία και διασκέδαση για μικρούς και μεγάλους, και φυσικά για όλη την οικογένεια.

Διαβάστε ακόμα: Σύστημα πληροφορικής €50 εκατ. για νοσηλευτήρια

Σημειώνεται ότι το Food Court θα παραμείνει κλειστό μόνο για 2 μέρες, δηλαδή στις 26 και 27 Μαρτίου λόγω των ανακαινίσεων και της μεταφοράς σε νέους χώρους. 

Από τις 28 Μαρτίου το κοινό θα έχει τη χαρά να έρθει και να ζήσει από κοντά τη νέα εμπειρία του Mall of Cyprus, ενώ την Κυριακή 31 Μαρτίου, το μουσικό συγκρότημα “On Tour” θα ξεσηκώσει το κοινό από τις 5 μέχρι τις 7 το απόγευμα.
 

 

 

Έξι ολοκαίνουργιες επιλογές εστίασης
Στο ανανεωμένο Mall of Cyprus 15 καινούργια καταστήματα ανοίγουν τις πόρτες τους για τους καταναλωτές, ενώ το food court που μεταφέρεται πλέον σε ανακαινισμένους χώρους, ενισχύεται με έξι ολοκαίνουργιες επιλογές εστίασης.

Ανάμεσά τους Wagamama, Paul, Caffe Nero, Burger King και Tavernaki της PHC, καθώς και το εστιατόριο Ocean Basket, το οποίο μετακομίζει εντός του εμπορικού κέντρου, φεύγοντας από απέναντι (Annex 4).

Σημειώνεται ότι η αναβάθμιση του χώρου εστίασης, που υπήρξε εξ αρχής καθοριστικής σημασίας για την επέκταση του Mall of Cyprus, έχει στόχο να τον καταστήσει πόλο έλξης για χαλάρωση και έξοδο για φαγητό, ενώ η χρήση των βεράντων θα δώσει μια απόλυτα νέα διάσταση στην απόλαυση.

Κάτι νέο σε Gloria Jeans, Starbucks, Ocean Basket και TGI Fridays 
Το Mall of Cyprus, μέσα στο πλαίσιο του έργου του «Expanding Experiences» φέρνει μια ανανεωμένη εμπειρία και στον χώρο της γεύσης και της απόλαυσης σε Starbucks, Ocean Basket, TGI Fridays και Gloria Jeans, καθώς και Starbucks Kiosk. 

Το δημοφιλές Gloria Jean’s Coffees μεταφέρεται πλέον στον ισόγειο χώρο του Mall of Cyprus. Ένα κατάστημα στα μέτρα των καταναλωτών, ανάμεσα στους αγαπημένους προορισμούς shopping με όλα τα απολαυστικά Gloria Jean’s ροφήματα και snacks που θα κάνουν την εμπειρία ακόμα πιο γεμάτη.

Την ίδια ώρα, τα Starbucks, για πρώτη φορά στην Κύπρο, θα παρουσιάσουν ένα μοντέρνο κιόσκι προφέροντας στους λάτρεις του καφέ μοναδικές στιγμές απόλαυσης μέσα από μια ολοκληρωμένη εμπειρία. Το νέο κιόσκι θα βρίσκεται στο ισόγειο του Mall of Cyprus και θα χαρακτηρίζεται από την ιδιαίτερη αισθητική που διακατέχει τα Starbucks, αλλά και το μοντέρνο σχεδιαστικό ύφος. 

Από την άλλη μεριά το Ocean Basket, που μεταφέρεται πλέον από το Annex 4 εντός του Mall of Cyprus, περιμένει τους επισκέπτες του στον νέο του χώρο στον πρώτο όροφο, με νοστιμότατες πιατέλες θαλασσινών και σούσι, την ποικιλία από Νοτιοαφρικανικά και Κυπριακά κρασιά και τα υπέροχα γλυκά του. 

Το TGI Fridays υπόσχεται να κάνει την ανατροπή με ένα ολοκαίνουργιο, ανανεωμένο look, στον εσωτερικό και εξωτερικό του χώρο, το οποίο γίνεται ακόμα ένα από τα εστιατόρια TGI Fridays της Κύπρου που ανανεώνεται με το νέο design του TGI Fridays International.

Δεκαπέντε νέα καταστήματα
Ανάμεσα στα νέα καταστήματα, με τα οποία εμπλουτίζεται το Mall of Cyprus είναι τα Sacoor Brothers, Shoebox Kids, Timberland και το πλήρως ανανεωμένο Zara, το οποίο ανακαινίζεται εξ ολοκλήρου σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα της μάρκας και concept των καταστημάτων του εξωτερικού.

Το SHOEBOX μεταφέρεται πλέον στο ισόγειο της επέκτασης του The Mall of Cyprus και ενισχύεται με την παιδική μόδα (Shoebox Kids), ενώ η διεθνής μάρκα Timberland εγκαινιάζει στο The Mall of Cyprus το δεύτερο κατάστημά της στην Κύπρο.

Το The Mall of Cyprus ενισχύεται επίσης στην κατηγορία Athleisure με τρία καινούργια καταστήματα: Αθλοκίνηση, SNEAKERSHERO και Adidas Store από τον όμιλο Vassos Christoforou LTD.

Ο όμιλος Voici La Mode θα εκπροσωπείται από τα Marks & Spencer, Wallis, Dorothy Perkins, Topshop/Topman και Celio.

Σημειώνεται ότι στις 18 Μαΐου μεταφέρεται σε μεγαλύτερο κατάστημα το Topshop/Topman.

Το ανανεωμένο Celio θα λειτουργήσει στις αρχές Ιουλίου, ενώ τον Νοέμβριο αναμένεται να ανοίξει το ολοκαίνουργιο Marks & Spencer.

Ανάμεσα στα νέα καταστήματα του ανανεωμένου Mall of Cyprus είναι επίσης τα American Eagle, Flying Tiger Copenhagen, Lynne, Socks & Tights και Holland & Barrett.

 

Τον Ιούλιο η δεύτερη φάση
Στη δεύτερη φάση, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Ιούλιο του 2019, το έργο θα έχει σχεδόν πάρει την τελική του μορφή, με περισσότερα καταστήματα αλλά και μετακινήσεις υφιστάμενων καταστημάτων σε νέους χώρους.

Μέσα στο γενικότερο πλαίσιο του «Expanding Experiences» ο αναβαθμισμένος χώρος στάθμευσης του Mall of Cyprus, έχει αναδιαμορφωθεί με στόχο να προσφέρει περισσότερη ευκολία και άνεση στο παρκάρισμα, αλλά και να κάνει την επίσκεψη του κόσμου ακόμα πιο άνετη και απολαυστική, κάθε ώρα της ημέρας.

Πιο συγκεκριμένα, έχουν προστεθεί ακόμα δύο επίπεδα, μεσοπάτωμα και 1ο όροφος, πάνω από τον υπόγειο και ισόγειο χώρο, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν 300 επιπλέον νέες θέσεις για parking. Η πλειοψηφία των θέσεων στάθμευσης θα είναι πλέον καλυμμένες. Παράλληλα, η διακίνηση μεταξύ των επιπέδων θα είναι ιδιαίτερα εύκολη για τα αυτοκίνητα, ενώ οι πεζοί θα μπορούν να μετακινούνται από και προς τους εμπορικούς χώρους του Mall of Cyprus με σκάλες, αλλά και με τη χρήση ανελκυστήρων.
 

 

Έχοντας συνάψει πολλαπλές εμπορικές συμφωνίες με δημοφιλή brands από την Κύπρο και το εξωτερικό, αλλά και νέα καφεστιατόρια που φέρνουν μια νέα φιλοσοφία στην έννοια του «shopping & leisure», το Mall of Cyprus δίνει την υπόσχεση στους καταναλωτές ότι θα αποτελέσει τον αγαπημένο προορισμό για δυνατές συγκινήσεις και εμπειρίες για όλους, κάθε στιγμή.

Δειτε Επισης

Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Νέος μέτοχος σε Mall of Cyprus και Mall of Engomi η Pareto-Μειώνεται το ποσοστό συμμετοχής της Atterbury Europe