Σ. Σιγάλας: To επιχειρηματικό πλάνο του Neo Plaza

Σ. Σιγάλας: To επιχειρηματικό πλάνο του Neo Plaza

Σ. Σιγάλας: To επιχειρηματικό πλάνο του Neo Plaza

Στα πρότυπα εκπτωτικών χωριών της Ευρώπης και Αμερικής, το Neo Plaza που αποτελεί το πρώτο εκπτωτικό χωριό στην Κύπρο που στόχο έχει να καταστεί προορισμός αγορών, ψυχαγωγίας και διασκέδασης για όλη την οικογένεια, και το οποίο αναμένεται να λειτουργήσει την άνοιξη του 2020. Σε συνέντευξη του στο InBusinessNews, o Γενικός Διευθυντής του Neo Plaza, Σωτήρης Σιγάλας, επισημαίνει πως το open air εκπτωτικό χωριό θα παρέχει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αγοράζουν αγαπημένες μάρκες σε χαμηλές τιμές καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, ενώ τονίζει πως θα λειτουργεί συμπληρωματικά και όχι ανταγωνιστικά με τα εμπορικά κέντρα κλειστού τύπου.

RELATED ARTICLES



Την ίδια ώρα, ο κ. Σιγάλας επισημαίνει πως στόχος του Neo Plaza είναι η προσέλκυση και brands που θα κάνουν για πρώτη φορά την εμφάνιση τους στην κυπριακή αγορά. Μάλιστα, υπάρχει έντονο ενδιαφέρον τόσο από το εξωτερικό όσο και από tenants από την Κύπρο.

Σε ό,τι αφορά την χρηματοδότηση ανέγερσης του εκπτωτικού χωριού αυτή θα στηριχθεί σε ιδιωτικά κεφάλαια, σε πιθανούς επενδυτές που θα θελήσουν να συμμετέχουν στο συγκεκριμένο project και αν χρειαστεί σε τραπεζικό δανεισμό. Ο κ. Σιγάλας απαντά και για την επιλογή της Κοκκινοτριμιθιάς για ανάπτυξη του εν λόγω έργου.

Διαβάστε ακόμα: Παπαντωνίου: Βάζει θεμέλια για την υπεραγορά στην Έγκωμη

Διαβάστε ακόμα: Το μεγάλο στοίχημα του Βαρνάβα Ειρήναρχου


Στην Κύπρο η τάση που επικρατεί είναι η δημιουργία εμπορικών κέντρων κλειστού τύπου. Πως διαφέρει το Neo Plaza, το πρώτο εκπτωτικό χωριό στην Κύπρο;
Neo Plaza θα είναι ένα open air εκπτωτικό χωριό και ψυχαγωγικό πάρκο υψηλών προδιαγραφών αντίστοιχο των εκπτωτικών χωριών στην Ευρώπη και την Αμερική, που δίνουν τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αγοράσουν τις αγαπημένες τους μάρκες σε χαμηλές τιμές όλο τον χρόνο. Κατά συνέπεια θα λειτουργήσει συμπληρωματικά και όχι ανταγωνιστικά στα εμπορικά κέντρα κλειστού τύπου. Την ίδια στιγμή ο open air χαρακτήρας του δίνει την δυνατότητα για σημαντικά καλύτερες εμπορικές συμφωνίες σε οτι αφορά τους tenants σε σχέση με τα κλειστά εμπορικά.
 
Ποιο είναι το επιχειρηματικό πλάνο του Neo Plaza; Γιατί έγινε η επιλογή της συγκεκριμένης περιοχής για την συγκεκριμένη ανάπτυξη;
Neo Plaza θα στηριχθεί σε ιδιωτικά κεφάλαια, σε πιθανούς επενδυτές που θα θελήσουν να συμμετέχουν στο συγκεκριμένο project και αν χρειαστεί σε τραπεζικό δανεισμό. Ο χώρος που έχει επιλεγεί είναι μια ταχεία αναπτυσσόμενη περιοχή με στρατηγική θέση σε ό,τι αφορά την ευκολία οδικής πρόσβασης και τον χρόνο που θα χρειάζεται κάποιος για να το επισκεφτεί.
 
Πως αλλάζει η καταναλωτική εμπειρία των καταναλωτών σε ένα open air εκπτωτικό χωριό; Γιατί έγινε η επιλογή αυτού του concept;
Το Neo Plaza ως εκπτωτικό χωριό και ψυχαγωγικό πάρκο, θα συνδυάζει τον μοναδικό αρχιτεκτονικό του χαρακτήρα με παραδοσιακά κυπριακά στοιχεία και μοντέρνο σχεδιασμό, με την ύπαρξη χώρων αναψυχής και ψυχαγωγίας ώστε να αποτελεί έναν - all day - προορισμό για την οικογένεια και πόλο έλξης τουριστών.
 
Θα θέλαμε επίσης να μας πείτε γιατί ονομάζεται εκπτωτικό χωριό; Ποια θα είναι η εμπορική πολιτική;
Οι εμπορικές συμφωνίες με τους tenants ορίζουν ξεκάθαρα ότι θα παρέχεται έκπτωση στους καταναλωτές 30% εώς 70% στα προϊόντα καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, με την αναγραφή αρχικής και τελικής τιμής, ώστε οι επισκέπτες μας να γνωρίζουν το όφελος και το ποσοστό έκπτωσης που θα έχουν με κάθε αγορά τους.
 
Υπάρχει οποιοδήποτε ενδιαφέρον μέχρι στιγμής από tenants για παρουσία στο Neo Plaza; Το ενδιαφέρον είναι από Κύπρο ή από εξωτερικό; Θα υπάρξει προσπάθεια προσέλκυσης για παρουσία brands που δεν υπάρχουν σήμερα στην Κύπρο;
Υπάρχει έντονο ενδιαφέρον τόσο από την Κύπρο όσο και από το εξωτερικό. Σε αυτήν την φάση καταγράφουμε το συγκεκριμένο ενδιαφέρον χωρίς να προχωράμε σε δεσμευτικές συμφωνίες, καθώς ο στόχος είναι να δημιουργηθεί το κατάλληλο ‘’tenant mix’’ ώστε να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας μια μοναδική εμπειρία αγορών, διασκέδασης και ψυχαγωγίας. Στα πλαίσια των παραπάνω, στόχος είναι η παρουσία brands που θα εμφανιστούν για πρώτη φορά στην Κυπριακή αγορά σε συνδιασμό με αγαπημένες μάρκες που υπάρχουν ήδη.
 
neo-plaza-numbers
 
Πέραν των εμπορικών καταστημάτων, ποιες άλλες υπηρεσίες θα προσφέρει το Neo Plaza;
Όπως ανέφερα το Neo Plaza θα είναι ένας προορισμός αγορών, ψυχαγωγίας και διασκέδασης για όλη την οικογένεια. Κατά συνέπεια πέρα από τα εμπορικά καταστήματα, στο εκπτωτικό χωριό θα υπάρχουν καταστήματα εστίασης, καφέ και ένας παιδότοπος που ευελπιστούμε ότι θα είναι μοναδικός για τα κυπριακά δεδομένα.

Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με τις απαραίτητες διευκολύνσεις και προνόμια προς τους επισκέπτες μας (ελεύθερες θέσεις στάθμευσης, free wifi, info desk, πιθανή υπηρεσία μεταφοράς –shuttle bus - VIP card κλπ) θα προσφέρουν ένα μοναδικό customer journey.

Πως μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να αποκτήσουν παρουσία στο Νeo Plaza;
Μέσα από την ιστοσελίδα μας www.neoplaza.com.cy, η αποστέλλοντας email στο info@neoplaza.com.cy, η τηλεφωνώντας στο 22 203 850, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μας, να αντλήσουν πληροφορίες για το project και να ενημερώνονται για όλες τις εξελίξεις και τα στάδια υλοποίησης του project για το πρώτο εκπτωτικού χωριό και ψυχαγωγικό πάρκο της Κύπρου.

Who is Who
Ο Γενικός Διευθυντής του Neo Plaza, Σωτήρης Σιγάλας, έχει μεγάλη εμπειρία στον χώρο του Retail. Εργάστηκε στα Marks and Spencer για 12 χρόνια ως Area Sales Manager (Ελλάδα, Βουλγαρία), ως Head of Retail for Greece & Associated Territories (Ελλάδα, Ρουμανία, Κροατία, Βουλγαρία, Σλοβενία, Σερβία, Μαυροβούνιο) και ως Head of Operations για την Ελλάδα.

Μέχρι πρόσφατα, εργαζόταν ως Γενικός διευθυντής Εκπτωτικού κέντρου για την Sonae Sierra, μια διεθνή εταιρεία αφιερωμένη στην ανάπτυξη και την παροχή υπηρεσιών σε οτι αφορά Retail Real Estate services. Η εταιρεία έχει εταιρικά γραφεία σε 12 χώρες που παρέχουν υπηρεσίες σε πελάτες σε διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές όπως η Πορτογαλία, η Αλγερία, η Βραζιλία, η Κολομβία, η Γερμανία, η Ελλάδα, η Ιταλία, το Μαρόκο, η Ρουμανία, η Ρωσία, η Σλοβακία, η Ισπανία, η Τυνησία και η Τουρκία.

Η Sonae Sierra διαθέτει 46 εμπορικά κέντρα αξίας 7 δισεκατομμυρίων ευρώ και διαχειρίζεται 81 εμπορικά κέντρα με συνολική ενοικιάσιμη επιφάνεια περίπου 2,5 εκατομμυρίων τετραγωνικών μέτρων και περισσότερες από 9.300 συμβάσεις με tenants.
Σχολιάστε την Είδηση
Πίσω στην αρχή της σελίδας