P. Olivier: Έτσι θα μοιάζει το ανανεωμένο The Mall of Cyprus

Εντός των αρχικών χρονοδιαγραμμάτων που είχαν τεθεί, δηλαδή περί τα τέλη Μαρτίου, αναμένεται να ολοκληρωθεί η 1η φάση της επέκτασης του The Mall of Cyprus. 
 
Σε συνέντευξη του στο InBusinessNews, o Pieter Olivier, Development Manager Cyprus της Atterbury Europe τονίζει ότι τα καταστήματα έχουν ήδη παραδοθεί στους αδειούχους ιδιοκτήτες τους, οι οποίοι προετοιμάζονται για το επικείμενο opening. Ο κ. Olivier αναφέρεται αναλυτικά στο τις προβλέπει η 1η τι η 2η φάση του έργου, προσθέτοντας πως στόχος είναι να μεγαλώσει η βάση των πελατών του εμπορικού κέντρου, όπως και να αμβλυνθεί ο αυξανόμενος ανταγωνισμός στην αγορά.

Διαβάστε ακόμα: Στο φως η έκθεση για την κατάρρευση του Συνεργατισμού

Διαβάστε ακόμα: «Ο πατριάρχης των προμηθευτών» Ζήνων Μαρκίδης αφυπηρετεί

Διαβάστε ακόμα: REMU: Ανεβάζει ρυθμούς με κέρδη €33 εκατ.

 
Σε ποια φάση βρίσκεται η επέκταση του The Mall of Cyprus; Κατά πόσον θα ολοκληρωθεί μέσα στα προβλεπόμενα χρονοδιαγράμματα;
Η ολοκλήρωση της κατασκευής βρίσκεται στα τελικά στάδια, και αυτή τη στιγμή γίνονται τα τελικά φινιρίσματα μέσα και γύρω από το κτίριο. Έχουμε παραδώσει όλα τα καταστήματα και τα κέντρα εστίασης στους αδειούχους ιδιοκτήτες τους, και η προετοιμασία των δικών τους χώρων βρίσκεται σε εξέλιξη. Είμαι ιδιαίτερα ευτυχής που επιβεβαιώνω ότι ολοκληρώνουμε την 1η φάση της επέκτασης του The Mall of Cyprus μέσα στο αρχικά προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα.
 
Τι περιλαμβάνει η επέκταση του The Mall of Cyprus;
Η επέκταση περιλαμβάνει την πρόσθεση επιπλέον 6.000 τ.μ. για καταστήματα και χώρους εστίασης, αλλά και επιπλέον 300 νέες θέσεις χώρους στάθμευσης που διαμοιράζονται σε συνολικά 4 επίπεδα.
 
Τι θα δούμε να δημιουργείται στους νέους χώρους, και πώς θα αναδιαμορφωθεί ο υφιστάμενος;
Στην 1η φάση έχουμε 15 νέα καταστήματα λιανικής που ανοίγουν τις πόρτες τους στο κοινό. Επιπρόσθετα, μεταφέρουμε τον υφιστάμενο χώρο εστίασης σε άλλη τοποθεσία, ενώ 6 νέα καφεστιατόρια προστίθενται στην ευρεία γκάμα επιλογών. Ένας από τους πιο σημαντικούς στόχους του έργου ήταν να δημιουργήσουμε ένα μοναδικό food court, ο οποίος θα μπορούσε να λειτουργήσει και ως ένας υπέροχος χώρος άνεσης και χαλάρωσης, πέρα από τη χρήση του ως χώρος για ένα γρήγορο γεύμα. Για τον λόγο αυτό, να περιμένετε ότι θα δείτε ένα πολύ βελτιωμένο χώρο εστίασης ιδανικό για όλες τις ώρες της μέρας. Στη 2η φάση, ο υφιστάμενος χώρος εστίασης θα μετατραπεί σε χώρο ψυχαγωγίας και λιανικής με νέα καταστήματα. 
 
 

 
Τι προκλήσεις αντιμετωπίσατε με την επέκταση του The Mall of Cyprus, και πώς τις φέρατε εις πέρας;
Το να κάνεις έργα υποδομής σε υπάρχοντα εμπορικά κέντρα που βρίσκονται σε λειτουργία, είναι πολύ πιο περίπλοκο από το να χτίζεις ένα εμπορικό κέντρο από την αρχή. Η ασφάλεια, η πρόσβαση, η εξυπηρέτηση και η άνεση, τόσο των πελατών όσο και των καταστηματαρχών, πρέπει να τυγχάνουν διαχείρισης με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και επιπλέον από τις φυσικές προκλήσεις ενός κατασκευαστικού έργου. Λαμβάνοντας υπόψη τις προκλήσεις που αναφέρετε, καθώς και την πολύπλοκη φύση του κατασκευαστικού έργου, είμαστε ευγνώμονες που έχουμε μια φανταστική ομάδα η οποία διαχειρίζεται το Mall, όπως επίσης και ένα ποιοτικό κατασκευαστή, αλλά και μια επαγγελματική ομάδα που διαχειρίζεται το κατασκευαστικό κομμάτι.

 

Πώς το The Mall of Cyprus σχεδιάζει να υπερισχύσει του υφιστάμενου ανταγωνισμού σε αυτή την κατηγορία;
Η απόφασή μας να επεκτείνουμε το The Mall of Cyprus δεν προέκυψε σε καμία περίπτωση ως αντίδραση προς τον ανταγωνισμό. Αντιθέτως, έγινε με γνώμονα τη μεγιστοποίηση της αξίας της επένδυσής μας σε σχέση με τη στρατηγική του Ομίλου Atterbury Europe. Για την επέκταση του The Mall of Cyprus, στοχεύσαμε ώστε να αξιοποιήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο τι προσφέρουμε στους πελάτες μας, χρησιμοποιώντας τις καλύτερες σχεδιαστικές πρακτικές, καθώς και την εμπειρία που έχουμε αποκτήσει τα τελευταία 20 χρόνια στην ανάπτυξη εμπορικών κέντρων. Για τον λόγο αυτό πιστεύουμε ότι με αυτή την επέκταση έχουμε στα χέρια μας όλα τα συστατικά σε ένα πακέτο με ιδανικό μέγεθος, όχι μόνο για να διατηρήσουμε, αλλά και για να μεγαλώσουμε τη βάση των πελατών μας, καθώς και να αμβλύνουμε τον αυξανόμενο ανταγωνισμό στην αγορά.

 

 
 
 

Δειτε Επισης

Τα φορτώνει στους κατασκευαστές για τις ανακλήσεις οχημάτων το ΤΟΜ-«Τηρούσαν χαμηλούς τόνους»
Ημερίδα Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ σε συνεργασία με cp Foodlab-Το θέμα ενημέρωσης για παραγωγούς και προμηθευτές
Μήνυμα Χριστοδουλίδη στις συντεχνίες για την ΑΤΑ…. «Να βοηθούμε πραγματικά αυτούς που έχουν ανάγκη»
Το The Landmark Nicosia Towers με την σφραγίδα ποιότητας της Alusteel
Αναβάθμισε τις καταθέσεις της Τρ. Κύπρου ο Moody’s-Η υψηλότερη αξιολόγηση μεταξύ ελληνικών και κυπριακών τραπεζών
Καμπανάκι Συμβουλίου Εγγραφής Κτηματομεσιτών: 125 καταδίκες για παράνομη κτηματομεσιτεία το 2024
Η Lidl Κύπρου ενισχύει σταθερά το έργο του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού με νέα δωρεά ύψους €50.000
Ολοκληρώθηκε η ψηφοφορία, ανακοινώνονται οι βραβευθέντες-Στις 14 Μαΐου τα 17α ΙΝ Business Awards
«Αισθητές διαφορές» στην τιμολόγηση καυσίμων βλέπει ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
Mmam Medical Plaza: Νέο ιδιωτικό νοσοκομείο στη δυτική Λεμεσό-Το κόστος και οι ειδικότητες που θα παρέχει