Leroy Merlin: Διπλασίασε τις τηλεφωνικές παραγγελίες σ’ ένα χρόνο

Το διπλασιασμό των τηλεφωνιών του παραγγελιών πέτυχε μέσα σε ένα χρόνο το Leroy Merlin Κύπρου, στον απόηχο της δημιουργίας μεγάλου τηλεφωνικού κέντρου για το σκοπό αυτό.

Διαβάστε ακόμα: Πόσο βοήθησαν την Κύπρο τα “χρυσά διαβατήρια”
 
Η συγκεκριμένη τηλεφωνική υπηρεσία προσφέρεται τα τελευταία τέσσερα χρόνια από το κατάστημα, κυρίως για σκοπούς εξυπηρέτησης των πελατών που διαμένουν εκτός της Λευκωσίας, ωστόσο η ενίσχυση της με τη δημιουργία μεγάλου τηλεφωνικού κέντρου το 2018, φαίνεται να έδωσε επιπλέον ώθηση στην αξιοποίηση της από πελάτες.
 
Όπως ανέφερε, μιλώντας στο InBusinessNews, ο Store Manager της Leroy Merlin Κύπρου, Δημήτρης Κατωπόδης, περίπου το 3,5% των πελατών του καταστήματος, εξυπηρετούνται μέσω του τηλεφωνικού κέντρου, ενώ αντίστοιχο είναι το ποσοστό του τζίρου που δίνει η εν λόγω υπηρεσία. «Το 2018 διπλασιάσαμε τις τηλεφωνικές παραγγελίες, σε μια περίοδο μικρότερη συγκριτικά με το σύνολο του 2017. Η  ανταπόκριση του κόσμου ήταν πάρα πολύ μεγάλη», σημείωσε ο κ. Κατωπόδης.
 
Ερωτηθείς σχετικά, ανέφερε ότι η πλειοψηφία των τηλεφωνικών παραγγελιών αφορά τη Λεμεσό, όπου υπάρχει και ο μεγαλύτερος αριθμός pick up points για τα προϊόντα. Ακολουθούν η Λάρνακα, η Αμμόχωστος και τελευταία η Πάφος.  

Διαβάστε ακόμα: Νέο κατάστημα δίπλα από Smart και Energy στην Κοκκινοτριμιθιά
 
Αναλύοντας τον τρόπο λειτουργίας της συγκεκριμένης υπηρεσίας, ο κ. Κατωπόδης ανέφερε ότι αφού ο πελάτης επιλέξει το προϊόν που τον ενδιαφέρει από το σχετικό φυλλάδιο ή την ιστοσελίδα του καταστήματος, μπορεί να το παραγγείλει τηλεφωνικά, να το πληρώσει και να το παραλάβει από κάποιο από τα pick up points της επαρχίας του, χωρίς να χρειαστεί να μεταβεί στη Λευκωσία. Η υπηρεσία αυτή, πρόσθεσε ο κ. Κατωπόδης, διευκολύνει πολύ τους πελάτες που διαμένουν εκτός Λευκωσίας.
 
Ενισχύεται και η τοποθέτηση προϊόντων
Την ίδια ώρα, αυξανόμενο ενδιαφέρον γνωρίζει και μια άλλη υπηρεσία του Leroy Merlin, αυτή της τοποθέτησης των προϊόντων από τους επαγγελματίες του καταστήματος. «Υπάρχει ανταπόκριση και τα προϊόντα που αγοράζονται με τη συγκεκριμένη υπηρεσία (αγορά προϊόντος μαζί με υπηρεσία τοποθέτησης) είναι σχεδόν στο 4% του συνολικού μας τζίρου. Αυτό μεταφράζεται σε περίπου 2,5 χιλιάδες τοποθετήσεις το χρόνο, καταγράφοντας ανοδική πορεία», τόνισε ο κ. Κατωπόδης.
 
Ιδιαίτερη ζήτηση παρουσιάζει η υπηρεσία τοποθέτησης προϊόντων σε είδη όπως κουζίνες, μπάνια, κλιματισμός, πόρτες, παράθυρα κτλ. «Δεν είναι αρκετό να έχεις ένα καλό προϊόν σε μια καλή τιμή, πρέπει να έχεις  μια ολοκληρωμένη λύση, η οποία να περιλαμβάνει εκτός από τη μεταφορά και την τοποθέτηση του προϊόντος. Προσπαθούμε να έχουμε όσα προϊόντα χρειάζεται κάποιος για το σπίτι του, να έχουμε καλές τιμές για να είμαστε ανταγωνιστικοί και προσπαθούμε παράλληλα να παρέχουμε -σε οτιδήποτε μπορεί να εγκατασταθεί- υπηρεσίες εγκατάστασης για να μπορεί ο καταναλωτής να είναι ήσυχος για το αποτέλεσμα», πρόσθεσε ο Store Manager της Leroy Merlin Κύπρου.
 
loyalty card για επαγγελματίες
Ο κ. Κατωπόδης έκανε, επίσης, αναφορά στη νέα υπηρεσία του Leroy Merlin Κύπρου. Πρόκειται για μια loyalty card, η οποία αφορά τους επαγγελματίες πελάτες καταστήματος, όπως τεχνικούς, ηλεκτρολόγους, οικοδόμους κτλ. Επί της ουσίας, η νέα αυτή κάρτα προσφέρει στους κατόχους της διάφορα προνόμια, βασικότερο εκ των οποίων οι χαμηλότερες τιμές, ανάλογα και με τον όγκο των αγορών τους. Στους ίδιους πελάτες, παρέχονται επίσης σεμινάρια  για παρουσίαση νέων προϊόντων του τομέα τους και τεχνικές για το πως μπορούν να τα αξιοποιούν καλύτερα.
 

Δειτε Επισης

Λιανικό εμπόριο: Ελπίδες στην άμεση απασχόληση ξένων εργαζομένων-Κλειδί οι φοιτητές
Ανακοινώσεις από αρμόδια Υπουργεία αναμένει η Επ. Εσωτερικών για ενοίκια σε βιοτεχνικές ζώνες
Στο Lexus Centre Nicosia αποκαλύφθηκε το ολοκαίνουργιο Lexus LBX
Αυξημένες οι εξαγωγές σοκολάτας από Ε.Ε. σε τρίτες χώρες
Γαλακτοβιομηχανία ΑΛΑΜΠΡΑ και οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ δίπλα στα άτομα της τρίτης ηλικίας
Δημιουργήστε ένα μικρό παράδεισο με έπιπλα εξωτερικού χώρου από την Andreotti
Η Isuzu αποκαλύπτει το πρώτο ηλεκτρικό Isuzu D-MAX
Τα διεθνούς φήμης brands που ετοιμάζεται να υποδεχθεί το My Mall Λεμεσού
Ελίνα Κυρατζή: Θέσεις κλειδιά και προοπτικές ανέλιξης για το προσωπικό μέσω της Ακαδημίας ΑΛΦΑΜΕΓΑ
Ετήσια αύξηση 7,1% στις πωλήσεις πετρελαιοειδών