Μετά την εξαγορά της Semrush από την Adobe, εταιρεία που διαθέτει γραφεία στη Λεμεσό, ο Διευθύνων Σύμβουλος της πλατφόρμας search engine marketing, Bill Wagner, σημείωσε ότι ο συνδυασμός των δύο εταιρειών θα προσφέρει στα στελέχη μάρκετινγκ περισσότερες γνώσεις και δυνατότητες.
Το σχόλιό του έρχεται αφού έγινε γνωστό ότι η Semrush εξαγοράζεται από την Adobe σε συμφωνία ύψους 1,9 δισ. δολαρίων.
«Η Adobe είναι ηγέτιδα δύναμη του κλάδου, βοηθώντας τα στελέχη μάρκετινγκ να δημιουργούν εξατομικευμένες εμπειρίες πελατών σε μεγάλη κλίμακα. Με την έλευση των LLMs και της αναζήτησης που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη, οι εταιρείες πρέπει να κατανοήσουν πού και πώς οι πελάτες τους αλληλεπιδρούν μέσα από αυτά τα νέα κανάλια. Ο συνδυασμός αυτός προσφέρει στα στελέχη μάρκετινγκ περισσότερες πληροφορίες και δυνατότητες, ώστε να ενισχύσουν τη δυνατότητα ανακάλυψής τους στο ταχέως εξελισσόμενο ψηφιακό περιβάλλον», ανέφερε ο κ. Wagner.
Το ίδιο μήνυμα εξέφρασε και ο Anil Chakravarthy, πρόεδρος του Digital Experience Business της Adobe, ο οποίος δήλωσε: «Η ορατότητα των brands αναδιαμορφώνεται από τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη και όσα brands δεν αξιοποιήσουν αυτή τη νέα ευκαιρία κινδυνεύουν να χάσουν τη σημασία. Με τη Semrush, απελευθερώνουμε το GEO για τα στελέχη μάρκετινγκ ως ένα νέο κανάλι ανάπτυξης παράλληλα με το SEO, ενισχύοντας την ορατότητα, την εμπλοκή των πελατών και τις μετατροπές σε ολόκληρο το οικοσύστημα».
Σύμφωνα με σχετικό δελτίο Τύπου, η συναλλαγή έχει εγκριθεί από τα διοικητικά συμβούλια, τόσο της Adobe όσο και της Semrush. «Η ολοκλήρωση της συναλλαγής αναμένεται μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2026, υπό την προϋπόθεση λήψης των απαραίτητων ρυθμιστικών εγκρίσεων και της πλήρωσης λοιπών συνηθισμένων όρων, συμπεριλαμβανομένης της έγκρισης των μετόχων της Semrush. Η Adobe έχει λάβει δεσμεύσεις υπέρ της συναλλαγής από τους ιδρυτές της Semrush και άλλους μετόχους που εκπροσωπούν άνω του 75% των δικαιωμάτων ψήφου της εταιρείας», αναφέρεται.
«Η Adobe και η Semrush Holdings, Inc. ανακοίνωσαν ότι κατέληξαν σε οριστική συμφωνία βάσει της οποίας η Adobe θα εξαγοράσει τη Semrush, μια κορυφαία πλατφόρμα brand visibility, σε εξαγορά με μετρητά έναντι 12 δολαρίων ανά μετοχή, που αντιστοιχεί σε συνολική αξία μετοχικού κεφαλαίου περίπου 1,9 δισ. δολαρίων. Η Semrush αποτελεί ισχυρό συνεργάτη για στελέχη μάρκετινγκ που επιδιώκουν να διαχειριστούν την ορατότητα του brand και την προσέγγιση του κοινού μέσω των data-driven λύσεων generative engine optimisation (GEO) και search engine optimisation (SEO)», συνεχίζει το δελτίο Τύπου.
Στη συνέχεια επισημαίνεται ότι η Adobe ηγείται του customer experience orchestration στη νέα εποχή της agentic AI, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις που καλύπτουν το content supply chain, την εμπλοκή πελατών και τη brand visibility. «Η Adobe δίνει τη δυνατότητα στο 99% των εταιρειών του Fortune 100 – μεταξύ των οποίων The Coca-Cola Company, General Motors και IBM – να χρησιμοποιούν AI για να μεταμορφώσουν τον τρόπο που εργάζονται», σημειώνεται.
«Η ορατότητα ενός brand βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των Chief Marketing Officers, καθώς οι καταναλωτές στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε LLMs όπως το ChatGPT και το Gemini της Google για πληροφορίες, προτάσεις και αγοραστικές αποφάσεις. Καθώς οι πλατφόρμες γενετικής AI καθίστανται το νέο interface μεταξύ πελατών και brands, οι οργανισμοί που επενδύουν στο GEO παράλληλα με τις SEO δυνατότητές τους θα διατηρούν την παρουσία, την αναγνωρισιμότητα και την αξιοπιστία των brands τους στα ιδιόκτητα και κερδισμένα κανάλια», υπογραμμίζεται.
Το δελτίο Τύπου προσθέτει ότι «φέρνοντας τις δυνατότητες GEO και πάνω από δέκα χρόνια τεχνογνωσίας στο SEO, η Semrush βοηθά τα brands να ενισχύσουν την ορατότητά τους και να διευρύνουν την απήχηση του κοινού τους. Οι λύσεις της Semrush ανταποκρίνονται σε μια ολοένα αυξανόμενη και κρίσιμη ανάγκη των στελεχών μάρκετινγκ: να παραμείνουν ανιχνεύσιμοι στην AI search. Καθώς οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ στρέφονται όλο και περισσότερο στις SEO ομάδες και τους συνεργάτες τους για τη διαμόρφωση στρατηγικών μάρκετινγκ στην εποχή της γενετικής AI, η Semrush προσφέρει ισχυρές λύσεις για την ενίσχυση της ορατότητας και της συνάφειας των brands. Στο πιο πρόσφατο τρίμηνο, η Semrush κατέγραψε ετήσια αύξηση 33% στα Annual Recurring Revenues του enterprise τομέα της, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη ηγετών όπως η Amazon, η JPMorganChase και το TikTok».
«Με προϊόντα όπως τα AEM, Adobe Analytics και το νέο Adobe Brand Concierge, η Adobe επιλύει σημαντικά pain points για brands που υιοθετούν την agentic AI», συνεχίζει το δελτίο Τύπου, τονίζοντας ότι «μαζί, Adobe και Semrush θα προσφέρουν μια ολοκληρωμένη λύση που θα δίνει στα στελέχη μάρκετινγκ μια σφαιρική εικόνα του τρόπου με τον οποίο εμφανίζονται τα brands τους στα ιδιόκτητα κανάλια, στα LLMs, στην παραδοσιακή αναζήτηση και στον ευρύτερο ιστό».












