powered by cbn INB-DIGITAL-EDITIONS LOGO-PNG-108

Η Adobe εξαγοράζει τη Semrush, με παρουσία στη Λεμεσό, έναντι 1,9 δισ. δολαρίων

Η Adobe κατέληξε σε συμφωνία εξαγοράς ύψους 1,9 δισ. δολαρίων για τη Semrush, την πλατφόρμα marketing για μηχανές αναζήτησης, η οποία διαθέτει γραφεία στη Λεμεσό και είχε τιμηθεί νωρίτερα φέτος με το Invest Cyprus International Investment Award.

Η Semrush, που ιδρύθηκε το 2008 και έχει έδρα στη Βοστώνη των ΗΠΑ, διατηρεί παρουσία σε 12 πόλεις παγκοσμίως, μεταξύ των οποίων και η Λεμεσός, όπου δραστηριοποιείται από το 2015.

Η εξαγορά στοχεύει στην ενίσχυση των εργαλείων που προσφέρει η Adobe στους επαγγελματίες του marketing στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης.

Η Semrush αποτελεί κορυφαία πλατφόρμα SaaS για τη διαχείριση της διαδικτυακής ορατότητας, βοηθώντας επιχειρήσεις διεθνώς να επιτυγχάνουν μετρήσιμα αποτελέσματα στο SEO, το PPC, το content marketing, τα social media και την ανταγωνιστική έρευνα.

Η μετοχή της Semrush εκτινάχθηκε κατά 74%, σημειώνοντας την καλύτερη ημέρα στην ιστορία της, ενώ η μετοχή της Adobe υποχώρησε κατά 2%.

Η εταιρεία σχεδιαστικού λογισμικού ανακοίνωσε ότι θα καταβάλει 12 δολάρια ανά μετοχή για τη Semrush, σε μια εξαγορά εξ ολοκλήρου με μετρητά. Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί κατά το πρώτο εξάμηνο του 2026.

Η Semrush, η οποία παρέχει εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης σε επαγγελματίες του marketing, εισήχθη στο χρηματιστήριο το 2021. Μεγαλύτεροι πελάτες της είναι η Amazon και το TikTok. Η μετοχή της έκλεισε την Τρίτη στα 6,76 δολάρια.

Η Adobe ανέφερε ότι η Semrush προσφέρει κρίσιμα εργαλεία αναζήτησης και marketing, που βοηθούν τα brands να προσελκύσουν και να αναπτύξουν το πελατολόγιό τους, ιδιαίτερα στη νέα εποχή της τεχνητής νοημοσύνης.

«Η προβολή των brands αναδιαμορφώνεται από τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη, και όσα δεν αξιοποιήσουν αυτή τη νέα ευκαιρία κινδυνεύουν να χάσουν τη σημασία και τα έσοδά τους», δήλωσε ο Anil Chakravarthy, πρόεδρος του τομέα Ψηφιακής Εμπειρίας της Adobe.

Η Adobe, γνωστή κυρίως για το Photoshop, έχει ενσωματώσει όλο και περισσότερες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης στα προϊόντα της τα τελευταία χρόνια, αξιοποιώντας την αυξανόμενη τάση. Σε αυτές περιλαμβάνεται και ένας βοηθός τεχνητής νοημοσύνης για τα Reader και Acrobat.

Παρά ταύτα, η Adobe έχει δυσκολευτεί να κερδίσει την εμπιστοσύνη μέρους των επενδυτών.

Η μετοχή της έχει χάσει πάνω από το ένα τέταρτο της αξίας της φέτος, ενώ η Semrush κινείται σχεδόν σταθερά.

Οι πλατφόρμες SaaS έχουν δεχθεί πιέσεις φέτος, εν μέσω ανησυχιών ότι ο κλάδος χάνει μερίδιο λόγω της τεχνητής νοημοσύνης.

Η Adobe είχε προηγουμένως καταθέσει προσφορά ύψους 20 δισ. δολαρίων για την εξαγορά της Figma. Το σχέδιο εγκαταλείφθηκε τον Δεκέμβριο του 2023, καθώς αντιμετώπισε ρυθμιστικά εμπόδια.

Η Figma εισήχθη στο χρηματιστήριο τον Ιούλιο, καθώς η δραστηριότητα στις δημόσιες εγγραφές άρχισε να ανακάμπτει.

Ροή Ειδήσεων

Hellenic Bank Χορηγός Ροής INB
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
;