powered by cbn INB-DIGITAL-EDITIONS LOGO-PNG-108

Το νέο πρόσωπο του e-shop των υπεραγορών Αλφαμέγα και η ώθηση στο delivery της αλυσίδας με την εξαγορά του Foody Market

Νέα μορφή διαθέτει εδώ και λίγες ημέρες το ηλεκτρονικό κατάστημα των Υπεραγορών Αλφαμέγα, αναβαθμίζοντας ακόμα περισσότερο την εμπειρία ψωνίσματος για τους καταναλωτές.

Η αλυσίδα προχώρησε σε redesign του ηλεκτρονικού καταστήματός της, κάνοντας σημαντικές αλλαγές στο περιβάλλον πλοήγησης και στη συνολική ψηφιακή εμπειρία του χρήστη.

Τέσσερα χρόνια μετά τη λειτουργία του, το e-shop της αλυσίδας που εξαρχής αγκαλιάστηκε από το καταναλωτικό κοινό, καταγράφει σταθερά ανοδική πορεία, με πωλήσεις που ξεπερνούν τις αντίστοιχες μικρών φυσικών καταστημάτων της εταιρείας και εξυπηρετώντας ολοένα και μεγαλύτερο αριθμό πελατών.

Redesign με αναβαθμισμένες υπηρεσίες

Το νέο πρόσωπο του alphamega.com.cy περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές σε όλο το look and feel experience. Διαθέτει πιο φιλικό user interface, μεγαλύτερη ευκολία πλοήγησης, καθώς και βελτιωμένη παρουσίαση των προϊόντων, η γκάμα των οποίων έχει εμπλουτιστεί εντυπωσιακά.

Επιπλέον, δίνεται έμφαση στο πιο προσωποποιημένο περιεχόμενο και στην ενισχυμένη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, συμβαδίζοντας με τις παγκόσμιες εξελίξεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Το ψηφιακό facelift και οι τεχνολογικές αναβαθμίσεις που υλοποιήθηκαν βελτιώνουν σημαντικά τόσο την παρουσίαση του περιεχομένου του καταλόγου των Υπεραγορών Αλφαμέγα όσο και τη διαδικασία συλλογής των προϊόντων.

«Ως αλυσίδα επενδύουμε συστηματικά στην αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών μας. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα καταγράφει, από την αρχή κιόλας της λειτουργίας του, σταθερά ανοδική πορεία και έχει πια τη δική του βάση πιστών καταναλωτών, οι οποίοι προτιμούν το online κανάλι για τις αγορές τους», ανέφερε ο Chief Marketing Officer των Υπεραγορών Αλφαμέγα, Γιάννης Ιωάννου.

«Τέσσερα χρόνια μετά το πρώτο λανσάρισμά του ηλεκτρονικού καταστήματος, οι Υπεραγορές Αλφαμέγα επενδύουν δυναμικά στην ενίσχυσή του, καθώς η μεγάλη ανταπόκριση των καταναλωτών μας ικανοποιεί μεν, αλλά δεν μας εφησυχάζει.

Κύριο μέλημά μας παραμένει η συνεχής βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή και στο διαδίκτυο και σε αυτό το μοτίβο είναι που βαδίζουμε», πρόσθεσε ο κ. Ιωάννου.

Οι προτιμήσεις των καταναλωτών

Ψηλά στις επιλογές των πελατών του ηλεκτρονικού καταστήματος βρίσκονται τα φρέσκα είδη, αποδεικνύοντας ότι η ποιότητα των φρέσκων προϊόντων παραμένει αναλλοίωτη και στις διαδικτυακές αγορές, ενώ ακολουθούν τα είδη πρώτης ανάγκης. 

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η συνήθεια πολλών online πελατών να επιλέγουν μεγάλα καλάθια μεγάλης αξίας για εβδομαδιαία ή και μηνιαία προμήθεια, με είδη από ολόκληρη τη γκάμα των προϊόντων των Υπεραγορών Αλφαμέγα.

Στις προτιμήσεις των διαδικτυακών πελατών της αλυσίδας βρίσκονται, επίσης, τα προϊόντα του γαλλικού κολοσσού Casino που διατίθενται αποκλειστικά από τις Υπεραγορές Αλφαμέγα, καθώς και τα είδη ιδιωτικής ετικέτας της εταιρείας.

Και οι δύο αυτές κατηγορίες αφορούν προϊόντα υψηλής ποιότητας, τα οποία διατίθενται σε ανταγωνιστικές τιμές.

Παγκύπρια κάλυψη και ακόμα γρηγορότερες παραδόσεις

Υπενθυμίζεται ότι για τις ανάγκες εξυπηρέτησης των ηλεκτρονικών παραγγελιών, η αλυσίδα υπεραγορών λειτουργεί δύο κέντρα διανομής, ένα στη Λάρνακα και ένα στα Πολεμίδια, προς ικανοποίηση της αυξημένης ζήτησης του κοινού σε όλη την Κύπρο.

Αυξημένος είναι, επίσης, ο αριθμός και η ταχύτητα των παραδόσεων που διεκπεραιώνονται καθημερινά. Τα παράθυρα παράδοσης του ηλεκτρονικού καταστήματος λειτουργούν ανά ώρα, με τους καταναλωτές να λαμβάνουν τα ψώνια τους την επομένη μέρα της παραγγελίας (περιλαμβανομένου του Σαββατοκύριακου), επιλέγοντας την ώρα παράδοσης της προτίμησής τους μεταξύ 09:00 - 21:00.

Για λήψη των παραγγελιών τους από την ίδια ημέρα, οι καταναλωτές μπορούν να αξιοποιούν την υπηρεσία Click & Collect, παραλαμβάνοντας οι ίδιοι τα ψώνια τους από τα ειδικά διαμορφωμένα lockers που βρίσκονται τοποθετημένα στους χώρους στάθμευσης Υπεραγορών Αλφαμέγα, την ώρα που τους βολεύει καλύτερα βάσει του προγράμματος τους.

Για απογευματινή παραλαβή την ίδια ημέρα, η παραγγελία πρέπει να ολοκληρωθεί πριν τις 11π.μ., ενώ για πρωινή παραλαβή της επόμενης μέρας, η παραγγελία θα πρέπει να γίνει πριν τις 6 μ.μ. της προηγούμενης.

Τα συγκεκριμένα lockers είναι ειδικά σχεδιασμένα για τη συντήρηση των προϊόντων, σε τρεις διαφορετικές θερμοκρασίες (ψύξη, κατάψυξη και θερμοκρασία δωματίου), παρέχοντας τη δυνατότητα φύλαξης ειδών όλων των κατηγοριών.

Με στόχο την ταχύτερη εξυπηρέτηση και μεγαλύτερη ευελιξία για τον καταναλωτή, οι Υπεραγορές Αλφαμέγα επένδυσαν στην υπηρεσία Alphamega Express που λειτουργεί μέσω της πλατφόρμας Foody, εξυπηρετώντας παραγγελίες σε περισσότερα από 10 καταστήματα παγκύπρια, από τις 08:00 έως τις 20:30, με πολύ γρήγορους χρόνους παράδοσης.

Η δε πρόσφατη συμφωνία εξαγοράς, από πλευράς Υπεραγορών Αλφαμέγα, της υπηρεσίας Foody Market που λειτουργεί μεσώ της πλατφόρμας Foody, συμφωνία που τελεί υπό τελεί υπό την έγκριση της Επιτροπής Προστασίας Ανταγωνισμού (Ε.Π.Α.) της Κυπριακής Δημοκρατίας, αναμένεται να δώσει περαιτέρω ώθηση στο delivery της αλυσίδας, βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο τους χρόνους παράδοσης των προϊόντων, ακολουθώντας παγκόσμια trends όπου οι retailers ανοίγουν κανάλια πώλησης σε μεγάλες πλατφόρμες. Υπενθυμίζεται ότι μετά την έγκριση της εξαγοράς από την Ε.Π.Α., το Foody Market θα ενσωματωθεί στο δίκτυο λιανικής των Υπεραγορών Αλφαμέγα και θα λειτουργεί κάτω από το  Alphamega Express.

Οι προοπτικές του e-commerce στην Κύπρο

Η συνεχής ενίσχυση του ηλεκτρονικού καναλιού, τόσο με τεχνολογικές επενδύσεις όσο και με νέες υπηρεσίες, αποδεικνύει τη δέσμευση της αλυσίδας για την παροχή υψηλής ποιότητας εμπειρίας στον καταναλωτή.

Σύμφωνα με τον κ. Ιωάννου, «το επόμενο στοίχημα είναι η επιτάχυνση των χρόνων παράδοσης και η περαιτέρω απλοποίηση της διαδικασίας. Οι παγκόσμιες τάσεις καθιστούν τους καταναλωτές όλο και πιο απαιτητικούς και εμείς οφείλουμε να είμαστε ένα βήμα μπροστά, αναβαθμίζοντας διαρκώς τις υπηρεσίες μας».

Οι Υπεραγορές Αλφαμέγα αποδεικνύουν ότι η επένδυση στο e-commerce δεν αποτελεί συμπληρωματική στρατηγική, αλλά βασικό πυλώνα ανάπτυξης, με το βλέμμα πάντα στραμμένο στο μέλλον της αγοράς λιανικής στην Κύπρο.

Ροή Ειδήσεων

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
;