«Η Ελληνική Τράπεζα επικεντρώνεται στην ενίσχυση του θετικού αντικτύπου στην κοινότητα και το περιβάλλον», ανέφερε ο Νικόλας Χατζηνικολάου, Manager, Strategy & ESG της Ελληνικής Τράπεζας.
Σε ομιλία του στο 15ο Συνέδριο για την Εταιρική Βιωσιμότητα & Υπευθυνότητα που παρουσίασε η ΟΠΑΠ Κύπρου, ο κ.Χατζηνικολάου, είπε πως οι πυλώνες στην οποία βασίζεται η ESG στρατηγική του τραπεζικού ιδρύματος είναι αυτός της ενεργειακής αποδοτικότητας και του μηδενικού ισοζυγίου άνθρακα, του εργατικού δυναμικού του μέλλοντος, της ανθεκτικότητας και της απόδοση και το βιώσιμο οικοσύστημα.
Για την εφαρμογή της εν λόγω ESG στρατηγικής, τέθηκαν όπως είπε μακροπρόθεσμοι στόχοι με έμφαση στο να γίνει ενεργειακά αποδοτική και κλιματικά ουδέτερη τράπεζα έως το 2050, στην προώθηση της διαφορετικότητας και της ένταξης και της ευημερίας των εργαζομένων, ενώ σε προτεραιότητα βρίσκεται και η υποστήριξη πελατών και επενδυτών στην πράσινη μετάβασή τους.
«Η Ελληνική Τράπεζα επικεντρώνεται στην ενίσχυση του θετικού αντικτύπου στην κοινότητα και το περιβάλλον», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ανάλυση έγινε και σχετικά με τα KPI’s της τράπεζας που συμπεριλαμβάνουν τη μείωση ετήσιας κατανάλωση ενέργειας και στον πυλώνα της Ανθεκτικότητας και Απόδοσης, η Τράπεζα εφαρμόζει πολιτική ESG και πολιτική πράσινου δανεισμού, ενώ η στροφή στην ψηφιοποίηση συνεχίζεται με τη συντριπτική πλειοψηφία των συναλλαγών να διεκπεραιώνεται πλέον ψηφιακά.







