Η Wizz Air παρουσιάζει τη νέα λειτουργία «My Journey» στην εφαρμογή της
Δελτίο Τύπου 09:51 - 11 Ιουλίου 2025

Η Wizz Air, η πιο περιβαλλοντικά βιώσιμη αεροπορική εταιρεία της περιοχής EMEA, ανακοινώνει περήφανα την κυκλοφορία της λειτουργίας «Η Διαδρομή μου» (My Journey), ενός ισχυρού νέου εργαλείου στην εφαρμογή της Wizz Air για κινητά, σχεδιασμένο να μεταμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο οι επιβάτες παρακολουθούν και διαχειρίζονται τις πτήσεις τους εύκολα από το κινητό τους.
Η εναέρια κυκλοφορία φέτος αναμένεται να ξεπεράσει τα επίπεδα του περσινού καλοκαιριού κατά 5%, έχοντας ήδη ξεπεράσει τα προ-πανδημικά επίπεδα.
Σε συνδυασμό με την έλλειψη επαρκούς χωρητικότητας ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας σε ορισμένες περιοχές της Ευρώπης και με τις αναμενόμενες ακραίες καιρικές συνθήκες σε ολόκληρη την ήπειρο, οι επιβάτες ενδέχεται να αντιμετωπίσουν καθυστερήσεις και διαταραχές, που είναι πέραν του ελέγχου της αεροπορικής εταιρείας.
Η λειτουργία «Η Διαδρομή μου» δίνει στους επιβάτες πλήρη έλεγχο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και σε περιπτώσεις απρόβλεπτων καθυστερήσεων, παρέχοντας υποστήριξη και προνόμια απευθείας στο κινητό τους.
Εκτός από την ενημέρωση μέσω τηλεφωνικών κλήσεων, SMS και email, οι ταξιδιώτες μπορούν πλέον να παρακολουθούν τα πάντα από το smartphone τους:
● Παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο: Παρακολούθηση της κατάστασης της πτήσης τους σε κάθε στάδιο (check-in, ώρα επιβίβασης, αριθμός πύλης)
● Άμεση ανακούφιση: Άμεση προβολή δικαιωμάτων για κουπόνια γεύματος ή διαμονή σε ξενοδοχείο
● Απόλυτη ελευθερία: Εξαργύρωση των δικαιωμάτων απευθείας από την εφαρμογή κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους ή σε περίπτωση καθυστέρησης
● Αποφάσεις χωρίς άγχος: Επισκόπηση και επιλογή εναλλακτικών λύσεων ταξιδιού (επανακράτηση, επιστροφή χρημάτων ή αποδοχή νέας προτεινόμενης πτήσης από την εταιρεία)
Ως αποτέλεσμα, θα λαμβάνονται ταχύτερες αποφάσεις, θα υπάρχει λιγότερη αβεβαιότητα αλλά και περισσότερη ηρεμία -ειδικά σε αγχωτικές στιγμές.
«Δεν έχει να κάνει μόνο με το να πετάς, αλλά με το να νιώθεις ότι έχεις τον έλεγχο στις δύσκολες στιγμές», δηλώνει η Boglarka Spak, Επικεφαλής Εμπειρίας Πελατών της Wizz Air.
«Η λειτουργία ‘My Journey’ είναι η απόλυτη λύση για τους επιβάτες μας — δίνοντας τους τη δυνατότητα να ελέγχουν την ταξιδιωτική τους εμπειρία, ό,τι κι αν συμβεί. Με τη λειτουργία αυτή, ενισχύουμε τους πελάτες μας με εργαλεία σε πραγματικό χρόνο για να διαχειρίζονται το ταξίδι τους με τους δικούς τους όρους.
Η κυκλοφορία αυτή αποτελεί ένα ακόμη βήμα προς την υλοποίηση των δεσμεύσεών μας στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Customer First Compass.
Πιστεύουμε ότι η κυκλοφορία αυτής της λειτουργίας κατά την περίοδο αιχμής του καλοκαιριού, όταν οι πτήσεις επηρεάζονται περισσότερο από καιρικά φαινόμενα και καθυστερήσεις ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας, θα βοηθήσει τους επιβάτες μας να κινούνται ευκολότερα και να εξοικονομούν χρόνο και ενέργεια κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους».
Με πάνω από 35 εκατομμύρια downloads της εφαρμογής Wizz Air από τις πλατφόρμες Apple, Google και Huawei, η αναβάθμιση αναμένεται να βελτιώσει σημαντικά την εμπειρία των επιβατών.
Όποιος έχει κατεβάσει την εφαρμογή και έχει συνδέσει τον λογαριασμό του, θα λάβει τις ενημερώσεις στη γλώσσα προτίμησής του.
Η λειτουργία «Η Διαδρομή μου» θα εισαχθεί σταδιακά από τις 8 Ιουλίου και αναμένεται να αναβαθμίσει την εμπειρία στο αεροδρόμιο, να υποστηρίξει ολόκληρο το ταξίδι και να εξυπηρετήσει τόσο τους συχνούς ταξιδιώτες όσο και εκείνους που πετούν για πρώτη φορά με τη Wizz Air.
Βασισμένη σε τέσσερις βασικούς πυλώνες - Προϊόν, Τιμή, Εξυπηρέτηση και Επικοινωνία - η πυξίδα Customer First Compass καθορίζει τη στρατηγική και τη νέα δέσμευση της Wizz Air προς τους πελάτες της: από επενδύσεις σε τεχνολογία αιχμής και βελτίωση της αξιοπιστίας, μέχρι την ενίσχυση της υποστήριξης των πελατών. Αυτή η μεταμόρφωση σηματοδοτεί μια ουσιαστική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο η αεροπορική εταιρεία εξυπηρετεί τους επιβάτες της.
Η εταιρεία θα επενδύσει 14 δισεκατομμύρια ευρώ τα επόμενα τρία χρόνια για τη βελτίωση κάθε σημείου επαφής με τον πελάτη, ώστε η ακρίβεια, η προσιτή τιμή, η καινοτομία και η εξυπηρέτηση να χαρακτηρίζουν κάθε ταξίδι.
Με τον πυλώνα της Επικοινωνίας, η εταιρεία δεσμεύεται να κρατά ενήμερους τους επιβάτες σε κάθε στάδιο του ταξιδιού τους, γιατί κάθε ενημέρωση μετράει -είτε πρόκειται για την κατάσταση πτήσης, αλλαγή πολιτικής ή για γρήγορες λύσεις με πλήρη διαφάνεια για κάθε περίσταση.