Γιώργος Σαλιάρης-Φασσέας: Oι όμιλοι ΜΜΕ μεταμορφώνονται για να είναι βιώσιμοι και κερδοφόροι
InBusinessNews 10:42 - 26 Ιουνίου 2025

Ο χάρτης των ΜΜΕ μεταβάλλεται με ασύλληπτους ρυθμούς. Η τεχνολογία, οι νέες πλατφόρμες και οι συμπεριφορές των χρηστών δημιουργούν ένα δυναμικό περιβάλλον, όπου η εξατομίκευση, η διαδραστικότητα και η mobile-first προσέγγιση γίνονται πλέον ο κανόνας.
Η βιωσιμότητα, η επιχειρηματική ευελιξία και η διαρκής ανανέωση στρατηγικής είναι απαραίτητα στοιχεία για να επιβιώσουν οι οργανισμοί, ενώ η ανάγκη για προσαρμογή στις κοινωνικές αλλαγές και στις προσδοκίες του σύγχρονου κοινού δεν ήταν ποτέ πιο επιτακτική.
Οι εταιρείες σε Κύπρο, Ελλάδα και διεθνώς, καλούνται να επενδύσουν σε νέες μορφές επικοινωνίας και διαφήμισης που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες συνήθειες του κοινού, δημιουργώντας ένα οικοσύστημα όπου η τεχνολογία και η δημιουργικότητα συνυπάρχουν αρμονικά.
Σε αυτό το πλαίσιο, το 22ο Marketing, Advertising, Media & Communication Conference 2025 υποδέχτηκε στην Blue Stage μια ενδιαφέρουσα ομιλία από τον Γιώργο Σαλιάρη-Φασσέα, General Manager, Strategy, Technology & Growth και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Alter Ego Media-του μεγαλύτερου ελληνικού media ομίλου, ο οποίος εισήχθη πρόσφατα στο Χρηματιστήριο Αθηνών.
Στην τοποθέτησή του, με τίτλο «Οι μεγάλες τάσεις και η μετεξέλιξη των ΜΜΕ» , εξήγησε πώς μεταμορφώνονται οι όμιλοι των media για να παραμείνουν βιώσιμοι και κερδοφόροι.
Σχολίασε τις βαθιές και πολλές φορές «σεισμικές» αλλαγές που έχει βιώσει το ελληνικό media ecosystem τα τελευταία χρόνια.
Μεγάλο μέρος της παρουσίασής του αφορούσε στην πορεία της Alter Ego Media του μεγαλύτερου ομίλου ΜΜΕ στην Ελλάδα, όπως τον χαρακτήρισε, που παρέχει υψηλής ποιότητας νέα και ψυχαγωγία.
Ο Όμιλος προσαρμόστηκε άμεσα στα νέα δεδομένα, με τον General Manager να δίνει δύο παραδείγματα. Το ένα αφορούσε στη συνεργασία του Ομίλου με startup μέσω της οποίας γνωστές φωνές παρουσιαστών αξιοποιούνται για να μπορεί ο χρήστης να "ακούει" τα άρθρα με φωνές ανθρώπων του χώρου που θαυμάζουν για χρόνια.
Δεύτερο παράδειγμα ήταν η μεγάλη εστίαση που έδωσε ο Όμιλος στο tik tok με το εκεί κοινό τους να έχει ξεπεράσει σε θεάσεις το εκατομμύριο και να ενημερώνεται για τη ψυχαγωγία (και όχι μόνο) του Ομίλου, μέσα από το εν λόγω διαρκώς αναδυόμενο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Όσο για τις τρεις τάσεις μετασχηματισμού των μέσων ενημέρωσης; Κατά τον ίδιο, αυτές είναι οι: Tεχνητή Νοημοσύνη, νέα κανάλια (Streaming, Social, Niche) και στο περιεχόμενο, η εστίαση στο τοπικό έναντι του παγκοσμίου.