powered by

Γιώργος Σαλιάρης-Φασσέας: Oι όμιλοι ΜΜΕ μεταμορφώνονται για να είναι βιώσιμοι και κερδοφόροι

Ο χάρτης των ΜΜΕ μεταβάλλεται με ασύλληπτους ρυθμούς. Η τεχνολογία, οι νέες πλατφόρμες και οι συμπεριφορές των χρηστών δημιουργούν ένα δυναμικό περιβάλλον, όπου η εξατομίκευση, η διαδραστικότητα και η mobile-first προσέγγιση γίνονται πλέον ο κανόνας.

Η βιωσιμότητα, η επιχειρηματική ευελιξία και η διαρκής ανανέωση στρατηγικής είναι απαραίτητα στοιχεία για να επιβιώσουν οι οργανισμοί, ενώ η ανάγκη για προσαρμογή στις κοινωνικές αλλαγές και στις προσδοκίες του σύγχρονου κοινού δεν ήταν ποτέ πιο επιτακτική.

Οι εταιρείες σε Κύπρο, Ελλάδα και διεθνώς, καλούνται να επενδύσουν σε νέες μορφές επικοινωνίας και διαφήμισης που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες συνήθειες του κοινού, δημιουργώντας ένα οικοσύστημα όπου η τεχνολογία και η δημιουργικότητα συνυπάρχουν αρμονικά.

Σε αυτό το πλαίσιο, το 22ο Marketing, Advertising, Media & Communication Conference 2025 υποδέχτηκε στην Blue Stage μια ενδιαφέρουσα ομιλία από τον Γιώργο Σαλιάρη-Φασσέα, General Manager, Strategy, Technology & Growth και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Alter Ego Media-του μεγαλύτερου ελληνικού media ομίλου, ο οποίος εισήχθη πρόσφατα στο Χρηματιστήριο Αθηνών.

Στην τοποθέτησή του, με τίτλο «Οι μεγάλες τάσεις και η μετεξέλιξη των ΜΜΕ» , εξήγησε πώς μεταμορφώνονται οι όμιλοι των media για να παραμείνουν βιώσιμοι και κερδοφόροι.

Σχολίασε τις βαθιές και πολλές φορές «σεισμικές» αλλαγές που έχει βιώσει το ελληνικό media ecosystem τα τελευταία χρόνια.

Μεγάλο μέρος της παρουσίασής του αφορούσε στην πορεία της Alter Ego Media του μεγαλύτερου ομίλου ΜΜΕ στην Ελλάδα, όπως τον χαρακτήρισε, που παρέχει υψηλής ποιότητας νέα και ψυχαγωγία.

Ο Όμιλος προσαρμόστηκε άμεσα στα νέα δεδομένα, με τον General Manager να δίνει δύο παραδείγματα. Το ένα αφορούσε στη συνεργασία του Ομίλου με startup μέσω της οποίας γνωστές φωνές παρουσιαστών αξιοποιούνται για να μπορεί ο χρήστης να "ακούει" τα άρθρα με φωνές ανθρώπων του χώρου που θαυμάζουν για χρόνια.

Δεύτερο παράδειγμα ήταν η μεγάλη εστίαση που έδωσε ο Όμιλος στο tik tok με το εκεί κοινό τους να έχει ξεπεράσει σε θεάσεις το εκατομμύριο και να ενημερώνεται για τη ψυχαγωγία (και όχι μόνο) του Ομίλου, μέσα από το εν λόγω διαρκώς αναδυόμενο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Όσο για τις τρεις τάσεις μετασχηματισμού των μέσων ενημέρωσης; Κατά τον ίδιο, αυτές είναι οι: Tεχνητή Νοημοσύνη, νέα κανάλια (Streaming, Social, Niche) και στο περιεχόμενο, η εστίαση στο τοπικό έναντι του παγκοσμίου.

Δειτε Επισης

Αφετηρία δημόσιας συζήτησης η εκδήλωση για την ισότητα των φύλων στον χώρο εργασίας και την επαγγελματική εκπαίδευση
Κατερίνα Mitchell: Η πρόκληση της επόμενης μέρας για τα ΜΜΕ
Πανεπιστήμιο Νεάπολις και Δημοκρίτειο Παν. Θράκης ενώνουν δυνάμεις για κοινό αγγλόφωνο πρόγραμμα Ιατρικής
Nuno Moura: Ο νέος κώδικας του digital marketing, το tik tok και οι κανόνες του παιχνιδιού
Καινοτόμος δράση του XM Μαραθωνίου Λεμεσού δίνει νέα διάσταση στη συμμετοχή των δρομέων
Το αντίο του Λάκη Αναστασιάδη στον Νίκο Γ. Ιωάννου- Άφησε τη σφραγίδα του, στο καλό φίλε Νίκο
Gen Z: Χάνονται στην οθόνη, ενημερώνονται από το feed-Μεγάλη έρευνα της IMR/Πανεπιστήμιο Λευκωσίας™
Παρατείνεται η περίοδος υποβολής αιτήσεων για τον Εθνικό Διαγωνισμό για τα Ευρωπαϊκά Βραβεία Επιχειρηματικότητας-Η νέα προθεσμία
Η Totalserve εγκαινιάζει το Start-up Launchpad για υποστήριξη νέων εταιρειών και επιχειρηματιών
PwC Foundation: Προσφέρει και φέτος 14 υποτροφίες σε πρωτοετείς φοιτητές του Πανεπιστημίου Κύπρου και του ΤΕΠΑΚ