powered by

Ο τομέας της διαφήμισης και της επικοινωνίας σε πορεία μετεξέλιξης…Πώς κινούνται οι διαφημιστικές εταιρείες στην Κύπρο

Διαρκείς αλλαγές στις ανάγκες και προσδοκίες των πελατών διαμορφώνουν το μέλλον των εταιρειών διαφήμισης και επικοινωνίας στην Κύπρο. Οι επιχειρήσεις πλέον αναζητούν πιο στοχευμένες, καινοτόμες και αποτελεσματικές λύσεις που θα τους επιτρέψουν να ξεχωρίσουν σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Η ψηφιακή μετάβαση, η αξιοποίηση νέων τεχνολογιών και η δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας αποτελούν βασικές προτεραιότητες.

Οι διαφημιστικές εταιρείες στην Κύπρο καλούνται να ανανεωθούν, υιοθετώντας νέες στρατηγικές και εργαλεία για να ανταποκριθούν αποτελεσματικά σε αυτές τις προκλήσεις.

Η επένδυση στην εκπαίδευση, τη δημιουργικότητα και τη χρήση δεδομένων αποτελεί τη βάση για να εξελιχθούν σε σύγχρονους και αξιόπιστους συνεργάτες των επιχειρήσεων.

Συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με CEO’s και άλλους σπουδαίους επιχειρηματίες διαφημιστικών εταιρειών που διεξήχθη στο 22ο Marketing, Advertising, Media & Communication Conference έδειξε τον δρόμο για το μέλλον των εταιρειών διαφήμισης και επικοινωνίας στην Κύπρο. Τι θέλουν οι πελάτες; Ποιες είναι οι απαιτήσεις του πελάτη του μέλλοντος; Είναι τα διαφημιστικά γραφεία στην Κύπρο έτοιμα για μετεξέλιξη;

Κατά τον Στέλιο Αναστασιάδη, CEO, Telia & Pavla BBDO, που προεβη σε μια ανασκόπηση, είπε ότι ο εν λόγω τομέας πάντα είχε ραγδαίες αλλαγές και πως κάποτε ο χρόνος για να ετοιμαστεί μια διαφήμιση ήθελε κάποιες μέρες. στη συνέχεια, με την τεχνολογία νέα κανάλια ήρθαν στην Κύπρο με πραγματική ανάγκη για media planning.

Ακολούθησε η έλευση του διαδικτύου, του κινητού, και η κάθοδος πολυεθνικών εταιρειών διαφήμισης που συνδέθηκαν με τοπικές. Σήμερα οι εξελίξεις έρχονται κάθε δύο χρόνια με τη διαφήμιση να ετοιμάζεται… μέσα σε κάποιες ώρες.

«Η ταχύτητα σκοτώνει τη δημιουργικότητα», δήλωσε για να πει ότι το agency του μέλλοντος υπάρχει, αλλά είναι στο εξωτερικό. Εκεί, όπου μελετάνε εξειδικευμένα το επίπεδο προσοχής των χρηστών ακόμη και με τη βοήθηιεα της νευροεπιστήμης.

Ο Κωνσταντίνος Ντάλτας, Managing Director, Red Wolf Ogilvy, σχολίασε επίσης ότι ο κόσμος αλλάζει δραστικά. Δεν ξέρουμε πού θα καταλήξει όλο αυτό, σίγουρα δεν θα επιβιώσουμε όλοι και πρέπει να ανοίξουμε νέα κεφάλαια στον Οργανισμό μας είπε για να αναφέρει ενδεικτικά το τμήμα καινοτομίας «ώστε να είμαστε σωστοί απέναντι στους πελάτες μας», είπε.

Συμπλήρωσε ότι πρέπει να δούμε «τα νέα άτομα που εισέρχονται στην αγορά» για να πει ότι «οφείλουμε να τους δώσουμε χώρο» σχολιάζοντας που χρειάζονται εργαλεία και μια διαφορετική προσέγγιση.

Ο Μάριος Ιωάννου, General Manager, Gnomi Integrated Communications, είπε πως διανύουμε την πιο επαναστατική περίοδο στην ιστορία της ανθρωπότητας. Ο,τι εφηύρε ο άνθρωπος μέχρι σήμερα, το τι θα δούμε τα επόμενα χρόνια θα είναι μεγαλύτερο από όλες αυτές τις αλλαγές συνδυαστικά. Επομένως είναι δύσκολο να καθοριστεί το πώς θα είναι το μέλλον, είπε.

Κατά τον ίδιο ο μόνος ασφαλής ορίζοντας πρόβλεψης είναι τα επόμενα τρία με πέντε χρόνια. Τα agencies έχουν, στο πλαίσιο, αυτό να καθορίσουν τον πιο σημαντικό ρόλο και είναι στην καλύτερη θέση να ανταποκριθούν σε αυτά τα νέα δεδομένα.

Ο λόγος είναι, κατά τον ίδιο, ότι όταν η αλλαγή είναι ταχεία, η οριζοντιοποίηση των δεξιοτήτων γίνεται πιο σημαντική (χαρακτηριστικό των επαγγελματιών του χώρου) και δεύτερο, επειδή οι διαφημιστικές είναι «καταδικασμένες» να είναι πάντα μπροστά και να γνωρίζουν τι γίνεται πριν τους περισσοτέρους άλλους κλάδους.

Η Τάσια Γιανναρά Γιαλλουρίδη, Chief Executive Officer, Partners Connected Communications & pr: partners, μίλησε για το πώς βιώνει τις αλλαγές στην αγορά λέγοντας «Είμαστε απίστευτα τυχεροί που ζούμε σε μια βιομηχανία που κτίζουμε επωνυμίες, λέμε ιστορίες, διαμορφώνουμε κουλτούρες και είναι υπέροχο -αν και εξαντλητικό».

Και συνέχισε: «Μέσα σε μήνες καλούμαστε να γίνουμε hybrid. Το εκπληκτικό είναι ότι ο άνθρωπος παραμένει το επίκεντρο, ως ο πιο δυνατός και καταλυτικός παράγοντας στη βιομηχανία. Αλλάζει όλη η αγορά και ολόκληρος ο κόσμος.

Είμαστε έτοιμοι; Όχι απαντά με ειλικρίνεια, αλλά, «στον χώρο μας είμαστε εξαιρετικοί στο να τα καταφέρνουμε» και να συγκεράσουμε τον παλιό με τον νέο κόσμο».

Τον συντονισμό είχε ο CEO του Alpha Κύπρου, Πέτρος Πέτρου.

Δειτε Επισης

Αφετηρία δημόσιας συζήτησης η εκδήλωση για την ισότητα των φύλων στον χώρο εργασίας και την επαγγελματική εκπαίδευση
Κατερίνα Mitchell: Η πρόκληση της επόμενης μέρας για τα ΜΜΕ
Πανεπιστήμιο Νεάπολις και Δημοκρίτειο Παν. Θράκης ενώνουν δυνάμεις για κοινό αγγλόφωνο πρόγραμμα Ιατρικής
Nuno Moura: Ο νέος κώδικας του digital marketing, το tik tok και οι κανόνες του παιχνιδιού
Καινοτόμος δράση του XM Μαραθωνίου Λεμεσού δίνει νέα διάσταση στη συμμετοχή των δρομέων
Το αντίο του Λάκη Αναστασιάδη στον Νίκο Γ. Ιωάννου- Άφησε τη σφραγίδα του, στο καλό φίλε Νίκο
Gen Z: Χάνονται στην οθόνη, ενημερώνονται από το feed-Μεγάλη έρευνα της IMR/Πανεπιστήμιο Λευκωσίας™
Παρατείνεται η περίοδος υποβολής αιτήσεων για τον Εθνικό Διαγωνισμό για τα Ευρωπαϊκά Βραβεία Επιχειρηματικότητας-Η νέα προθεσμία
Η Totalserve εγκαινιάζει το Start-up Launchpad για υποστήριξη νέων εταιρειών και επιχειρηματιών
PwC Foundation: Προσφέρει και φέτος 14 υποτροφίες σε πρωτοετείς φοιτητές του Πανεπιστημίου Κύπρου και του ΤΕΠΑΚ