Δυσαρεστημένοι με το e-kalathi οι καταναλωτές… «Κατώτερο των προσδοκιών, περιορισμένη η χρησιμότητά του»

Το e-kalathi αποδείχτηκε πολύ κατώτερο των προσδοκιών των καταναλωτών και η χρησιμότητά του είναι πολύ περιορισμένη, αναφέρει σε ανακοίνωση ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών.

«Δυστυχώς οι υποσχέσεις που μας δόθηκαν διαψεύσθηκαν παταγωδώς και οι καταναλωτές έμειναν και πάλι απροστάτευτοι», προσθέτει.

Ο Σύνδεσμος σημειώνει ότι μια βδομάδα από τη λειτουργία του διαπιστώθηκε ότι ενώ υποσχέθηκαν αρχικά ότι το καλάθι θα περιλαμβάνει μέχρι 3.000 προϊόντα τελικά παρέδωσαν ένα καλάθι με 478 προϊόντα και ότι «υποσχέθηκαν ότι θα δινόταν η δυνατότητα ο καταναλωτής να μπορεί να βλέπει το σύνολο του κόστους του καλαθιού του.

Πρακτικά και τεχνικά δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Ο καταναλωτής θα πρέπει να ανατρέχει για κάθε προϊόν χωριστά για να εντοπίσει τη φθηνότερη υπεραγορά».

«Δεν υπάρχει η δυνατότητα σύγκρισης των τιμών σε συγκεκριμένη απόσταση από την οικία του καταναλωτή. Η σύγκριση γίνεται εντός της κάθε επαρχίας. Δεν υπάρχει δυνατότητα εντοπισμού των κοινών προϊόντων του καλαθιού ώστε να μπορεί να γίνει σύγκριση μεταξύ των υπεραγορών. Σκόπιμα δεν δόθηκε η δυνατότητα σύγκρισης του συνόλου των προϊόντων ενός καλαθιού μεταξύ των υπεραγορών», αναφέρει.

Επίσης, ο Σύνδεσμος αναφέρει ότι «σκόπιμα δεν δόθηκε στα οργανωμένα σύνολα των καταναλωτών η δυνατότητα να εκφέρουν τις απόψεις καθ’ όλη τη διάρκεια της διαβούλευσης και στο στήσιμο της εφαρμογής» και ότι «δεν προάγει τον ανταγωνισμό μεταξύ των υπεραγορών».

Αντίθετα, προσθέτει, μέσα σε μια βδομάδα από τη λειτουργία του, υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις ότι οδήγησε στη μείωσή του ανταγωνισμού. Πρώτον, αναφέρει, διότι «σε σύνολο 27 υπεραγορών με συνολικά 148 καταστήματα, σε ένα καλάθι με 71 προϊόντα, επτά υπεραγορές αύξησαν τη συνολική τιμή των προϊόντων τους, ενώ άλλες εφτά τη μείωσαν. Δεκατρείς υπεραγορές δεν τροποποίησαν τη συνολική τους τιμή» και επειδή «συνολικά πέντε υπεραγορές μείωσαν τον αριθμό των προϊόντων τους και μια άλλη αύξησε τον αριθμό των προϊόντων της».

«Έχοντας υπόψη τα πιο πάνω, δυστυχώς, το e-kalathi αποδείχτηκε πολύ κατώτερο των προσδοκιών των καταναλωτών και η χρησιμότητά του είναι πολύ περιορισμένη. Είναι λυπηρό που για ακόμα μια φορά οι καταναλωτές παραμένουν χωρίς ουσιαστική βοήθεια», καταλήγει.

Δειτε Επισης

Κάγια Κάλας: Εξαιρετικά επικίνδυνο το κλείσιμο των στενών του Ορμούζ-Δεν θα ήταν καλό για κανένα
Landbank Analytics: Οι μέσες τιμές καινούργιων διαμερισμάτων και οικιών στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο του 2025
Super FM Beyond Radio: Εντυπωσιακή ανταπόκριση στα δύο νέα projects που αλλάζουν το παιχνίδι στο μουσικό ραδιόφωνο
Δυσαρεστημένοι με το e-kalathi οι καταναλωτές… «Κατώτερο των προσδοκιών, περιορισμένη η χρησιμότητά του»
Public: Νέο κλιματιστικό χωρίς άγχος και με εγγύηση χαμηλότερης τιμής
Στενά του Ορμούζ: Τι σημαίνει το κλείσιμό τους και πώς επηρεάζει το εμπόριο
Ο δρόμος του ΧΑΚ προς την αποκρατικοποίηση και τα...κέρδη από την πώληση σε ιδιώτη στρατηγικό επενδυτή
Στ. Καραμοντάνης: Σταθερά στην πρώτη γραμμή της αφαλάτωσης ο όμιλος Caramondani-Πλάνα επέκτασης στην Αλγερία
Άκης Έλληνας: Μια επένδυση εκατ. στη δίνη της αβεβαιότητας για το φυσικό αέριο-«Οι τράπεζες θέλουν να γνωρίζουν»
Οι επιπτώσεις από ενδεχόμενο κλείσιμο των στενών του Ορμούζ