Αισιοδοξεί το λιανεμπόριο λόγω τουρισμού εν μέσω ενεργειακής και υδατικής κρίσης-Ισχυρές οι προοπτικές ανάπτυξης

Τα ευεργετικά οφέλη από μια διαφαινόμενη καλή τουριστική σεζόν αναμένεται να εισπράξει το λιανικό εμπόριο, με τα πρώτα μηνύματα να είναι ενθαρρυντικά.

Ωστόσο, ανησυχία προκαλούν τα ζητήματα επάρκειας σε ενέργεια και νερό, με ορατό το ενδεχόμενο black out και αποκοπών στην υδροδότηση λόγω της αναμενόμενης αυξημένης ζήτησης ιδιαίτερα σε τουριστικές περιοχές.

Ανησυχία για ενεργειακή και υδατική επάρκεια

Μιλώντας στο InBusinessNews, ο γενικός γραμματέας του ΠΑΣΥΛΕ, Μάριος Αντωνίου ανέφερε ότι η θετική πορεία του τουρισμού συμπαρασύρει ανάλογα και άλλους τομείς της οικονομίας, με τις ευεργετικές επιπτώσεις στο λιανεμπόριο να θεωρούνται δεδομένες.

Από την άλλη, ο τομέας δεν εφησυχάζει, καθώς στον γνωστό βραχνά της έλλειψης εργατικού δυναμικού έρχεται να προστεθεί το υδατικό πρόβλημα και η επάρκεια ενέργειας.

«Τα πρώτα μηνύματα για τον τουρισμό είναι ενθαρρυντικά δημιουργώντας αισιοδοξία για τα αναμενόμενα ευεργετικά οφέλη στο λιανικό εμπόριο, αν και αντιλαμβανόμαστε τα προβλήματα που ενδέχεται να προκύψουν τόσο στις επιχειρήσεις όσο και στην ευρύτερη εικόνα μας ως χώρα από ενδεχόμενες αποκοπές στον ηλεκτρισμό και την υδροδότηση λόγω της ιδιαίτερα αυξημένης ζήτησης τους καλοκαιρινούς μήνες», σημείωσε σχετικά.

Ψήφος εμπιστοσύνης από ντόπιους παίχτες και ξένες αλυσίδες

Ισχυρές παραμένουν και οι προοπτικές ανάπτυξης στο λιανικό εμπόριο, καθώς η κάθοδος ξένων brands/εταιρειών, αλλά και οι επεκτάσεις από εγχώριες αλυσίδες συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό.

Εκφράζοντας την ικανοποίησή του για τη γενικότερη αύξηση της επισκεψιμότητας στα εμπορικά κέντρα και στους εμπορικούς δρόμους και δη στα malls της Λεμεσού, ο γ.γ. του ΠΑΣΥΛΕ επεσήμανε ότι το λιανεμπόριο εξακολουθεί να ανθίζει και να έχει περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης.

«Πριν από οποιαδήποτε δραστηριοποίηση, μελετώνται τα δεδομένα στην αγορά, η οποία εμφανίζει προοπτικές, καθώς αφενός οι τοπικοί παίκτες επεκτείνονται και αφετέρου ξένες εταιρείες δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στην Κύπρο και κατέρχονται για να επενδύσουν στο νησί», τόνισε ο κ. Αντωνίου, εξηγώντας, ωστόσο, ότι τα νέα καταστήματα και οι επεκτάσεις δημιουργούν επιπρόσθετες ανάγκες σε προσωπικό που δεν μπορούν να καλυφθούν.

Πλέον, οι επιλογές πληθαίνουν για τους καταναλωτές, οι οποίοι είναι σε θέση να επιβραβεύσουν τις καλές εμπορικές πρακτικές ή να αποβάλουν από την αγορά καταστήματα, τα οποία δεν επιδεικνύουν σεβασμό στο αγοραστικό κοινό.

Δειτε Επισης

Αισιοδοξεί το λιανεμπόριο λόγω τουρισμού εν μέσω ενεργειακής και υδατικής κρίσης-Ισχυρές οι προοπτικές ανάπτυξης
Δυναμική είσοδος Punin Group στον τομέα της οινοποιίας-Εξαγόρασε το Hadjiantonas Winery
Σκλαβενίτης Κύπρου: Τρέχει το πλάνο ανακαινίσεων και ενσωμάτωσης των καταστημάτων Παπαντωνίου στο δίκτυό της
Μήνυμα Υπουργείου Ενέργειας στις εταιρείες εμπορίας καυσίμων-«Να επιδείξουν μέγιστη υπευθυνότητα για τις τιμές»
Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Προετοιμάζουν το έδαφος για απότομη αύξηση των τιμών καυσίμων οι πρατηριούχοι-«Απλώς ακολουθούμε τις τιμές»
Θέλουν να ανοίξει ξανά για τα αυτοκίνητα η Μακαρίου και ζητούν να εφαρμοστεί άμεσα η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου
Wolt+ Weeks: Εκπτώσεις μέχρι το 50% στο Wolt market και το 40% σε επιλεγμένα εστιατόρια μέχρι τις 29 Ιουνίου
M. Αντωνίου: Γιατί το «e-kalathi» δεν οδηγεί στη φθηνότερη υπεραγορά-Η ατυχής επιλογή προϊόντων και η πρώτη αποτίμηση