Το τοπίο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης εξελίσσεται ταχύτερα από ποτέ. Η τεχνητή νοημοσύνη κάνει… κουμάντο και oι επωνυμίες αισθάνονται παγιδευμένες προσπαθώντας να συμβαδίσουν με τον κοινωνικό αλγόριθμο.
Όλα αλλάζουν, εκτός από ένα πράγμα: η εταιρική στρατηγική μάρκετινγκ. Και εκεί ακριβώς πρέπει να παραμείνει η εστίαση.
Καθώς οι ψηφιακές πλατφόρμες μεταβάλλουν συνεχώς τους κανόνες του παιχνιδιού, οι ομάδες μάρκετινγκ καλούνται να ανταποκριθούν σε έναν υπερσύνθετο και απαιτητικό ρόλο. Ο χρόνος και οι πόροι τους καταναλώνονται σε καθημερινές, επαναλαμβανόμενες εργασίες, με αποτέλεσμα να χάνεται το βλέμμα από τον πυρήνα της στρατηγικής.
Στο πλαίσιο αυτό, η ανάγκη για εργαλεία που ενισχύουν τη συνέπεια, την αποδοτικότητα και την ευθυγράμμιση με τους στόχους της επιχείρησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
Το MamaCRM, η πρώτη ολοκληρωμένη πλατφόρμα μάρκετινγκ, διαχείρισης και CRM για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δίνει απαντήσεις, μέσα από μια επανάσταση που φέρνει στον κλάδο της διαχείρισης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, βοηθώντας τις ομάδες μάρκετινγκ να εκτελούν τις καθημερινές εργασίες και να παραμένουν επικεντρωμένες στη στρατηγική.
Μάθετε τα πάντα για την πλατφόρμα και πώς μπορεί να σας εξυπηρετήσει, στο 22ο Marketing, Advertising, Media & Communication Conference 2025.
Το απόλυτο γεγονός για επαγγελματίες του Κλάδου επιστρέφει δυναμικά, προσφέροντας μια μοναδική ευκαιρία για ουσιαστική ενημέρωση, έμπνευση και στρατηγική σκέψη, μέσα από τις τάσεις, τις εξελίξεις και τα επιχειρηματικά μοντέλα που επαναπροσδιορίζουν διαφήμιση, marketing και media.
Ο Ορέστης Μιχαήλ, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος, MamaCRM θα είναι εκεί για να ενημερώσει το κοινό που θα συγκεντρωθεί στο Hilton Nicosia στις 26 Ιουνίου για να τιμήσει το γεγονός.
Ο Ορέστης Μιχαήλ διαθέτει εκτεταμένη εμπειρία στη στρατηγική μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχοντας βοηθήσει εκατοντάδες επιχειρήσεις και διευθυντές μάρκετινγκ να εξορθολογήσουν τις ροές εργασίας τους, να βελτιστοποιήσουν τις καμπάνιες τους και να επιτύχουν πραγματικά, μετρήσιμα αποτελέσματα.
Τώρα, όλη αυτή η τεχνογνωσία -σε συνδυασμό με την τεχνολογία αιχμής στο μάρκετινγκ, τη διαχείριση και το CRM των μέσων κοινωνικής δικτύωσης- έχει συγκεντρωθεί σε μία ισχυρή, φιλική προς το χρήστη λύση: MamaCRM.
Οι πέντε θεματικές
Από την εμπειρία των παγκόσμιων experts μέχρι τις στοχευμένες τοποθετήσεις για τις νέες απαιτήσεις των πελατών, το πρόγραμμα εστιάζει σε όσα πρέπει να γνωρίζει κάθε επαγγελματίας που θέλει να επιβιώσει και να διαπρέψει στη νέα πραγματικότητα.
Στο φετινό συνέδριο, πέντε διαφορετικές θεματικές σκηνές αναλύουν τις κρίσιμες παραμέτρους της νέας εποχής: το μέλλον των διαφημιστικών εταιρειών και τα νέα revenue streams που καλούνται να ανακαλύψουν, οι στρατηγικές του digital marketing και η δυναμική του influencer marketing, ο μετασχηματισμός του media ecosystem με γνώμονα τις παγκόσμιες τάσεις, η αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης και της διαχείρισης δεδομένων στην επικοινωνία, καθώς και οι μέθοδοι για τη δημιουργία brands που οι καταναλωτές αγαπούν και επιλέγουν.
Η φετινή διοργάνωση περιλαμβάνει συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με θέμα το μέλλον των εταιρειών διαφήμισης και επικοινωνίας στην Κύπρο, τις απαιτήσεις του πελάτη του μέλλοντος και τη σύγκριση παλιών και νέων πηγών εσόδων.
Παράλληλα, θα εξεταστούν οι μεγάλες παγκόσμιες τάσεις στην διαφήμιση και επικοινωνία, η νέα εποχή του digital marketing, η ανάπτυξη και στρατηγική του influencer marketing, και ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης στη δημιουργία brands που αναγνωρίζουν και αγαπούν οι καταναλωτές.
Το 22ο Marketing, Advertising, Media & Communication Conference 2025 υπόσχεται να δώσει απαντήσεις στα κρίσιμα ερωτήματα του κλάδου, να ανοίξει δρόμους προς νέες προοπτικές και να εμπνεύσει κάθε συμμετέχοντα με πρακτικά εργαλεία και ουσιαστική πληροφόρηση που θα θωρακίσει τη θέση του σε έναν κόσμο που αλλάζει ραγδαία.
Ποιους ενδιαφέρει
Η διοργάνωση απευθύνεται σε Marketing Managers, Brand Managers, Digital Managers, CEOs, Sales Directors, Heads of Communication, Public Relations Executives, διαφημιστικά γραφεία, media consultants και επαγγελματίες από όλο το φάσμα της οικονομικής δραστηριότητας, προσφέροντας μια μοναδική πλατφόρμα ανταλλαγής ιδεών και προβολής υπηρεσιών.
Για το πρόγραμμα του Συνεδρίου κάντε κλικ εδώ.
Για εγγραφή κάντε κλικ εδώ
Πληροφορίες
- Οργανωτής: IMH
- Sponsors: ECOMMBX, Imarcomms, IMR/University of Nicosia, MamaCrm, Webarts
- Premier Advertising Sponsor: Adbroad media
- Coffee Sponsor: Kawacom
- Με την στήριξη: Cyprus Advertisers Association, ΚΟΕΔ, ΣΔΕΚ
- Υποστηρικτής: 1210 Media
- Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV Kύπρου, Cyprus Business News, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER, SuperFM
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:
- Τ: 77777741│email: events@imhbusiness.com
Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.imhbusiness.com