powered by

Η νέα εμπειρία πελατών: Από τη συναλλαγή στη σχέση, με σύμμαχο την τεχνολογία

Η εποχή που οι πελάτες κρινόταν απλώς από το αν ολοκλήρωσαν μια αγορά ή επικοινώνησαν με ένα call center έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Σήμερα, η εμπειρία του πελάτη μετράται σε κάθε ψηφιακή και φυσική επαφή, σε κάθε δευτερόλεπτο που αλληλεπιδρά με ένα brand.

Το 4ο CITEA Digital Cyprus Conference, που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 20 Ιουνίου στο Pavilion Hall στη Λευκωσία, φωτίζει ακριβώς αυτή τη μεταμόρφωση μέσα από την κορυφαία θεματική συζήτηση με τίτλο:
“Experience Reimagined: Winning Customers in the Digital Era”.

Με τη συμμετοχή στελεχών από τρεις σημαντικούς παίκτες στον τομέα των ψηφιακών υπηρεσιών, της εξυπηρέτησης πελατών και των επιχειρηματικών υποδομών, το πάνελ επιχειρεί να απαντήσει σε ένα κρίσιμο ερώτημα: Πώς κερδίζεις —και διατηρείς— τον πελάτη στον ψηφιακό 21ο αιώνα;

Οι συμμετέχοντες: Δυνατές φωνές με πρακτική εμπειρία

Η Τάνια Πανταζή, Commercial and International Business Development Director της COSMOTE eValue, με πολυετή εμπειρία σε έργα omnichannel εξυπηρέτησης, αναλύει πώς η τεχνολογία μπορεί να συνυπάρχει με την ανθρώπινη επαφή, δημιουργώντας αυθεντικές, προσωποποιημένες και απρόσκοπτες εμπειρίες πελατών.

Μέσα από τη δραστηριότητα της COSMOTE eValue, μεταφέρει πραγματικά case studies που αποδεικνύουν ότι η καινοτομία δεν χρειάζεται να είναι απρόσωπη.

Ο Νικόλας Κολοκασίδης, Country Manager της CBS IT SYSTEMS Cyprus, φέρνει την τεχνολογική σκοπιά, εστιάζοντας στο πώς το AI, το data analytics και τα ψηφιακά εργαλεία επιτρέπουν την κατανόηση των πελατειακών αναγκών πριν ακόμα αυτές εκδηλωθούν.

Θα μιλήσει για την εφαρμογή της τεχνολογίας σε μικρομεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις, τονίζοντας τη σημασία της διασυνδεσιμότητας και της πληροφορίας σε πραγματικό χρόνο.

Ο Μάριος Καπίρης, Managing Director της Kyndryl Cyprus, με βαθιά γνώση στις enterprise υποδομές και την εμπειρία της Kyndryl στη μεταμόρφωση σύνθετων οργανισμών, θα αναδείξει το πώς η στρατηγική εμπειρίας πελάτη γίνεται βιώσιμη όταν “συνδέεται” με το backend. Από την αυτοματοποίηση έως τη διαχείριση δεδομένων και την κυβερνοασφάλεια, προσφέρει μια 360° οπτική.

Πέρα από τις λέξεις-Οι εμπειρίες που μετρούν

Η συζήτηση δεν θα περιοριστεί σε θεωρητικά μοντέλα. Αντίθετα, θα παρουσιαστούν αληθινά παραδείγματα, όπου η τεχνητή νοημοσύνη, η αυτοματοποίηση και η γνώση του πελάτη αξιοποιήθηκαν για να βελτιώσουν:

  • Την ταχύτητα απόκρισης και επίλυσης ζητημάτων
  • Τη συνέπεια σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας
  • Την πίστη και αφοσίωση του πελάτη
  • Την εσωτερική απόδοση των ομάδων εξυπηρέτησης

Επιπλέον, θα θιγούν σημαντικά ζητήματα όπως:

  • Η ισορροπία μεταξύ αυτοματοποίησης και ανθρώπινης παρέμβασης
  • Οι προκλήσεις ιδιωτικότητας και εμπιστοσύνης
  • Η ενσωμάτωση νέων εργαλείων σε υπάρχουσες επιχειρησιακές υποδομές

Από το Customer Service στην Customer Connection

Το κεντρικό μήνυμα του πάνελ είναι σαφές: η εμπειρία πελάτη είναι πλέον στρατηγικό ζήτημα, όχι υποστηρικτική λειτουργία. Όποια επιχείρηση το αντιληφθεί έγκαιρα, θα έχει το πλεονέκτημα να οικοδομήσει ισχυρότερες, μακροχρόνιες σχέσεις και να διαφοροποιηθεί σε μια αγορά με υψηλές απαιτήσεις.

Πληροφορίες

Για πληροφορίες και εγγραφές πατήστε εδώ.

Πληροφορίες συνεδρίου

  • Οργανωτής: CITEA
  • Συντονιστής: IMH
  • Κύριος Χορηγός: ECOMMBX
  • Strategic Partner: cyta business
  • Masterclass presented by NetU
  • Stage Sponsor: Primetel
  • Χορηγοί: Capacitor Partners, CBS IT SYSTEMS CYPRUS, , Cosmote eValue, Fortinet, GrantXpert Consulting, IMR, Kyndryl, Remaps, SoftOne
  • Εκθέτες: Channel IT, Cl8.com, Cyma, Datatech, Epic, MS Electronics, Huwaei, Datatech, Ianus Technologies, Youdream
  • Με την Στήριξη: ISACA Cyprus Chapter, 1210 media, Social Canvas
  • Χορηγοί Επικοινωνίας: CBN portal, περιοδικό IN Business, OmegaTV, πόρταλ REPORTER, SUPER FM

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

  • Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820
  • Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
  • Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Επιτυχές το επιμορφωτικό και επιστημονικό συμπόσιο του Συνδέσμου «Μωρά Θαύματα» για την προωρότητα
Στο τραπέζι παράλληλη εισαγωγή εταιρείων στα Χρηματιστήρια Κύπρου και Ινδίας-Η διερευνόμενη ανάπτυξη συνεργασίας
Έπεσαν οι υπογραφές για την πρώτη συλλογική σύμβαση εργασίας στην Αρχή Παιγνίων και Εποπτείας Καζίνο
Παρουσίασε την αποστολή και το ερευνητικό του έργο στην Κεντρική Τράπεζα το Κέντρο Αριστείας biobank.cy
PwC Κύπρου: Δύο εκδηλώσεις με θέμα την ενδυνάμωση των οικογενειακών και των μικρών επιχειρήσεων
Τεχνητή νοημοσύνη και διαχείριση δεδομένων στη διαφήμιση
STEP: €10 εκατ. για δημιουργία εγκαταστάσεων και γραμμών παραγωγής καινοτόμων προϊόντων
Πρόεδρος Invest Cyprus: Παρουσιάζει τα πλεονεκτήματα της χώρας για ξένες επιχειρήσεις
Ενδυναμώνει την παρουσία της στην Κύπρο η Boyden... Αναλαμβάνει εκπρόσωπός της η Κλαίρη Σολωμού-Μελά
Η νέα εμπειρία πελατών: Από τη συναλλαγή στη σχέση, με σύμμαχο την τεχνολογία