Χ. Χριστούδιας: Συνεχίζονται οι καθυστερήσεις στον Πειραιά, άρχισαν οι ελλείψεις προϊόντων στην κυπριακή αγορά

Αμετάβλητη παραμένει η προβληματική κατάσταση με τις καθυστερήσεις στο λιμάνι του Πειραιά, η οποία συντηρείται εδώ και πέραν των δύο μηνών και προκαλεί τεράστια προβλήματα και ταλαιπωρία στα πλοία, τα οποία αναγκάζονται να περιμένουν επτά ημέρες-στην καλύτερη περίπτωση-στο αγκυροβόλιο μέχρι να τους επιτραπεί η είσοδος στο λιμάνι και να φορτώσουν τα εμπορευματοκιβώτια τους.

Όπως ανέφερε μιλώντας στο InBusinessNews ο CEO της Christoudias Logistics, Χρίστος Χριστούδιας, άρχισαν ήδη να εμφανίζονται ελλείψεις προϊόντων στην κυπριακή αγορά και ο εμπορικός κόσμος διαμαρτύρεται για την καθυστέρηση στην παραλαβή των εμπορευμάτων του.

«Έχει αρχίσει να επικρατεί ένας πανικός μεταξύ των επιχειρήσεων του τομέα», σημείωσε, την ίδια ώρα που το πρόβλημα αναμένεται ότι θα ενταθεί το επόμενο διάστημα, όταν θα αρχίσουν οι μεγάλες παραγγελίες που γίνονται κάθε χρόνο τέτοια εποχή για να καλυφθούν οι ανάγκες των καταναλωτών ενόψει του Πάσχα.

Ο γόρδιος δεσμός και η υψηλή συμφόρηση πλοίων

Σύμφωνα με τον κ. Χριστούδια, βάσει της ενημέρωσης που έλαβε η Christoudias Logistics από το λιμάνι του Πειραιά, το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων, που έχουν ως αποτέλεσμα τους εξαιρετικά χαμηλούς ρυθμούς φορτοεκφόρτωσης.

Ο γόρδιος δεσμός στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά δημιουργήθηκε λόγω της αναντιστοιχίας των υποδομών του λιμανιού με τον μεγάλο όγκο εμπορευματοκιβωτίων των πολλών και μεγάλων ναυτιλιακών εταιρειών που εξυπηρετεί, και όπως διαφάνηκε δεν μπορεί να απορροφήσει.

Την κατάσταση αυτή ενδεχομένως να μπορούσε να εξομαλύνει η αποχώρηση ναυτιλιακών εταιρειών, που ίσως να ψάξουν διέξοδο μέσω της αποχώρησης τους προς λιμάνια της περιοχής, όπως της Μάλτας και της Ιταλίας.

Αυξημένο κόστος αποθήκευσης και έλλειψη άδειων εμπορευματοκιβωτίων

Όπως είχε αναφέρει, ξανά το InBusinessNews η αναμονή των πλοίων στο αγκυροβόλιο, μέχρι να τους επιτραπεί η είσοδος στο λιμάνι, ανεβάζει το κόστος αποθήκευσης που καταβάλουν οι επαγγελματίες μεταφορείς για τα εμπορευματοκιβώτια.

Παράλληλα, το νέο πρόβλημα που προκύπτει αφορά την έλλειψη άδειων εμπορευματοκιβωτίων από τους επαγγελματίες μεταφορείς.

«Τα εμπορευματοκιβώτια δεν φορτώνονται ώστε να επιστρέψουν στην Κύπρο, για να αδειάσουν και να ταξιδέψουν ξανά για το λιμάνι του Πειραιά, με αποτέλεσμα, πλέον, να παρατηρείται και έλλειψη άδειων εμπορευματοκιβωτίων», εξήγησε ο κ. Χριστούδιας.

«Αυτή την στιγμή δεν έχουμε άδεια εμπορευματοκιβώτια να πάρουμε για φορτώσεις», υπογράμμισε.

Δειτε Επισης

Έφεραν ηλεκτρικά αυτοκίνητα και κινδυνεύουν να τους μείνουν-Ανάστατοι και ξεκρέμαστοι οι εισαγωγείς
Περιμένουν έγκριση από την Apple για το e-kalathi… Τι ζήτησε η αμερικανική εταιρεία για να συνάδει με το iOS
Επιστρέφει με όραμα το φρέσκο κυπριακό γάλα Χαραλαμπίδης
Νέους κανόνες για εγγραφή οχημάτων και ελέγχους για εκπομπές προτείνει η Κομισιόν
Η εξέλιξη των υπεύθυνων επιλογών στο κυπριακό καλάθι-Πώς η Lidl Κύπρου οδηγεί τη μετάβαση προς μια πιο συνειδητή και βιώσιμη κατανάλωση
Τραμπ: Μελετά νέες εξαιρέσεις στους δασμούς για τις αυτοκινητοβιομηχανίες
Σκίαση και ενεργειακή εξοικονόμηση...Η φιλοσοφία της Euroblinds
Σκλαβενίτης: Μετά την Έγκωμη, ο Ύψωνας-Άνοιξε το νέο κατάστημα στη Λεμεσό
Μ. Κωνσταντίνου: Ισχυρή και σε διαρκώς αναπτυσσόμενη πορεία η κυπριακή γαλακτοβιομηχανία-Ανοδικά και φέτος
Αξιοσημείωτη ανάπτυξη για Mall of Cyprus και Mall of Engomi-Ανθεκτικότητα στις προκλήσεις και δυνατό tenancy mix