Δημήτρης Κωνσταντίνου: Τα διδάγματα από τη Μέση Ανατολή και ποια λάθη πρέπει να αποφύγει το τοπικό λιανεμπόριο

Τα προγράμματα επιβράβευσης δεν είναι πλέον ένα προαιρετικό εργαλείο marketing, αλλά βασικός μοχλός στρατηγικής ανάπτυξης και ενίσχυσης της σχέσης με τον πελάτη. Όταν σχεδιάζονται σωστά, μετατρέπονται σε ουσιαστικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις λιανικής.

Μια αναδρομή στις τάσεις και συμπεριφορές των καταναλωτών από την περιοχή της Μέσης Ανατολής παρουσίασε ο Διευθύνων Σύμβουλος της PHILOSHOPIC, Δημήτρης Κωνσταντίνου, κατά τη διάρκεια του 22ου Cyprus Grocery Retail Conference που παρουσίασαν οι υπεραγορές Αλφαμέγα.

Με εμπειρία 10 ετών σε πέντε χώρες και πρόσβαση σε δεδομένα από 10 εκατομμύρια αναγνωρίσιμους καταναλωτές, ο κ. Κωνσταντίνου ανέλυσε κοινά μοτίβα καταναλωτικής συμπεριφοράς ανεξαρτήτως ηλικίας, εθνικότητας ή γεωγραφικής περιοχής.

Εστίασε ιδιαίτερα στην εξέλιξη και τον αντίκτυπο των προγραμμάτων πιστότητας, επισημαίνοντας ότι η επιτυχία τους εξαρτάται από την απλότητα, τη συνδεσιμότητα και τη διαρκή ανανέωση.

Κατά τον Δημήτρη Κωνσταντίνου τα επιτυχημένα προγράμματα πιστότητας σήμερα δεν στηρίζονται μόνο σε πόντους και προσφορές, αλλά στο να προσφέρουν στον καταναλωτή μια εμπειρία που είναι ταυτόχρονα απλή, συναρπαστική και διασυνδεδεμένη με όλες τις πτυχές της καθημερινότητάς του.

Με βάση πραγματικά δεδομένα από περισσότερα από 13 εκατομμύρια καλάθια και 240 εκατομμύρια προϊόντα μηνιαίως, παρουσίασε τέσσερα παραδείγματα εφαρμογών από πελάτες της PHILOSHOPIC με έδρα την Κύπρο αλλά παρουσία σε εννέα χώρες. Τα προγράμματα αυτά έχουν διείσδυση που ξεπερνά το 20% και συμβολή στις πωλήσεις κοντά στο 90%, επιβεβαιώνοντας τη σημασία τους ως επιχειρησιακό εργαλείο.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν οι αναφορές στη χρήση gamification, όπως καθημερινά quiz, κληρώσεις και προγράμματα επιβράβευσης που μετατρέπονται σε μεθόδους πληρωμής ή ακόμα και σε στρατηγικές συνεργασίες.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, η συμμετοχή σε καμπάνιες με γρίφους μέσω εφαρμογής ξεπέρασε τις προσδοκίες, ενισχύοντας το engagement ακόμα και εκτός καταστήματος.

Στα βασικά συμπεράσματα του ειδικού είναι το γεγονός ότι όσοι επιθυμούν να ξεχωρίσουν, πρέπει να επενδύσουν σε προγράμματα πιστότητας που δημιουργούν διαρκή και ουσιαστική σχέση με τον καταναλωτή, με έμφαση στην τεχνολογία, την εξατομίκευση και τη διαδραστική εμπειρία.

Το μέλλον ανήκει σε εκείνους που κατανοούν ότι η πιστότητα δεν "αγοράζεται", αλλά χτίζεται καθημερινά.

Δειτε Επισης

Carlsberg Κύπρου: Διαγωνισμός με προορισμό την Ιαπωνία-Πώς μπορείτε να διεκδικήσετε το ταξίδι
Η μπύρα που ήπιαμε στην Κύπρο τον Μάιο και η εντυπωσιακή αύξηση των εξαγωγών
Κλείδωσε η ημερομηνία για το e-kalathi...Επίσημη πρώτη εντός της ερχόμενης εβδομάδας
Η Lidl Κύπρου αναλαμβάνει ενεργό ρόλο για προστασία του περιβάλλοντος
Τα προβλήματα της βιομηχανικής περιοχής Αγ. Αθανασίου συζήτησαν ΣΥΒΙΑΑ, Υπουργείο Ενέργειας και Δήμος Αμαθούντας
Διάταγμα για εγγραφές και μεταβιβάσεις οχημάτων σε καθεστώς ανάκλησης-Οι κατηγορίες αυτοκινήτων που αφορά
LUNO Coffee: Επεκτείνει τη γκάμα του με νέα premium σειρά καψουλών
Σημαντικά αυξημένες οι πωλήσεις των καταστημάτων Jumbo στην Κύπρο τον Μάιο
Αυτό είναι το νέο Δ.Σ. της ΚΕΟ-Παραμένει στην προεδρία ο Ιωάννης Χαριλάου
Υπό νομοτεχνική επεξεργασία νομοθετήματα για λειτουργία γενικών καταστημάτων-Πότε θα κατατεθούν στη Βουλή