Η Samsung Electronics στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς τηλεοράσεων για 19η συνεχή χρονιά

Η Samsung Electronics ανακοίνωσε ότι έχει εξασφαλίσει τη θέση της στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς τηλεοράσεων για 19η συνεχή χρονιά.

«Η κυριαρχία της Samsung για 19 συναπτά έτη, ως παγκόσμιος ηγέτης στην αγορά τηλεοράσεων, κατέστη δυνατή χάρη στην εμπιστοσύνη και την υποστήριξη των πελατών μας», δήλωσε ο Hun Lee, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του τμήματος Visual Display της Samsung Electronics.

«Θα συνεχίσουμε να συμβάλλουμε στο μέλλον του κλάδου των τηλεοράσεων με τεχνολογικές εξελίξεις, όπως οι τηλεοράσεις με τεχνητή νοημοσύνη, προσφέροντας προϊόντα και υπηρεσίες που εμπλουτίζουν ουσιαστικά τη ζωή των ανθρώπων».

Η Samsung εδραίωσε την θέση της στην αγορά τηλεοράσεων προηγμένης τεχνολογίας, ιδιαίτερα στους κλάδους των premium (άνω των 2.500$) και των super size τηλεοράσεων (75 ιντσών και άνω):

  • Premium (2.500$+) τηλεοράσεις: Η Samsung κατέκτησε μερίδιο αγοράς 49,6%, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το ήμισυ της παγκόσμιας αγοράς premium τηλεοράσεων.
  • 75 ίντσες και άνω: Η Samsung ξεχώρισε στην κατηγορία των υπερμεγεθών τηλεοράσεων με μερίδιο αγοράς 28,7%.

Επιπλέον, η Samsung διατήρησε τη θέση της στις κατηγορίες των QLED και OLED τηλεοράσεων.

  • QLED τηλεοράσεις: Με 8,34 εκατομμύρια μονάδες πώλησης, η Samsung κατείχε μερίδιο αγοράς 46,8%. Η παγκόσμια αγορά QLED σημείωσε, επίσης, σημαντική ανάπτυξη, ξεπερνώντας το 10% των συνολικών πωλήσεων τηλεοράσεων για πρώτη φορά.
  • OLED τηλεοράσεις: Οι πωλήσεις OLED της Samsung έφτασαν τα 1,44 εκατομμύρια μονάδες το 2024, εξασφαλίζοντας μερίδιο αγοράς 27,3%. Αυτό σηματοδοτεί αύξηση σε ετήσια βάση κατά 42% και 4,6% στις πωλήσεις μονάδων και στο μερίδιο αγοράς αντίστοιχα, αντανακλώντας την ζήτηση των καταναλωτών για τις OLED της Samsung.

Οικιακή ψυχαγωγία με AI και τέχνη

Νωρίτερα φέτος, στη CES 2025, η Samsung παρουσίασε το Vision AI, την πρόταση της εταιρείας για οθόνες με τεχνητή νοημοσύνη, που επεκτείνεται πέρα από την παραδοσιακή ψυχαγωγία.

Αναλύοντας τις προτιμήσεις, τις προθέσεις και τις συνήθειες των χρηστών, η λειτουργία Vision AI προσφέρει μια απρόσκοπτα εξατομικευμένη εμπειρία θέασης που διαμορφώνει το μέλλον των «έξυπνων» οθονών για το σπίτι.

Επιπλέον, η Samsung επεκτείνει το συνδρομητικό Samsung Art Store – αρχικά διαθέσιμο αποκλειστικά στη The Frame – σε φετινά μοντέλα Neo QLED και QLED, παρέχοντας πρόσβαση σε μια εξατομικευμένη εμπειρία ψηφιακής τέχνης.

Δειτε Επισης

Η Samsung Electronics στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς τηλεοράσεων για 19η συνεχή χρονιά
Ψηλότερα ποσοστά ψηφιακών δεξιοτήτων νεαρών κοριτσιών σε Κύπρο και Ε.Ε. το 2023
SOFTSWISS Young Fest: Tο αποκορύφωμα μιας σειράς εκδηλώσεων αφιερωμένων στην 15η επέτειο της SOFTSWISS
Η σειρά Galaxy Tab S10 FE ήρθε με «έξυπνες» εμπειρίες και ευέλικτο σχεδιασμό
Η CL8 στο Deloitte Technology Fast 50 για τη Μέση Ανατολή και την Κύπρο
ΔΝΤ: Τα κέρδη του ΑΙ στο παγκόσμιο ΑΕΠ και το αγκάθι για ενέργεια και ρύπους
Η DreamPlay ανοίγει γραφείο και campus στη Λεμεσό-Ορόσημο στην παγκόσμια επέκταση η Κύπρος
Brilliance Takes Time: Ο Μιχάλης Τυρίμος των Capacitor Partners, στη νέα σειρά συνεντεύξεων από το CHIVAS REGAL(video)
Samsung: Παρουσιάζει την επόμενη γενιά των Odyssey Gaming Monitors με 3D immersion και OLED τεχνολογία
Επαναπροκηρύσσεται το σχέδιο ψηφιακής αναβάθμισης των επιχειρήσεων-Η έκκληση του CITEA και της ΟΕΒ