Powered by

Starbucks και Peanuts ενώνουν δυνάμεις σε μια αποκλειστική συνεργασία...Η νέα σειρά προϊόντων

Starbucks και Peanuts ενώνουν τις δυνάμεις τους για να λανσάρουν μια μοναδική συνεργασία που τιμά την καλοσύνη, τον καφέ και την αίσθηση της κοινότητας.

Την 1η Απριλίου, η Starbucks παρουσίασε μια αποκλειστική σειρά προϊόντων εμπνευσμένων από τους αγαπημένους χαρακτήρες των Peanuts, καθώς και ένα νέο Frappuccino.

Η συνεργασία αυτή αναδεικνύει την αγαπημένη ομάδα των Peanuts, με την προσθήκη του νέου και αποκλειστικού χαρακτήρα «Joe Kind Snoopy», ο οποίος θα είναι διαθέσιμος αποκλειστικά στα καταστήματα Starbucks.

Η έμπνευση πίσω από αυτή τη συνεργασία πηγάζει από την κεντρική φιλοσοφία των Peanuts, που βασίζεται στην έννοια της κοινότητας και της καλοσύνης, συνδυασμένη με τη δέσμευση των Starbucks να δημιουργούν έναν θετικό αντίκτυπο στις κοινότητες που εξυπηρετούν.

Η καμπάνια αναδεικνύει την πεποίθηση ότι ακόμη και οι πιο μικρές πράξεις καλοσύνης έχουν τη δύναμη να επηρεάσουν και να αλλάξουν θετικά τις ζωές των ανθρώπων.

Όπως τα Starbucks, έτσι και ο «Joe Kind Snoopy» ενθαρρύνει τις ανθρώπινες σχέσεις και την αλληλεπίδραση, προάγοντας την ενσυναίσθηση και την αλληλοστήριξη μέσα από καθημερινές, απλές πράξεις καλοσύνης.

«Είναι μια υπέροχη στιγμή να ξεκινήσουμε αυτή την εκπληκτική καμπάνια με τα Starbucks, καθώς γιορτάζουμε τα 75 χρόνια Peanuts», δήλωσε η Lisa Silverman Meyers, Αντιπρόεδρος Διεθνών Αγορών Peanuts Worldwide.

«Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που αυτή η πρωτοβουλία ξεκίνησε από την κοινότητα και τη φιλοσοφία της καλοσύνης, κάτι που είναι ενσωματωμένο στο DNA των Peanuts από την πρώτη ημέρα».

122095-1-1 SBX_EMEA Peanuts social8

Η συνεργασία θα είναι διαθέσιμή για όλο τον Απρίλιο, ένα μήνα αφιερωμένο καλοσύνη για τα Starbucks.

Οι συνεργάτες της εταιρείας σε όλο τον κόσμο ενώνουν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν θετικό αντίκτυπο στις τοπικές κοινότητες.

Τα τελευταία 15 χρόνια, οι συνεργάτες των Starbucks αφιερώνουν τον Απρίλιο σε εθελοντική δράση για το καλό του πλανήτη και των κοινοτήτων στις οποίες ζουν.

Η νέα σειρά προϊόντων θα είναι διαθέσιμη σε όλα τα καταστήματα Starbucks, προσφέροντας αποκλειστικά προϊόντα και ροφήματα με την υπογραφή του «Joe Kind Snoopy», καλώντας όλους να συμμετάσχουν στην παγκόσμια καμπάνια καλοσύνης μέσω των social media, χρησιμοποιώντας το hashtag #GlobalMonthofGood.

Με την υποστήριξη των Starbucks, Peanuts και «Joe Kind Snoopy» σκοπεύουν να διαδώσουν τη θετική ενέργεια, την αγάπη, τη φιλία και την ευγνωμοσύνη σε όλο τον κόσμο.

Δειτε Επισης

Wizz Air: Γιορτάζει τα γενέθλιά της και δίνει τη δυνατότητα σε 21 τυχερούς να κερδίσουν έως και €1.000 σε WIZZ credits
Στο top 10 του παγκόσμιου συνεδριακού τουρισμού η Αθήνα
Θετικό το δείγμα του πρώτου τριμήνου για τον ελληνικό τουρισμό-Αύξηση 5,4% στις αφίξεις και 4,4% στις εισπράξεις
Nordic Leisure Travel Group: Βλέπει μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης στην Κύπρο για την σκανδιναβική αγορά
Υπογράφηκαν συμφωνίες με Υφυπουργείο Τουρισμού για χορηγίες €620.949 στον Δήμο Πόλης Χρυσοχούς
Sunwing Sandy Bay Resort: Ανακαίνιση αξίας 30 εκατ. για το ξενοδοχείο της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κύπρου
Θάνος Μιχαηλίδης: Ο θετικός αντίκτυπος στον τουρισμό και η πιθανή πρόκληση από την ένταξη στη ζώνη Σένγκεν
Άλμα 25,5% στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο-Ανοδικά κινήθηκε το τετράμηνο
Melco: Παραμένει η πρώτη εταιρεία στην Ευρώπη με την πιστοποίηση RG Check
Wizz Air: Συνεχίζει τον εορτασμό των γενεθλίων της με νέα προσφορά–Έως και 21% έκπτωση σε όλες τις πτήσεις