Powered by

Lufthansa: Αναμένει αυξημένα κέρδη το 2025 μετά το ζημιογόνο 2024

Υψηλότερα κέρδη αναμένει το 2025 η Deutsche Lufthansa, λόγω της υψηλής ζήτησης για ταξίδια και της επέκτασης της χωρητικότητας, καθώς νέα αεροσκάφη εντάσσονται στο στόλο της.

Ο μεγαλύτερος όμιλος αεροπορικών εταιρειών της Ευρώπης ανακοίνωσε προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων και φόρων ύψους 1,65 δις ευρώ (1,8 δις δολάρια) για το σύνολο του έτους, μειωμένα κατά 39% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Η αεροπορική εταιρεία δήλωσε ότι τα κέρδη θα ανακάμψουν το 2025 λόγω της υψηλής ζήτησης.

Η ναυαρχίδα της εταιρείας συνέχισε να επιβαρύνει τα κέρδη, καθώς η Lufthansa παλεύει με το υψηλό κόστος προσωπικού, τις καθυστερήσεις αεροσκαφών και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό από τη Μέση Ανατολή και την Ασία.

«Η εταιρεία αναμένει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια θα παραμείνει υψηλή, γεγονός που αντικατοπτρίζεται επίσης σε μια θετική τάση στις κρατήσεις στις αρχές του 2025», ανέφερε η Lufthansa σε ανακοίνωση για τα κέρδη της, προσθέτοντας ότι το 2025 θα είναι ένα μεταβατικό έτος, καθώς τα σχέδια εξοικονόμησης κόστους αρχίζουν να ενισχύουν τα κέρδη, σύμφωνα με το Bloomberg.

Η Lufthansa δήλωσε ότι θα επεκτείνει τη χωρητικότητα των επιβατικών της αερογραμμών κατά περίπου 4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος με αποτέλεσμα να αυξηθούν και τα έσοδα. Οι ελεύθερες ταμειακές ροές θα είναι στο επίπεδο του προηγούμενου έτους, είπε. Η Lufthansa θέλει να καταβάλει μέρισμα 30 σεντς ανά μετοχή.

Σε απάντηση στην επιβράδυνση των εργασιών, η Lufthansa έχει ξεκινήσει ένα σχέδιο εξοικονόμησης πόρων, καθώς ο σκληρός ανταγωνισμός οδηγεί σε μείωση των ναύλων και τα εταιρικά ταξίδια δεν έχουν ανακάμψει πλήρως από την πανδημία.

Ο αερομεταφορέας έχει καταργήσει την απευθείας καθημερινή πτήση από τη Φρανκφούρτη προς το Πεκίνο, επειδή η εταιρεία χρησιμοποιεί αεροσκάφη που καταναλώνουν πολλά καύσιμα και είναι παλαιότερα, τα οποία καθιστούν το δρομολόγιο αυτό ασύμφορο.

Η Lufthansa είχε προηγουμένως αναθεωρήσει τις προοπτικές της για το σύνολο του έτους τον Ιούλιο, λέγοντας τότε ότι η επίτευξη του ισοζυγίου στην ομώνυμη γερμανική μονάδα της θα είναι «όλο και πιο δύσκολη» το 2024.

Η πτώση των λειτουργικών κερδών σήμαινε ότι η Lufthansa έχασε τους στόχους κερδοφορίας της, οι οποίοι είχαν εισαχθεί στο πλαίσιο της προσπάθειάς της να ανακάμψει από την πανδημία του κοροναϊού. Τα προσαρμοσμένα κέρδη του ομίλου αεροπορικών εταιρειών για το 2024 ήταν 4,4%, κάτω από τον στρατηγικό στόχο του 8%.

Οι αναλυτές προειδοποιούν ότι η οικονομική αβεβαιότητα, το υψηλό κόστος και οι συνεχιζόμενες λειτουργικές προκλήσεις θα μπορούσαν να δημιουργήσουν περαιτέρω αναταράξεις για τις ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες το 2025.

Ενώ η ζήτηση παραμένει ανθεκτική σε ορισμένα τμήματα, ιδίως στα premium ταξίδια, οι αεροπορικές εταιρείες αντιμετωπίζουν πιέσεις από τις τιμές των καυσίμων, το εργατικό κόστος και τους γεωπολιτικούς παράγοντες που επηρεάζουν τη διαθεσιμότητα του εναέριου χώρου.

Δειτε Επισης

Εξακολουθεί να σπάει ρεκόρ η επιβατική κίνηση στα αεροδρόμια-Αύξηση 6,79% το πρώτο τρίμηνο
Σε πλήρη εξέλιξη οι προεργασίες για την μεγάλη ενιαία ανάπτυξη στην Έγκωμη-Προκαταρκτική συμφωνία με Cyfield
Logicom: Αγόρασε 16.456 μετοχές της Demetra-Στο 38,5% ανήλθε η συμμετοχή της
CP Herbalist: Δυναμική επέκταση με δύο νέα καταστήματα και κάθοδος στη Λευκωσία-Σε λειτουργία το εργοστάσιο παραγωγής καλλυντικών
Χ. Χριστούδιας: Συνεχίζονται οι καθυστερήσεις στον Πειραιά, άρχισαν οι ελλείψεις προϊόντων στην κυπριακή αγορά
Μονόδρομος για τον επιχειρηματικό κόσμο η ένταξη της Κύπρου στη ζώνη Σένγκεν-Πολλαπλά και οριζόντια τα οφέλη
Ξεκινά το καλοκαίρι η έρευνα βυθού για αγωγό μεταξύ «Αφροδίτη» και Αιγύπτου-Ενημέρωσε Χριστοδουλίδη η Chevron
Elias Neocleous & Co LLC: Οι δικηγόροι που προάγονται στις ανώτερες βαθμίδες της εταιρείας
Φον ντερ Λάιεν: Πρόταση στις ΗΠΑ για μηδενικούς δασμούς, αλλά έτοιμη και για αντίμετρα η Ε.Ε.
Απέναντι στη νέα αβεβαιότητα: Οι συνετές επιλογές για τον δημόσιο και τον χρηματοπιστωτικό τομέα της Κύπρου