Στέλλα Βιολάρη: Πολυδιάστατο το μέλλον της διαφήμισης στην Κύπρο, future-proof αυτό της Hub&Spoke
InBusinessNews 06:35 - 29 Μαρτίου 2025

Πολυδιάστατο, ακολουθώντας και τις παγκόσμιες τάσεις, θα είναι το μέλλον της διαφήμισης στην Κύπρο, αναφέρει η Account Director της Hub&Spoke, Στέλλα Βιολάρη, για να προσθέσει πως ένα από τα μοντέλα που θεωρεί ως future-proof είναι ακριβώς αυτό της Hub&Spoke.
Σε συνέντευξή της στο InBusinessNews, η κ. Βιολάρη σκιαγραφεί την πορεία της στον χώρο της διαφήμισης, την φιλοσοφία με την οποία η ίδια την προσεγγίζει, ενώ μιλά ταυτόχρονα για την εμπειρία που αποκόμισε ως μέλος της οργανωτικής επιτροπής των Carob Awards, κατά τα οποία η Hub&Spoke απέσπασε ένα αργυρό και ένα χάλκινο βραβείο.
Αναφερόμενη στην «Hub&Spoke», σημειώνει πως πρόκειται για ένα γραφείο με έμπειρους επαγγελματίες και φρέσκα μυαλά, που συνδυάζουν πάθος, νέες ιδέες και σύγχρονα εργαλεία.
Όπως επισημαίνει, μέσα από τη συνεργασία της με πολυεθνικά δίκτυα, μέσω της εξυπηρέτησης των πολυεθνικών μας πελατών, η εταιρεία φέρνει αυτήν την πολύτιμη γνώση στην τοπική αγορά, προσφέροντας λύσεις υψηλής ποιότητας και στρατηγικής σκέψης.
«Η Hub & Spoke είναι ένα new media age advertising agency, που προσφέρει όλες τις υπηρεσίες επικοινωνίας χωρίς γραμμές. Το κάθε spoke συμβολίζει και ένα touchpoint-είτε offline, είτε online, είτε αυτό αφορά ATL ή BTL», υπογραμμίζει.
Εύκολα μπορεί κανείς να σε αποκαλέσει «βετεράνο» της διαφήμισης. Ήταν συνειδητή επιλογή να μπεις στον χώρο;
Η διαφήμιση πάντα με ενδιέφερε, καθώς από μικρή με «μαγνήτιζαν» οι τηλεοπτικές διαφημίσεις. Τις έβλεπα ως κάτι περισσότερο από απλές παρουσιάσεις προϊόντων, τις θεωρούσα μικρές ιστορίες που μπορούσαν να επηρεάσουν και να εμπνεύσουν τον κόσμο, όπως έδιναν και σ’ εμένα έμπνευση.
Τη θεωρούσα μια δυναμική, πολυσύνθετη και δημιουργική εργασία, γεμάτη προκλήσεις αλλά και ευκαιρίες να αφήσεις το δικό σου αποτύπωμα.
Ήταν, λοιπόν, μια συνειδητή επιλογή να ασχοληθώ με τη διαφήμιση. Από τα πρώτα μου επαγγελματικά βήματα, ήθελα όχι μόνο να συμμετάσχω στον χώρο, αλλά και να διαπρεύσω.
Είχα την τύχη να αποκτήσω εμπειρία σε σημαντικά διαφημιστικά γραφεία, δουλεύοντας σε διάφορους ρόλους, κάτι που μου έδωσε την ευκαιρία να κατανοήσω σε βάθος την πολυπλοκότητα της δουλειάς και να εξελιχθώ.
Συνεργάστηκα με κυπριακά brands, αλλά και με πολυεθνικές εταιρείες κι έτσι γνώρισα διαφορετικές προσεγγίσεις και κουλτούρες στον τομέα της επικοινωνίας. Αυτές οι εμπειρίες με βοήθησαν να αποκτήσω μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για την επικοινωνία και να αναπτύξω δεξιότητες που χρησιμοποιώ καθημερινά.
Σήμερα, ο πιο πρόσφατος σταθμός αυτής της πορείας είναι η Hub&Spoke, μια εταιρεία που μου δίνει τη δυνατότητα να συνεχίσω να δημιουργώ, να συνεργάζομαι με ταλαντούχους ανθρώπους και να εξελίσσομαι.
Είναι μια δημιουργική διαδικασία που με γεμίζει ικανοποίηση και κάθε νέο project δεν το βλέπω ως βετεράνος, αλλά ως ευκαιρία να... ανανεώσω τη σχέση μου με τη δουλειά μου και να δείξω την αγάπη και το πάθος μου για τον χώρο της διαφήμισης.
Ποια θα σημείωνες ως τα «greatest hits» σου στον χώρο, προσώρας;
Πέρα από εκστρατείες και διαφημιστικές ενέργειες, μεγαλύτερη σημασία έχει για μένα η διαδρομή. Κατάλαβα με τον χρόνο την ευρύτερη έννοια της τέχνης μας, που είναι η επικοινωνία.
Το να προσαρμόζεσαι, να καταλαβαίνεις πώς να αντιμετωπίζεις διαφορετικούς χαρακτήρες, να είσαι εφευρετικός, να χτίζεις σχέσεις αξίας και εμπιστοσύνης, να αναπτύσσεις πολλαπλές δεξιότητες και να φέρνεις το καλύτερο αποτέλεσμα που μπορείς, κaι αυτό το «καλύτερο» να είναι κάθε φορά και λίγο πιο ψηλά. Αυτά είναι για μένα «επιτυχία».
Φέτος ήσουν μέλος της οργανωτικής επιτροπής των Carob Awards. Πώς ήταν η εμπειρία;
Ήταν πραγματικά μια μοναδική εμπειρία, γεμάτη δημιουργικότητα και καινοτομία. Υπάρχουν τόσο ωραίες ιδέες εκεί έξω, που πραγματικά μας εντυπωσίασαν. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, παρουσιάστηκαν εξαιρετικές δουλειές σε όλες τις κατηγορίες, από τις οποίες πολλές ξεχώρισαν για την πρωτοτυπία, την ποιότητα και την θετική τους επίδραση.
Η συμμετοχή στην οργανωτική επιτροπή μου έδωσε τη δυνατότητα να κατανοήσω καλύτερα τη δουλειά που γίνεται πίσω από τα βραβεία, αλλά και να δω από κοντά το πάθος και τη δέσμευση των συμμετεχόντων.
Ήταν, επίσης, πολύ ενδιαφέρον να συνεργαστώ με άλλους επαγγελματίες του χώρου, να ανταλλάξουμε απόψεις και να διαμορφώσουμε ένα πλαίσιο αξιολόγησης που να αναδεικνύει το καλύτερο αποτέλεσμα.
Η διαδικασία δεν ήταν πάντα εύκολη, καθώς υπήρχαν πολλές αξιόλογες συμμετοχές και το έργο μας ήταν να αναδειχθούν εκείνες που πραγματικά έκαναν τη διαφορά. Ωστόσο, αυτό ακριβώς ήταν που έκανε την εμπειρία τόσο σημαντική: Να βλέπεις τη δημιουργικότητα σε τόσο υψηλό επίπεδο και να επιβραβεύεις την προσπάθεια και το ταλέντο.
Η Hub&Spoke είναι ένα new age, διαφημιστικό γραφείο 360° που παρέχει όλες τις υπηρεσίες και οδηγεί τον συνεργάτη στην επιτυχία
Μετά από έξι χρόνια συνεχούς ανοδικής παρουσίας στον κλάδο, η Hub&Spoke ξεχώρισε στα βραβεία κερδίζοντας ένα αργυρό και ένα χάλκινο. Πώς είναι το συναίσθημα της επιβράβευσης και πώς φτάνει κανείς σ’ ένα τέτοιο αποτέλεσμα;
Τα βραβεία έρχονται δύσκολα, και το γνωρίζω από πρώτο χέρι, αφού ήμουν κριτής στις δύο προηγούμενες διοργανώσεις και το 2024 στην οργανωτική επιτροπή.
Η ιδέα από μόνη της δεν φτάνει. Η εκτέλεση, η παραγωγή, το planning, η σωστή μιντιακή επένδυση, όλα πρέπει να λειτουργήσουν τέλεια. Ο πήχης ανεβαίνει και αρκετές ιδέες και δουλειές δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από παραγωγές εξωτερικού.
Είμαι περήφανη για τα βραβεία μας, ειδικά γιατί κερδίσαμε ένα αργυρό σε μια δύσκολη κατηγορία του Digital, στην «εξέλιξη διεθνούς concept».
Η εκστρατεία της DOVE «Νιώθω Αυτοπεποίθηση» βασίστηκε στη στρατηγική μας για localization ενός global brand promise, αγγίζοντας ένα ευαίσθητο κοινωνικό θέμα. Είχε υψηλό βαθμό δυσκολίας, αλλά το αποτέλεσμα μας δικαίωσε.
Επίσης, για την ίδια εκστρατεία πήραμε κι ένα χάλκινο στην κατηγορία PR, «Υποστήριξη στρατηγικού Marketing Προϊόντων/ Υπηρεσιών (Marketing PR)».
Αποτελεί μια επιπλέον επιβράβευση, αλλά και απόδειξη για την πολύ καλή δουλειά που έγινε και αναπτύχθηκε συνδυαστικά μέσα από διάφορα touchpoints.
Πώς φέρνεις μια global εκστρατεία στα δικά μας μέτρα; Πώς την κάνεις localized;
Δεν αρκεί να πάρεις έτοιμο υλικό και να το τρέξεις μιντιακά. Χρειάζεται να εντοπίσεις την ουσία της εκστρατείας και να τη φέρεις «στα μέτρα» της αγοράς μας, μιλώντας τη δική της γλώσσα.
Για την εκστρατεία «Self Esteem» της Dove δημιουργήσαμε μια ολοκαίνουργια εκστρατεία, προσαρμοσμένη στις ιδιαιτερότητες και τις ανάγκες της κυπριακής αγοράς.
Το πλάνο μας ήταν απόλυτα ολοκληρωμένο και πολυδιάστατο, περιλαμβάνοντας PR δράσεις που έφεραν το μήνυμα κοντά στο κοινό και ανέδειξαν τη δυναμική της εκστρατείας με καλοσχεδιασμένα videos, όπου μαθητές αφηγήθηκαν τη δική τους εμπειρία με συναίσθημα και αυθεντικότητα, καθώς και πολλές ακόμα στρατηγικές ενέργειες που εξασφάλισαν την ουσιαστική σύνδεση με το κυπριακό κοινό.
Όλα αυτά έγιναν στη βάση ενός αποτελεσματικού στρατηγικού πλάνου, με τον συνδυασμό δράσεων, δημιουργώντας έτσι μια εκστρατεία με πραγματικό κοινωνικό αποτύπωμα και θετικό αντίκτυπο για το brand.
Είναι το μοντέλο «Hub&Spoke» το μέλλον της διαφήμισης στην Κύπρο;
Είμαστε ένα γραφείο με έμπειρους επαγγελματίες και φρέσκα μυαλά, που συνδυάζουν πάθος, νέες ιδέες και σύγχρονα εργαλεία.
Μέσα από τη συνεργασία μας με πολυεθνικά δίκτυα, μέσω της εξυπηρέτησης των πολυεθνικών μας πελατών, φέρνουμε αυτήν την πολύτιμη γνώση στην τοπική αγορά, προσφέροντας λύσεις υψηλής ποιότητας και στρατηγικής σκέψης.
Η Hub & Spoke είναι ένα new media age advertising agency, που προσφέρει όλες τις υπηρεσίες επικοινωνίας χωρίς γραμμές. Το κάθε spoke συμβολίζει και ένα touchpoint-είτε offline, είτε online, είτε αυτό αφορά ATL ή BTL.
Καταλήγοντας, να πω ότι το μέλλον της διαφήμισης στην Κύπρο θεωρώ πως θα είναι πολυδιάστατο, ακολουθώντας και τις παγκόσμιες τάσεις. Σίγουρα, όμως, ένα από τα μοντέλα που θεωρώ future-proof είναι αυτό της Hub & Spoke.