Σε χαμηλό πέντε μηνών οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη τον Φεβρουάριο-Εξαίρεση EV και υβριδικά

Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις αυτοκινήτων υποχώρησαν τον Φεβρουάριο στο μεγαλύτερο ποσοστό των τελευταίων πέντε μηνών, καθώς η αβεβαιότητα για την οικονομία ώθησε τους καταναλωτές να συγκρατηθούν και να μην προχωρήσουν σε μεγαλύτερες αγορές.

Οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 3,1% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα σε 963.540 μονάδες, ανακοίνωσε σήμερα Τρίτη η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων.

Η Ισπανία ήταν η μόνη μεγάλη αγορά στην περιοχή που είδε αύξηση στις πωλήσεις, η οποία περιελάβανε άλμα 61% στις ταξινομήσεις ηλεκτρικών οχημάτων.

Η συνολική πτώση οφείλεται στη μείωση κατά 24% των αγορών βενζινοκίνητων οχημάτων και κατά 28% εκείνων με κινητήρες ντίζελ. Τα αυτοκίνητα με μπαταρία και τα υβριδικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα κέρδισαν.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης αντιμετωπίζουν άλλη μια δύσκολη χρονιά στην εγχώρια αγορά τους, καθώς η παρατεταμένη ύφεση στις μεγαλύτερες οικονομίες της περιοχής επιβαρύνει την καταναλωτική εμπιστοσύνη. Παράλληλα, η απειλή των αμερικανικών δασμών και ο έντονος ανταγωνισμός από τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες με επικεφαλής την BYD Co. εντείνουν την πίεση.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προσέφεραν ένα φωτεινό σημείο σε ολόκληρη την περιοχή, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 26%, καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες τα προωθούσαν για να συμμορφωθούν με τους αυστηρότερους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων.

Αυτή η ανάπτυξη δεν επεκτάθηκε στην Tesla Inc. η οποία είδε τις νέες εγγραφές να πέφτουν κατά 40% στην περιοχή, καθώς οι καταναλωτές συνέχισαν να ξινίζουν για την πολιτική του διευθύνοντος συμβούλου Elon Musk και την υποστήριξη του δεξιού κόμματος Εναλλακτική για τη Γερμανία.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να κερδίσουν τους πελάτες με φθηνότερα μοντέλα με μπαταρίες, όπως το R5 E-Tech της Renault SA αξίας 25.000 ευρώ (26.990 δολάρια) και το αυτοκίνητο πόλης Citroën ë-C3 της Stellantis NV αξίας 23.300 ευρώ. Ανταγωνίζονται τις προσφορές των κινεζικών κατασκευαστών που προωθούνται στην περιοχή, συμπεριλαμβανομένων των BYD, Nio Inc. και Xpeng Inc.

Η Volkswagen AG, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, αναμένει να διατηρήσει την κερδοφορία της φέτος, αλλά είναι εκτεθειμένη στους προγραμματισμένους δασμούς των ΗΠΑ στο Μεξικό και τον Καναδά, όπως και η Stellantis NV. Η Mercedes-Benz Group AG και η BMW AG αναμένουν συρρίκνωση των περιθωρίων κέρδους λόγω των πιέσεων στις τιμές στην Κίνα και των εμπορικών εντάσεων.

Δεν είναι σαφές αν η υψηλότερη αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων θα συνεχιστεί μετά την απόφαση της Ε.Ε. στις αρχές Μαρτίου να δώσει στους κατασκευαστές αυτοκινήτων περισσότερο χρόνο για να επιτύχουν αυστηρότερους στόχους εκπομπών CO2. Η Volkswagen, η Stellantis και η Renault είναι σε θέση να λάβουν τη μεγαλύτερη ώθηση από την αλλαγή.

Με εξαίρεση τη Γαλλία, οι πωλήσεις EV αυξήθηκαν κατακόρυφα στις μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης. Η Γερμανία σημείωσε αύξηση 31% στις νέες ταξινομήσεις οχημάτων με μπαταρία, ενώ η Ιταλία κατέγραψε αύξηση 38% και το Ηνωμένο Βασίλειο 42%.

Δειτε Επισης

Τα 37 πεντάστερα ξενοδοχεία της Κύπρου-Τα δωμάτια, οι κλίνες και πώς κατανέμονται ανά επαρχία(pics)
Σήμα κινδύνου από ΤΟΜ προς ιδιοκτήτες υπό ανάκληση Citroën κατασκευής 2008 έως 2019-Πρέπει να ακινητοποιηθούν
Έκλεισε και ανακοινώθηκε το deal…Στον Κώστα Κλεάνθους «Ο Φιλελεύθερος»
Εγκαταστάσεις και υποδομές μιας επένδυσης μεγατόνων στην καρδιά της καινοτομίας-Τι θα έχει το Τεχνολογικό Πάρκο στο Πεντάκωμο
Γιώργος Τοφινής: Το όραμα της ΕΤΑΠ για την επαρχία Αμμοχώστου-Ανέκαθεν πρωτοπόρα στον τομέα του τουρισμού
Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
F.O.C. Family Office Connect Cyprus: Το νέο δικτύο που αναδεικνύει την Κύπρο ως διεθνές κέντρο για family offices(pics)
Τεχνητή νοημοσύνη εν δράσει... Πώς το AI μεταμορφώνει επιχειρήσεις και κυβερνητικά συστήματα
Toyota Κύπρου: Απολογείται για SMS για takata σε μη επηρεαζόμενους πελάτες-Από το ΤΟΜ η βάση δεδομένων
Η τεχνολογία ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων για αναδιαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη