Δυναμική είσοδος του in-game advertising στην Κύπρο-Η νέα καμπάνια για το cheesy twister της KFC
Δελτίο Τύπου 09:38 - 24 Μαρτίου 2025

Το in-game advertising κάνει δυναμική είσοδο στην Κύπρο με τη νέα καμπάνια για το Cheesy Twister της KFC, σημειώνοντας εξαιρετικά αποτελέσματα.
Η καμπάνια προβλήθηκε στο περιβάλλον του Roblox μέσω ψηφιακού banner, πετυχαίνοντας κορυφαίο viewability.
Την υλοποίηση ανέλαβε η ελληνική εταιρεία Fast River, με μεγάλη εμπειρία στα in-game ads, σε συνεργασία με την Innovation Leo Burnett για τον πελάτη της, KFC Κύπρου.
Το Roblox, ένα ασφαλές περιβάλλον σύμφωνα με τις προδιαγραφές COPPA, προσεγγίζει 60 εκατ. μοναδικούς χρήστες ημερησίως, με το κοινό 17-24 να παρουσιάζει τη μεγαλύτερη ανάπτυξη.
Έτσι, τα brands μπορούν να επικοινωνούν με τα κοινά τους μέσω διαφόρων experiences και custom integrations, επιτυγχάνοντας εξαιρετικά αποτελέσματα.

Ο Θοδωρής Αβραμίδης, Business Development Director, Greece and Cyprus της Fast River-Eskimi, δήλωσε: «Γνωρίζουμε ότι οι διαφημίσεις εντός παιχνιδιών σημειώνουν από τα υψηλότερα ποσοστά viewability & attention.
Είμαστε χαρούμενοι που ανοίγουμε τον δρόμο για τα brands της Κύπρου, σε συνεργασία με ένα τόσο σύγχρονο agency όπως η Innovation Leo Burnett».

Η Ξένια Χατζηϊωαννίδου, Γενική Διευθύντρια της Innovation Leo Burnett πρόσθεσε: «Όταν η εμπορική επικοινωνία ενσωματώνεται στην εμπειρία του gamer, το on-screen impression rate αυξάνεται θεαματικά.
Παράλληλα, το in-game advertising διασφαλίζει brand safety, καθώς τα video games δεν περιέχουν περιεχόμενο χρηστών.
Το Roblox ήταν το ιδανικό περιβάλλον για το κοινό των KFC, και γι’ αυτό σχεδιάζουμε νέες ενέργειες που θα ενισχύσουν τη σύνδεση του brand με τον κόσμο του gaming, δημιουργώντας ακόμα πιο engaging εμπειρίες».
Η επιτυχία της καμπάνιας επιβεβαιώνει την καινοτόμο στρατηγική της Innovation Leo Burnett ως προς τη δυναμική του in-game advertising στην Κύπρο και ανοίγει τον δρόμο για ακόμα πιο καινοτόμες συνεργασίες, που φέρνουν τα brands πιο κοντά στη νέα γενιά καταναλωτών.