powered by

Δυναμική είσοδος του in-game advertising στην Κύπρο-Η νέα καμπάνια για το cheesy twister της KFC

Το in-game advertising κάνει δυναμική είσοδο στην Κύπρο με τη νέα καμπάνια για το Cheesy Twister της KFC, σημειώνοντας εξαιρετικά αποτελέσματα.

Η καμπάνια προβλήθηκε στο περιβάλλον του Roblox μέσω ψηφιακού banner, πετυχαίνοντας κορυφαίο viewability.

Την υλοποίηση ανέλαβε η ελληνική εταιρεία Fast River, με μεγάλη εμπειρία στα in-game ads, σε συνεργασία με την Innovation Leo Burnett για τον πελάτη της, KFC Κύπρου.

Το Roblox, ένα ασφαλές περιβάλλον σύμφωνα με τις προδιαγραφές COPPA, προσεγγίζει 60 εκατ. μοναδικούς χρήστες ημερησίως, με το κοινό 17-24 να παρουσιάζει τη μεγαλύτερη ανάπτυξη.

Έτσι, τα brands μπορούν να επικοινωνούν με τα κοινά τους μέσω διαφόρων experiences και custom integrations, επιτυγχάνοντας εξαιρετικά αποτελέσματα.

KFC CY - ROBLOX (2)

Ο Θοδωρής Αβραμίδης, Business Development Director, Greece and Cyprus της Fast River-Eskimi, δήλωσε: «Γνωρίζουμε ότι οι διαφημίσεις εντός παιχνιδιών σημειώνουν από τα υψηλότερα ποσοστά viewability & attention.

Είμαστε χαρούμενοι που ανοίγουμε τον δρόμο για τα brands της Κύπρου, σε συνεργασία με ένα τόσο σύγχρονο agency όπως η Innovation Leo Burnett».

KFC CY - ROBLOX (3)

Η Ξένια Χατζηϊωαννίδου, Γενική Διευθύντρια της Innovation Leo Burnett πρόσθεσε: «Όταν η εμπορική επικοινωνία ενσωματώνεται στην εμπειρία του gamer, το on-screen impression rate αυξάνεται θεαματικά.

Παράλληλα, το in-game advertising διασφαλίζει brand safety, καθώς τα video games δεν περιέχουν περιεχόμενο χρηστών.

Το Roblox ήταν το ιδανικό περιβάλλον για το κοινό των KFC, και γι’ αυτό σχεδιάζουμε νέες ενέργειες που θα ενισχύσουν τη σύνδεση του brand με τον κόσμο του gaming, δημιουργώντας ακόμα πιο engaging εμπειρίες».

Η επιτυχία της καμπάνιας επιβεβαιώνει την καινοτόμο στρατηγική της Innovation Leo Burnett ως προς τη δυναμική του in-game advertising στην Κύπρο και ανοίγει τον δρόμο για ακόμα πιο καινοτόμες συνεργασίες, που φέρνουν τα brands πιο κοντά στη νέα γενιά καταναλωτών.

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Εννέα κορυφαίες εταιρείες με έδρα την Κύπρο που υιοθέτησαν εργαλεία AI
Familychef: Πλάνα...διατροφής και μια εταιρεία που έχει ως στόχο οι πελάτες της να μάθουν να τρώνε σωστά
Stoiximan και Απόλλων Λεμεσού στο πλευρό της τρίτης ηλικίας με ουσιαστική στήριξη στο Αλεξάνδρειο Μέλαθρο
Προχωρά στη δημιουργία δικτύου εγκαταστάσεων διαχείρισης δημοτικών αποβλήτων το Τμήμα Περιβάλλοντος
Επενδύει στη δημιουργία ενός καλύτερου αύριο ο ΣΕΛΚ-Εκδήλωση με επίκεντρο την δεντροφύτευση και την βιωσιμότητα
Πώς ενδυναμώνει τη θέση της Ελληνικής στον ασφαλιστικό τομέα η απόκτηση της CNP-Αύξηση μεριδίων αγοράς και εσόδων
Πασχαλινό μήνυμα από τον Φιλόκυπρο Ρουσουνίδη...Η διαβεβαίωση που δίνει προς τα μέλη του ΚΕΒΕ(video)
Οι δηλώσεις των χορηγών του 15ου Nicosia Economic Congress (vid)
Μαρία Μαρκίδου Γεωργιάδου: Το Cyprus Seeds ανάμεσα στα κορυφαία εκκολαπτήρια startups στην Ευρώπη
Το Cyprus Forum-Cities επιστρέφει για τρίτη χρονιά στη Λεμεσό