Από παράταση σε παράταση το e-kalathi… Προέκυψαν τεχνικά ζητήματα με την ασφάλεια του συστήματος

Αναστέλλεται για μερικές ημέρες η επίσημη έναρξη λειτουργίας της πλατφόρμας e-kalathi, που είχε προγραμματιστεί να λειτουργήσει στις 4 Μαρτίου 2025, για τεχνικής φύσεως ζητήματα που αφορούν την ασφάλεια του συστήματος, όπως δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο Διευθυντής της Υπηρεσίας Προστασίας του Καταναλωτή (ΥΠΚ) του Υπουργείου Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας, Κωνσταντίνος Καραγιώργης.

«Αναστέλλεται η έναρξη λειτουργίας που ήταν προγραμματισμένη για τις 4 Μαρτίου και θα μεταφερθεί μερικές μέρες μετά, μόλις διορθωθούν τα τεχνικά ζητήματα που προέκυψαν και αφορούν θέματα ασφαλείας του συστήματος», υπογράμμισε.

Ο κ. Καραγιώργης εξήγησε ότι αυτή η καθυστέρηση στην έναρξη λειτουργίας του e-kalathi «θα διαρκέσει πολύ λίγες ημέρες για να δοκιμαστεί το σύστημα, μέσω του Υφυπουργείου Έρευνας και Καινοτομίας, το οποίο ανέλαβε να εξετάσει την δοκιμασία της ασφάλειας του συστήματος και διαπίστωσε κάποια τεχνικά ζητήματα που χρήζουν διόρθωσης».

Ανέφερε ότι η ηλεκτρονική πλατφόρμα e-kalathi δοκιμάστηκε σε πιλοτική φάση από τις 10 μέχρι τις 20 του Φεβρουαρίου και ολοκληρώθηκε όλο το χτίσιμο της πλατφόρμας και όλες τις συνδέσεις που θα γίνονταν με τις υπεραγορές.

Πρόσθεσε ότι κατά το τελευταίο στάδιο, αφού ολοκληρώθηκε το κτίσιμο του όλου συστήματος, δοκιμάστηκε η ασφάλεια του συστήματος, κατά την διάρκεια της οποίας «διαπιστώθηκαν δύο με τρία τεχνικά ζητήματα τα οποία χρήζουν διόρθωσης».

Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με τον Διευθυντή της Υπηρεσίας, δόθηκαν οδηγίες να διορθωθούν και «θα πάρει ακόμα μερικές μέρες μέχρι να τεθεί σε επίσημη λειτουργία το e-kalathi».

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών