H νέα καμπάνια της Ελληνικής Τράπεζας για Hellenic Bank Mobile App-«Το μέλλον είναι εδώ, ζήσ’ το σήμερα»

Με λίγο χιούμορ, ακόμα και τα πιο περίπλοκα γίνονται απλά. Επειδή, και το banking δεν πρέπει να είναι περίπλοκο.

Η νέα καμπάνια της Ελληνικής Τράπεζας, μέλος του Ομίλου Eurobank, παρουσιάζει με χιούμορ και ευρηματικότητα τις δυνατότητες του Hellenic Bank Mobile App που μεταμορφώνουν και απλοποιούν την τραπεζική εμπειρία.

Συγκεκριμένα, με λίγα «tap» στο κινητό, οι αιτήσεις για Προσωπικό Δάνειο, Πιστωτική Κάρτα και αλλά τραπεζικά προϊόντα γίνονται πλέον εύκολα, γρήγορα και απλά μέσα από την εφαρμογή, με ηλεκτρονική υπογραφή και άμεση έγκριση του δανείου βάσει κριτηρίων.

Οι ενδιαφερόμενοι για Προσωπικό Δάνειο με σταθερό επιτόκιο «απολαμβάνουν» άμεση εκταμίευση για ποσά μέχρι €10.000 για κάλυψη προσωπικών ή έκτακτων αναγκών, αγορά οικιακών συσκευών, επίπλων κ.ά.

Όλες οι διαδικασίες, συμπεριλαμβανομένων των υπογραφών της σύμβασης του δανείου γίνονται ηλεκτρονικά, με σκοπό να καλύψουν τις ανάγκες των πελατών της Τράπεζας, με άνεση και ασφάλεια.

ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ2

Εξίσου απλή είναι και η έκδοση ‘Πιστωτικής κάρτας’, καθώς ο πελάτης μπορεί να επιλέξει από τις κάρτες Visa Blue Credit ή Mastercard Blue Credit, οι οποίες παρέχουν δωρεάν βασική ταξιδιωτική κάλυψη, δωρεάν ασφάλεια προστασίας αγορών και άτοκη περίοδο αγορών, είτε από τις Visa Gold Credit, Mastercard Platinum Credit και Mastercard Elite Credit για επιπλέον προνόμια και πρόσβαση σε αποκλειστικές υπηρεσίες.

Οι οδηγίες είναι απλές και σαφείς, ο πελάτης θα κληθεί να επιλέξει το ποσό της πίστωσης που χρειάζεται και ακολούθως τον «υπολογισμό προσφοράς», να συμπληρώσει τα πεδία με τις προσωπικές πληροφορίες που απαιτούνται και να ανεβάσει τα απαραίτητα έγγραφα, να κατεβάσει τα προσυμβατικά έγγραφα και να πατήσει υποβολή αίτησης.

Επίσης, οι πελάτες μπορούν να κάνουν αίτηση για στεγαστικό δάνειο, για την αγορά ή ανακαίνιση πρώτης κατοικίας με περίοδο αποπληρωμής μέχρι 30 χρόνια, αλλά και για ασφαλιστικά προϊόντα όπως η ασφάλεια σπιτιού και η ασφάλεια αυτοκινήτου, γρήγορα και χωρίς ταλαιπωρία.

Το Contact Pay, παραμένει το κλειδί στην απλοποίηση της μεταφοράς χρημάτων καθώς με ένα κουμπί ο χρήστης μπορεί να στείλει και να λάβει χρήματα μόνο με τον αριθμό κινητού τηλεφώνου χρηστών που διαθέτουν λογαριασμό στην Ελληνική Τράπεζα.

Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Hellenic Bank Mobile App επικοινωνεί το μέλλον της τραπεζικής με έναν μοναδικό και χιουμοριστικό τρόπο, με πρωταγωνίστρια την ηθοποιό Σοφία Βογιατζάκη.

Με κεντρικό μήνυμα «Το μέλλον είναι εδώ. Ζήσ’το σήμερα», η νέα καμπάνια τοποθετεί στο επίκεντρο τον άνθρωπο που αναζητά την ευκολία στις καθημερινές του τραπεζικές ανάγκες.

Δειτε Επισης

Τι εκτιμούν οι αγορές... «Στοιχηματίζουν» για ακόμη πιο μεγάλες μειώσεις των επιτοκίων από ΕΚΤ οι επενδυτές
Κριστίν Λαγκάρντ: Σε επαγρύπνηση λόγω δασμών η ΕΚΤ-Ήδη βιώνουμε ένα αρνητικό σοκ στη ζήτηση
Κατέβασε εκ νέου τα επιτόκια της, αλλά δεν δεσμεύεται για την πορεία που θα ακολουθήσουν στο μέλλον η ΕΚΤ
Νέα μείωση επιτοκίου από την Τράπεζα Κύπρου με αντίκτυπο σε 12.000 δανειολήπτες-Στο 2,40% από 2,65%
Αυξήθηκαν οριακά τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια τον Ιανουάριο-Στο 6,3% από 6,2% στο τέλος Δεκεμβρίου ο δείκτης
Τράπεζα Κύπρου: Απέκτησε 281.147 μετοχές στο πλαίσιο του προγράμματος επαναγοράς ιδίων μετοχών
Ελληνική Τράπεζα: Η απόλυτη εμπειρία ψηφιακής τραπεζικής εύκολα, γρήγορα και απλά
Η ΕΚΤ αποφασίζει για τα επιτόκια-Οι εκτιμήσεις και οι παράγοντες που θα σταθμιστούν
Ενεργός συμμετοχή στην Παγκόσμια Εβδομάδα Χρήματος για τον ΣΕΛΚ-Το φετινό θέμα και ο στόχος των διαφόρων δράσεων
Με ποσοστό 2,013% ανεπιτυχής η δημόσια πρόταση…. Δεν έπιασε το 50% της Demetra η Logicom