powered by

H νέα καμπάνια της Ελληνικής Τράπεζας για Hellenic Bank Mobile App-«Το μέλλον είναι εδώ, ζήσ’ το σήμερα»

Με λίγο χιούμορ, ακόμα και τα πιο περίπλοκα γίνονται απλά. Επειδή, και το banking δεν πρέπει να είναι περίπλοκο.

Η νέα καμπάνια της Ελληνικής Τράπεζας, μέλος του Ομίλου Eurobank, παρουσιάζει με χιούμορ και ευρηματικότητα τις δυνατότητες του Hellenic Bank Mobile App που μεταμορφώνουν και απλοποιούν την τραπεζική εμπειρία.

Συγκεκριμένα, με λίγα «tap» στο κινητό, οι αιτήσεις για Προσωπικό Δάνειο, Πιστωτική Κάρτα και αλλά τραπεζικά προϊόντα γίνονται πλέον εύκολα, γρήγορα και απλά μέσα από την εφαρμογή, με ηλεκτρονική υπογραφή και άμεση έγκριση του δανείου βάσει κριτηρίων.

Οι ενδιαφερόμενοι για Προσωπικό Δάνειο με σταθερό επιτόκιο «απολαμβάνουν» άμεση εκταμίευση για ποσά μέχρι €10.000 για κάλυψη προσωπικών ή έκτακτων αναγκών, αγορά οικιακών συσκευών, επίπλων κ.ά.

Όλες οι διαδικασίες, συμπεριλαμβανομένων των υπογραφών της σύμβασης του δανείου γίνονται ηλεκτρονικά, με σκοπό να καλύψουν τις ανάγκες των πελατών της Τράπεζας, με άνεση και ασφάλεια.

ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ2

Εξίσου απλή είναι και η έκδοση ‘Πιστωτικής κάρτας’, καθώς ο πελάτης μπορεί να επιλέξει από τις κάρτες Visa Blue Credit ή Mastercard Blue Credit, οι οποίες παρέχουν δωρεάν βασική ταξιδιωτική κάλυψη, δωρεάν ασφάλεια προστασίας αγορών και άτοκη περίοδο αγορών, είτε από τις Visa Gold Credit, Mastercard Platinum Credit και Mastercard Elite Credit για επιπλέον προνόμια και πρόσβαση σε αποκλειστικές υπηρεσίες.

Οι οδηγίες είναι απλές και σαφείς, ο πελάτης θα κληθεί να επιλέξει το ποσό της πίστωσης που χρειάζεται και ακολούθως τον «υπολογισμό προσφοράς», να συμπληρώσει τα πεδία με τις προσωπικές πληροφορίες που απαιτούνται και να ανεβάσει τα απαραίτητα έγγραφα, να κατεβάσει τα προσυμβατικά έγγραφα και να πατήσει υποβολή αίτησης.

Επίσης, οι πελάτες μπορούν να κάνουν αίτηση για στεγαστικό δάνειο, για την αγορά ή ανακαίνιση πρώτης κατοικίας με περίοδο αποπληρωμής μέχρι 30 χρόνια, αλλά και για ασφαλιστικά προϊόντα όπως η ασφάλεια σπιτιού και η ασφάλεια αυτοκινήτου, γρήγορα και χωρίς ταλαιπωρία.

Το Contact Pay, παραμένει το κλειδί στην απλοποίηση της μεταφοράς χρημάτων καθώς με ένα κουμπί ο χρήστης μπορεί να στείλει και να λάβει χρήματα μόνο με τον αριθμό κινητού τηλεφώνου χρηστών που διαθέτουν λογαριασμό στην Ελληνική Τράπεζα.

Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Hellenic Bank Mobile App επικοινωνεί το μέλλον της τραπεζικής με έναν μοναδικό και χιουμοριστικό τρόπο, με πρωταγωνίστρια την ηθοποιό Σοφία Βογιατζάκη.

Με κεντρικό μήνυμα «Το μέλλον είναι εδώ. Ζήσ’το σήμερα», η νέα καμπάνια τοποθετεί στο επίκεντρο τον άνθρωπο που αναζητά την ευκολία στις καθημερινές του τραπεζικές ανάγκες.

Δειτε Επισης

Μελετούν τις παραμέτρους για θεσμοθέτηση του επαγγέλματος του επιχειρηματία ανάπτυξης γης
Ο Πόλυς Μιχαηλίδης στα Δ.Σ. CTC, Ermes και Woolworth-Ο Μενέλαος Σιακόλας μέλος της Επιτροπής Διορισμών
Αποκρατικοποίηση ΧΑΚ: Όλοι θετικοί με προϋπόθεση την διασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων του προσωπικού
Ενστάσεις επί των φορολογικών κινήτρων για το brain gain... Ζητούν διευκρινήσεις για το τι συνιστά «ταλέντο»
Μαρίνα Χατζημανώλη: Τι θα επιφέρει ένα ενδεχόμενο κλείσιμο των στενών του Ορμούζ-Αλυσιδωτές οι επιπτώσεις
Landbank Analytics: Οι μέσες τιμές καινούργιων διαμερισμάτων και οικιών στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο του 2025
Super FM Beyond Radio: Εντυπωσιακή ανταπόκριση στα δύο νέα projects που αλλάζουν το παιχνίδι στο μουσικό ραδιόφωνο
Ο δρόμος του ΧΑΚ προς την αποκρατικοποίηση και τα...κέρδη από την πώληση σε ιδιώτη στρατηγικό επενδυτή
Στ. Καραμοντάνης: Σταθερά στην πρώτη γραμμή της αφαλάτωσης ο όμιλος Caramondani-Πλάνα επέκτασης στην Αλγερία
Άκης Έλληνας: Μια επένδυση εκατ. στη δίνη της αβεβαιότητας για το φυσικό αέριο-«Οι τράπεζες θέλουν να γνωρίζουν»