Powered by

Η Wizz Air καταργεί την γραμμή υψηλής χρέωσης και αναβαθμίζει τις επιλογές εξυπηρέτησης πελατών

Η Wizz Air, η πιο περιβαλλοντικά βιώσιμη αεροπορική εταιρεία της περιοχής EMEA*, ανακοινώνει σήμερα την αναβάθμιση σχετικά με τις επιλογές εξυπηρέτησης πελατών, καθώς συνεχίζει να ενισχύει τις υπηρεσίες που προσφέρει.

H εταιρεία καταργεί τον αριθμό τηλεφωνικού κέντρου υψηλής χρέωσης, διασφαλίζοντας ότι κανένας πελάτης δεν θα επιβαρύνεται με τέτοιες χρεώσεις. Οι Κύπριοι ταξιδιώτες μπορούν να επισκεφθούν το νέο Κέντρο Υποστήριξης της Wizz Air για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον κατάλληλο αριθμό επικοινωνίας, με χρεώσεις που βασίζονται σε τοπικά τέλη.

Για την ταχύτερη και ευκολότερη υποστήριξη, η Wizz Air συνιστά στους επιβάτες να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα αυτοεξυπηρέτησης μέσω της ιστοσελίδας ή της εφαρμογής της. Από εκεί, οι πελάτες μπορούν να διαχειριστούν τις κρατήσεις τους, να λάβουν πληροφορίες για τις πτήσεις τους, να κάνουν αλλαγές, να ζητήσουν επιστροφές χρημάτων ή να αντιμετωπίσουν ζητήματα που σχετίζονται με καθυστερήσεις ή ακυρώσεις.

Οι πελάτες μπορούν να λάβουν πληροφορίες 24/7 για κρατήσεις, κατάσταση πτήσεων, αποσκευές και υπηρεσίες WIZZ μέσω του διαδικτυακού chatbot της αεροπορικής εταιρείας, Amelia. Για πιο σύνθετες ερωτήσεις, ζωντανοί συνεργάτες είναι διαθέσιμοι μέσω live chat 24/7.

Η εξυπηρέτηση πελατών παραμένει ένας σημαντικός τομέας επένδυσης για τη Wizz Air, που συνεχώς αναπτύσσει καινοτομίες για να βελτιώσει την εμπειρία που προσφέρει στους επιβάτες. Πέρυσι, η Wizz Air εγκαινίασε την υπηρεσία φωνητικής εξυπηρέτησης Amelia, η οποία παρέχει αυτοματοποιημένες ενημερώσεις για τις κρατήσεις των πελατών, προσφέροντας βασικές πληροφορίες και καθοδήγηση σε περίπτωση διαταραχών πτήσεων.

Μιλώντας για την νέα ενημέρωση, η Boglarka Spak, Επικεφαλής Εξυπηρέτησης Πελατών της Wizz Air, δήλωσε: «Δεσμευόμαστε να παρέχουμε στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή ταξιδιωτική εμπειρία. Η εξυπηρέτηση πελατών είναι βασική προτεραιότητα για την αεροπορική μας εταιρεία. Η σημερινή ανακοίνωση αποτελεί ένα ακόμη παράδειγμα των βελτιώσεων που πραγματοποιούμε σε αυτόν τον τομέα. Συνεχίζουμε να επενδύουμε σε καινοτομίες, ώστε να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των πελατών μας σε όλο τον κόσμο.»

Δειτε Επισης

Θ. Μιχαηλίδης: Αυξημένες οι πληρότητες των ξενοδοχείων το πρώτο εξάμηνο-Η εικόνα για το τριήμερο του Κατακλυσμού
Ενώνουν δυνάμεις για προώθηση της επιχειρηματικότητας νέων στον τουριστικό τομέα ΟΝΕΚ και ΕΤΑΠ Λάρνακας-Υπέγραψαν MoU
Επεκτείνει το πρόγραμμα υπηρεσιών το Skywards της Emirates-Αποκλειστικές εμπειρίες στην Coca-Cola Arena
Ετοιμάζεται να υποδεχθεί χιλιάδες επισκέπτες το τριήμερο του Κατακλυσμού η επαρχία Αμμοχώστου-Οι εκδηλώσεις που προγραμματίζει
Άνοιξαν οι αιτήσεις για το σχέδιο επιχορηγημένων διακοπών χαμηλοσυνταξιούχων σε ορεινά και Πύργο Τυλληρίας
Σε λειτουργία ψηφιακή πλατφόρμα για περιηγήσεις και κρατήσεις από ΕΤΑΠ Λάρνακας
Δευτεραθλήτρια στο μερίδιο διανυκτερεύσεων από ξένους τουρίστες η Κύπρος-Άγγιξε το 85,7% το πρώτο τρίμηνο
The Landmark Nicosia Towers: Η απόλυτη 5star lifestyle επιλογή στη Λευκωσία (βίντεο)
Cyprus Airways και Air India υπέγραψαν συνεργασία Interline-Ενισχύεται η συνδεσιμότητα και οι ταξιδιωτικές επιλογές
Εμπειρία Amyth στην κοσμοπολίτικη Μύκονο με απευθείας πτήσεις από Πάφο