Powered by

Η Wizz Air καταργεί την γραμμή υψηλής χρέωσης και αναβαθμίζει τις επιλογές εξυπηρέτησης πελατών

Η Wizz Air, η πιο περιβαλλοντικά βιώσιμη αεροπορική εταιρεία της περιοχής EMEA*, ανακοινώνει σήμερα την αναβάθμιση σχετικά με τις επιλογές εξυπηρέτησης πελατών, καθώς συνεχίζει να ενισχύει τις υπηρεσίες που προσφέρει.

H εταιρεία καταργεί τον αριθμό τηλεφωνικού κέντρου υψηλής χρέωσης, διασφαλίζοντας ότι κανένας πελάτης δεν θα επιβαρύνεται με τέτοιες χρεώσεις. Οι Κύπριοι ταξιδιώτες μπορούν να επισκεφθούν το νέο Κέντρο Υποστήριξης της Wizz Air για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον κατάλληλο αριθμό επικοινωνίας, με χρεώσεις που βασίζονται σε τοπικά τέλη.

Για την ταχύτερη και ευκολότερη υποστήριξη, η Wizz Air συνιστά στους επιβάτες να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα αυτοεξυπηρέτησης μέσω της ιστοσελίδας ή της εφαρμογής της. Από εκεί, οι πελάτες μπορούν να διαχειριστούν τις κρατήσεις τους, να λάβουν πληροφορίες για τις πτήσεις τους, να κάνουν αλλαγές, να ζητήσουν επιστροφές χρημάτων ή να αντιμετωπίσουν ζητήματα που σχετίζονται με καθυστερήσεις ή ακυρώσεις.

Οι πελάτες μπορούν να λάβουν πληροφορίες 24/7 για κρατήσεις, κατάσταση πτήσεων, αποσκευές και υπηρεσίες WIZZ μέσω του διαδικτυακού chatbot της αεροπορικής εταιρείας, Amelia. Για πιο σύνθετες ερωτήσεις, ζωντανοί συνεργάτες είναι διαθέσιμοι μέσω live chat 24/7.

Η εξυπηρέτηση πελατών παραμένει ένας σημαντικός τομέας επένδυσης για τη Wizz Air, που συνεχώς αναπτύσσει καινοτομίες για να βελτιώσει την εμπειρία που προσφέρει στους επιβάτες. Πέρυσι, η Wizz Air εγκαινίασε την υπηρεσία φωνητικής εξυπηρέτησης Amelia, η οποία παρέχει αυτοματοποιημένες ενημερώσεις για τις κρατήσεις των πελατών, προσφέροντας βασικές πληροφορίες και καθοδήγηση σε περίπτωση διαταραχών πτήσεων.

Μιλώντας για την νέα ενημέρωση, η Boglarka Spak, Επικεφαλής Εξυπηρέτησης Πελατών της Wizz Air, δήλωσε: «Δεσμευόμαστε να παρέχουμε στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή ταξιδιωτική εμπειρία. Η εξυπηρέτηση πελατών είναι βασική προτεραιότητα για την αεροπορική μας εταιρεία. Η σημερινή ανακοίνωση αποτελεί ένα ακόμη παράδειγμα των βελτιώσεων που πραγματοποιούμε σε αυτόν τον τομέα. Συνεχίζουμε να επενδύουμε σε καινοτομίες, ώστε να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των πελατών μας σε όλο τον κόσμο.»

Δειτε Επισης

Κοινό μέτωπο ΠΑΣΥΞΕ-ΣΤΕΚ… Να διαφυλαχθεί η εργασιακή ομαλότητα και σταθερότητα στα ξενοδοχεία
Wizz Air: Ενισχύει τον στόλο της με Airbus A321XLR-Το πρώτο στο είδος του που εγγράφεται στην Ευρώπη (pics)
Σε περιπέτειες καλοκαιριάτικα η ξενοδοχειακή βιομηχανία-Προειδοποιεί με απεργιακά μέτρα η ΣΥΞΚΑ ΠΕΟ
Σπουδαία διάκριση για την Ελλάδα-Αναδείχθηκε καλύτερος ευρωπαϊκός προορισμός στα The Telegraph Travel Awards 2025
Μ. Περδίος: Οι τάσεις στην διοίκηση και οι στρατηγικές της Louis Hotels για την επιτυχή λειτουργία των ξενοδοχείων της
Θάνος Μιχαηλίδης: Η μεγάλη προοπτική της Πάφου και πώς θα προσελκύσει υψηλότερης εισοδηματικής τάξης τουρίστες
Ισπανικός τουρισμός: Επιβράδυνση το 2025 για την «πρωταθλήτρια» του 2024-Η αβεβαιότητα πλήττει τα ταξίδια
Στο Cap St Georges Hotel & Resort ο διάσημος σεφ Andreas Senn-Δύο μοναδικές βραδιές γαστρονομικής τελειότητας
Νέο Iced Refresher Collection για ενέργεια και δροσιά στα Kawacom’s παγκύπρια
Η Wizz Air παρουσιάζει τη νέα λειτουργία «My Journey» στην εφαρμογή της