Powered by

Η Wizz Air καταργεί την γραμμή υψηλής χρέωσης και αναβαθμίζει τις επιλογές εξυπηρέτησης πελατών

Η Wizz Air, η πιο περιβαλλοντικά βιώσιμη αεροπορική εταιρεία της περιοχής EMEA*, ανακοινώνει σήμερα την αναβάθμιση σχετικά με τις επιλογές εξυπηρέτησης πελατών, καθώς συνεχίζει να ενισχύει τις υπηρεσίες που προσφέρει.

H εταιρεία καταργεί τον αριθμό τηλεφωνικού κέντρου υψηλής χρέωσης, διασφαλίζοντας ότι κανένας πελάτης δεν θα επιβαρύνεται με τέτοιες χρεώσεις. Οι Κύπριοι ταξιδιώτες μπορούν να επισκεφθούν το νέο Κέντρο Υποστήριξης της Wizz Air για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον κατάλληλο αριθμό επικοινωνίας, με χρεώσεις που βασίζονται σε τοπικά τέλη.

Για την ταχύτερη και ευκολότερη υποστήριξη, η Wizz Air συνιστά στους επιβάτες να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα αυτοεξυπηρέτησης μέσω της ιστοσελίδας ή της εφαρμογής της. Από εκεί, οι πελάτες μπορούν να διαχειριστούν τις κρατήσεις τους, να λάβουν πληροφορίες για τις πτήσεις τους, να κάνουν αλλαγές, να ζητήσουν επιστροφές χρημάτων ή να αντιμετωπίσουν ζητήματα που σχετίζονται με καθυστερήσεις ή ακυρώσεις.

Οι πελάτες μπορούν να λάβουν πληροφορίες 24/7 για κρατήσεις, κατάσταση πτήσεων, αποσκευές και υπηρεσίες WIZZ μέσω του διαδικτυακού chatbot της αεροπορικής εταιρείας, Amelia. Για πιο σύνθετες ερωτήσεις, ζωντανοί συνεργάτες είναι διαθέσιμοι μέσω live chat 24/7.

Η εξυπηρέτηση πελατών παραμένει ένας σημαντικός τομέας επένδυσης για τη Wizz Air, που συνεχώς αναπτύσσει καινοτομίες για να βελτιώσει την εμπειρία που προσφέρει στους επιβάτες. Πέρυσι, η Wizz Air εγκαινίασε την υπηρεσία φωνητικής εξυπηρέτησης Amelia, η οποία παρέχει αυτοματοποιημένες ενημερώσεις για τις κρατήσεις των πελατών, προσφέροντας βασικές πληροφορίες και καθοδήγηση σε περίπτωση διαταραχών πτήσεων.

Μιλώντας για την νέα ενημέρωση, η Boglarka Spak, Επικεφαλής Εξυπηρέτησης Πελατών της Wizz Air, δήλωσε: «Δεσμευόμαστε να παρέχουμε στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή ταξιδιωτική εμπειρία. Η εξυπηρέτηση πελατών είναι βασική προτεραιότητα για την αεροπορική μας εταιρεία. Η σημερινή ανακοίνωση αποτελεί ένα ακόμη παράδειγμα των βελτιώσεων που πραγματοποιούμε σε αυτόν τον τομέα. Συνεχίζουμε να επενδύουμε σε καινοτομίες, ώστε να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των πελατών μας σε όλο τον κόσμο.»

Δειτε Επισης

Το δυναμικό τοπίο των επενδύσεων στον τομέα της φιλοξενίας και τι προσελκύει τους επενδύτες στην Κύπρο
Ακυρώσεις και τροποποιήσεις πτήσεων της AEGEAN και της Olympic Air στις 28 Φεβρουαρίου
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των Leaders in Hospitality Awards
Βράβευση Δημήτρη και Βασίλη Νικολαίδη, Co-CEOs της Wavemaker Hospitality-Πρωτοπόροι στον τομέα της φιλοξενίας
Δ. Νικολαΐδης: H ιστορία επιτυχίας της Wavemaker Hospitality και τα μηνύματα προς τον κόσμο της φιλοξενίας
Βραβείο «Leader in Hospitality-Investor/Entrepreneur Award» στον Roni Aloni
Leaders in Hospitality Awards: Βραβείο στην TUI Group
Π. Γιαννούδης: Τα σημαντικότερα «mega-trends» που επηρεάζουν τη βιομηχανία της φιλοξενίας
Μαρία Κουρούπη: H στρατηγική της Hermes Airports για ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου
Ο. Γεωργουτσάκου: Οι προκλήσεις και τι πρέπει να κάνει η Ευρώπη για να μείνει κορυφαίος τουριστικός προορισμός