Powered by

Η Wizz Air καταργεί την γραμμή υψηλής χρέωσης και αναβαθμίζει τις επιλογές εξυπηρέτησης πελατών

Η Wizz Air, η πιο περιβαλλοντικά βιώσιμη αεροπορική εταιρεία της περιοχής EMEA*, ανακοινώνει σήμερα την αναβάθμιση σχετικά με τις επιλογές εξυπηρέτησης πελατών, καθώς συνεχίζει να ενισχύει τις υπηρεσίες που προσφέρει.

H εταιρεία καταργεί τον αριθμό τηλεφωνικού κέντρου υψηλής χρέωσης, διασφαλίζοντας ότι κανένας πελάτης δεν θα επιβαρύνεται με τέτοιες χρεώσεις. Οι Κύπριοι ταξιδιώτες μπορούν να επισκεφθούν το νέο Κέντρο Υποστήριξης της Wizz Air για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον κατάλληλο αριθμό επικοινωνίας, με χρεώσεις που βασίζονται σε τοπικά τέλη.

Για την ταχύτερη και ευκολότερη υποστήριξη, η Wizz Air συνιστά στους επιβάτες να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα αυτοεξυπηρέτησης μέσω της ιστοσελίδας ή της εφαρμογής της. Από εκεί, οι πελάτες μπορούν να διαχειριστούν τις κρατήσεις τους, να λάβουν πληροφορίες για τις πτήσεις τους, να κάνουν αλλαγές, να ζητήσουν επιστροφές χρημάτων ή να αντιμετωπίσουν ζητήματα που σχετίζονται με καθυστερήσεις ή ακυρώσεις.

Οι πελάτες μπορούν να λάβουν πληροφορίες 24/7 για κρατήσεις, κατάσταση πτήσεων, αποσκευές και υπηρεσίες WIZZ μέσω του διαδικτυακού chatbot της αεροπορικής εταιρείας, Amelia. Για πιο σύνθετες ερωτήσεις, ζωντανοί συνεργάτες είναι διαθέσιμοι μέσω live chat 24/7.

Η εξυπηρέτηση πελατών παραμένει ένας σημαντικός τομέας επένδυσης για τη Wizz Air, που συνεχώς αναπτύσσει καινοτομίες για να βελτιώσει την εμπειρία που προσφέρει στους επιβάτες. Πέρυσι, η Wizz Air εγκαινίασε την υπηρεσία φωνητικής εξυπηρέτησης Amelia, η οποία παρέχει αυτοματοποιημένες ενημερώσεις για τις κρατήσεις των πελατών, προσφέροντας βασικές πληροφορίες και καθοδήγηση σε περίπτωση διαταραχών πτήσεων.

Μιλώντας για την νέα ενημέρωση, η Boglarka Spak, Επικεφαλής Εξυπηρέτησης Πελατών της Wizz Air, δήλωσε: «Δεσμευόμαστε να παρέχουμε στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή ταξιδιωτική εμπειρία. Η εξυπηρέτηση πελατών είναι βασική προτεραιότητα για την αεροπορική μας εταιρεία. Η σημερινή ανακοίνωση αποτελεί ένα ακόμη παράδειγμα των βελτιώσεων που πραγματοποιούμε σε αυτόν τον τομέα. Συνεχίζουμε να επενδύουμε σε καινοτομίες, ώστε να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των πελατών μας σε όλο τον κόσμο.»

Δειτε Επισης

Στο 3,4% ο ρυθμός ανάπτυξης της οικονομίας το 2024-Οι τομείς που ώθησαν το ΑΕΠ
Στα €1,4 δις το δημοσιονομικό πλεόνασμα το 2024, στο 65% του ΑΕΠ υποχώρησε το δημόσιο χρέος
Cyprus Airways: Το νέο Airbus A220... Εγκαινιάζει μια νέα εποχή πτήσεων με το πιο πράσινο και έξυπνο αεροσκάφος
Εκτός Γενικού Δείκτη και Δείκτη Εναλλακτικής Αγοράς ΧΑΚ η μετοχή της Salamis Tours
Σε εξέλιξη η πρώτη αξιολόγηση για ένταξη της Κύπρου στη ζώνη Σένγκεν-Παρακολουθεί στενά την πρόοδο η Κομισιόν
Τρικούβερτος καβγάς Κουμή-Καρούσου στα social media…Η κόντρα και η αφορμή για να διασταυρώσουν τα ξίφη τους
Οινική παράδοση και γαστρονομία ωθούν τον αγροτουρισμό στην επαρχία Λεμεσού
Μ. Κουρούπη: Τα θετικά μηνύματα της χειμερινής περιόδου, οι προοπτικές της καλοκαιρινής σεζόν και η κύρια πρόκληση για την Hermes
Γ. Μισιρλής: Η αποδεδειγμένη συνεισφορά του τομέα των ακινήτων στην οικονομία και η άδικη στοχοποίηση
Προς ανανέωση και επικαιροποίηση το μνημόνιο συνεργασίας Κύπρου-Κατάρ στον τομέα υδάτων