Powered by

Leptos Calypso Hotels: Προς επέκταση Coral Beach Hotel & Resort και Panorama Hotel

Την επέκταση των δύο εκ των τεσσάρων ξενοδοχειακών του μονάδων, του Coral Beach Hotel & Resort στην Πάφο και του Panorama Hotel στην Κρήτη, προγραμματίζει ο όμιλος Leptos Calypso Hotels Public Ltd, με στόχο την αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών του.

Στα μελλοντικά σχέδια του ομίλου αναφέρθηκε σε συνέντευξή του στη μηνιαία (σ.σ. Ιουλίου) ηλεκτρονική έκδοση του «Ξενοδόχου» ο γενικός διευθυντής, Γιάννος Πανταζής.

Απαντώντας σε σχετικό ερώτημα, ο κ. Πανταζής αφού υπενθύμισε πως ο όμιλος αυτή τη στιγμή διαθέτει τέσσερα ξενοδοχεία στην Κύπρο και ένα στην Ελλάδα, τόνισε ότι «στόχος μας είναι η συνεχής αναβάθμισή τους».

Σε ό,τι αφορά το Coral Beach Hotel & Resort, το οποίο αυτή τη στιγμή διαθέτει 424 δωμάτια, είπε πως «μελλοντικά σχεδιάζουμε να τα αυξήσουμε κατά 48».

«Στα μελλοντικά, επίσης, σχέδια μας είναι και η ανέγερση μίας μικτής τουριστικής ανάπτυξης 172 διαμερισμάτων και επιπρόσθετων κοινόχρηστων χώρων σε διπλανό τεμάχιο από το Coral Beach, με το οποίο θα λειτουργούν ως ενιαία μονάδα», σημείωσε ο κ. Πανταζής.

Σύμφωνα με τον κ. Πανταζή, «για το εν λόγω έργο, είμαστε στα τελικά στάδια της εξασφάλισης της σχετικής πολεοδομικής άδειας».

Την ίδια ώρα, συμπλήρωσε, στο Panorama Hotel στην Κρήτη ο όμιλος υλοποιεί δύο projects. Το ένα, εξήγησε, αφορά στην διαχείριση μίας επιπρόσθετης μονάδας 25 διαμερισμάτων, ενώ «σε κατοπινό στάδιο ευελπιστούμε να διαχειριστούμε σε διπλανό τεμάχιο ακόμη 78 δωμάτια».

Αναφερόμενος, δε, στην επαναλειτουργία του Thalassa Boutique Hotel and Spa στην Πέγεια, δυναμικότητας 100 δωματίων, ο κ. Πανταζής τόνισε πως οι αξιολογήσεις των πελατών μέχρι στιγμής είναι εξαιρετικές.

Ερωτηθείς εάν έχει αλλάξει η νοοτροπία των επισκεπτών στα ξενοδοχεία του ομίλου, ο γενικός διευθυντής της Leptos Calypso Hotels Public Ltd ανέφερε ότι «πλέον οι πελάτες είναι πιο απαιτητικοί, ειδικότερα σε ό,τι αφορά το κομμάτι value for money».

Επίσης, υπογράμμισε, σημαντικό ρόλο για την επιτυχία ενός ξενοδοχείου διαδραματίζουν και οι αξιολογήσεις των πελατών, «οι οποίες σίγουρα μας βοηθούν και μας να γινόμαστε καλύτεροι στα επίπεδα υπηρεσιών που προσφέρουμε».

Ακόμη, πλέον, πρόσθεσε, «ένα καλό και δυνατό wi-fi μέσα στα ξενοδοχεία, έχει καταστεί εξίσου σημαντικό χαρακτηριστικό για ένα ξενοδοχείο, όπως και το φαγητό».

Κληθείς να πει σε ποιες ενέργειες προβαίνει ο όμιλος Leptos προκειμένου να ανταποκριθεί με επάρκεια στις νέες απαιτήσεις των επισκεπτών του, ο κ. Πανταζής ανέφερε ότι «ως όμιλος προβαίνουμε συνεχώς σε εκπαίδευση του προσωπικού μας, αξιοποιώντας και τις δυνατότητες που μας προσφέρει πλέον η τεχνολογία, με στόχο να αναβαθμίζουμε ολοένα και περισσότερο τις υπηρεσίες μας».

Επίσης, πρόσθεσε, «προχωρήσαμε σε αναβάθμιση της υπηρεσίας κρατήσεων σε ό,τι αφορά και τεχνολογία και όσον αφορά το ανθρώπινο δυναμικό», ενώ «παράλληλα, διατηρούμε και συνεχή επαφή με τους συνεργάτες μας».

Δειτε Επισης

ΕΤΑΠ: Εντατικά συνεχίζεται η ψηφιακή εκστρατεία για προώθηση της τουριστικής Πάφου-Οι αγορές στόχοι
«AEGEAN Easter Crew»: Η πασχαλινή δράση προσφοράς και αλληλεγγύης της εθελοντικής ομάδας εργαζομένων της AEGEAN
Με φόρα από πέρσι... Συνεχίζει σε υψηλές πτήσεις ο τουρισμός-«Προμηνύεται ένα δυναμικό τουριστικό έτος»
Emirates: Γιορτάζει το Πάσχα με γαστρονομικές και ψυχαγωγικές προτάσεις
Γεμίζουν τα ξενοδοχεία λόγω του τριπλού Πάσχα-Συγκρατημένη αισιοδοξία για το πρώτο εξάμηνο
Έρχεται το Minthis Music Festival 2025-Μια συμφωνία κομψότητας και πολιτισμού
Οι ρυθμίσεις της Hermes για τους χώρους στάθμευσης στο αεροδρόμιο Λάρνακας για διευκόλυνση των επιβατών
Mια νέα γευστική εμπειρία από την PUNIN GROUP: THE CROISSANT by PUNIN
Εκστρατεία «ιατρικής ενημέρωσης» από Wizz Air ενόψει της αυξημένης ταξιδιωτικής κίνησης του Πάσχα
Ειδικά πακέτα διακοπών για τις εορτές του Πάσχα από ξενοδοχεία της επαρχίας Αμμοχώστου