Ο Riccardo Giraudi μιλά για το νέο Beefbar στη Λεμεσό-Πώς το Amara τον έπεισε για κάθοδο στην Κύπρο (vid)
Jacqueline Theodoulou 06:40 - 12 Ιουλίου 2024
Μπορεί αρχικά η Κύπρος να μην βρισκόταν στα πλάνα επέκτασης του Beefbar, αλλά το πολυτελές ξενοδοχείο AMARA έπεισε τον Riccardo Giraudi για κάθοδο του γνωστού brand στη Λεμεσό.
Ο διεθνούς φήμης ιδιοκτήτης εστιατορίων, Riccardo Giraudi βρέθηκε στην Κύπρο τον Ιούνιο για να παραστεί στα εγκαίνια του ολοκαίνουργιού του Beefbar στη Λεμεσό και το CBN είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει μαζί του στο πλαίσιο μίας ενδιαφέρουσας συνέντευξης.
Παρακολουθήστε παρακάτω τη συνέντευξη που παραχώρησε ο Riccardo Giraudi στο CBN και στην Jacqueline Theodoulou:
Ο Giraudi-γνωστός και ως ο Beefboy και ιδιοκτήτης 50 περίπου εστιατορίων παγκοσμίως-δεν είναι μόνο ο αποκλειστικός ευρωπαίος εισαγωγέας των καλύτερων κρεάτων στον κόσμο, αλλά και ένας δυναμικός και δημιουργικός restauranter, με ένα χαρτοφυλάκιο που περιλαμβάνει τη διάσημη αλυσίδα του Beefbar και των Heritage Brands.
- Διαβάστε εδώ: Beefbar: Το νέο πολυτελές concept από το Μόντε Κάρλο που ανοίγει στο Amara
Πώς πείστηκε για το άνοιγμα στη Λεμεσό
Ο Beefboy βρέθηκε στην Κύπρο για να παραστεί στα εγκαίνια του ολοκαίνουργιου Beefbar στο ξενοδοχείο AMARA, στη Λεμεσό, αποκαλύπτοντας ότι είναι μόλις η δεύτερη φορά στο νησί.
«Είναι η δεύτερη φορά που έρχομαι εδώ. Την πρώτη φορά που έφτασα είδα αυτό το ξενοδοχείο (AMARA) και συνειδητοποίησα ότι αντικατοπτρίζει όλα όσα φιλοδοξεί το brand γενικά. Είναι διεθνές, είναι όμορφο, είναι ήρεμο και καταπραϋντικό, είναι γραμμικό, είναι ό,τι μου αρέσει», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.
Έτσι, όταν του δόθηκε η ευκαιρία να το επισκεφτεί ενώ βρισκόταν σε ένα ταξίδι στην Αθήνα, αποφάσισε να το τσεκάρει.
«Η Κύπρος δεν ήταν στον χάρτη», εξήγησε σχετικά, αλλά μετά όταν είδε το AMARA, πείστηκε για την κάθοδο στη Λεμεσό. Στην απόφασή του συνέβαλε επίσης το γεγονός ότι θα άνοιγε μαζί με τα εστιατόρια Locatelli και Matsuhisa.
Ένα Beefbar όπως όλα τα άλλα, με προσαρμογές
Αυτό είναι το έκτο Beefbar στην περιοχή της Μεσογείου-ένα σε Αθήνα, Σαντορίνη και Μύκονο και δύο στη Μάλτα-και όπως εξηγεί ο Giraudi, «είναι ένα Beefbar όπως όλα τα άλλα».
Ωστόσο, υπήρξαν κάποιες τροποποιήσεις στο concept της Κύπρου. «Το έχουμε διατηρήσει πιο φρέσκο, με έμφαση στο ψάρι επίσης, πολλές περισσότερες σαλάτες, πολύ περισσότερη έμπνευση από την Ελλάδα, τη Μέση Ανατολή.
Επίσης, επειδή είναι ζεστό, είναι πολύ σημαντικό να προσαρμόσετε το μενού σε αυτό που πιστεύετε ότι αναζητά ο πελάτης, ειδικά σε ένα ξενοδοχείο», σημειώνει.
Η γοητεία του Giraudi με τα υψηλής ποιότητας και αποκλειστικά κρέατα ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του 2000, όταν γρήγορα έγινε ο κορυφαίος εισαγωγέας στο Ηνωμένο Βασίλειο αμερικανικού βοείου κρέατος Black Angus, αυστραλιανού κρέατος και αργότερα, ο πρώτος Ευρωπαίος εισαγωγέας πιστοποιημένου ιαπωνικού βοείου κρέατος Kobe.