powered by

D. Schantin: Ετοιμαστείτε για μια νέα εποχή εξατομικευμένης κατανάλωσης ειδήσεων

Το GenAI και το LLM είναι το AI και τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα αποτελούν σπουδαίες ευκαιρίες για τις εταιρείες ΜΜΕ να δημιουργήσουν προϊόντα που να ανταποκρίνονται ακόμη καλύτερα στις απαιτήσεις και τις ανάγκες του κοινού. Τις στρατηγικές και πιθανές παγίδες για τις αίθουσες σύνταξης και τη δημοσιογραφία συζήτησε εκτενώς ο Dr. Dietmar Schantin, Διευθυντής, IFMS Media στο 21ο Advertising, Marketing and Communication Conference.

O Schantin εξέτασε την επιρροή της τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) στο εξελισσόμενο τοπίο των ειδησεογραφικών μέσων ενημέρωσης. Η παρουσίασή του, έριξε φως στον μετασχηματιστικό ρόλο των μεγάλων γλωσσικών μοντέλων (LLMs) και της γεννητικής τεχνητής νοημοσύνης (GenAI) στην εξατομίκευση της παροχής περιεχομένου.

Υπογράμμισε τη σημασία της προσαρμογής του περιεχομένου σε διαφορετικές ομάδες-στόχους, δίνοντας έμφαση σε παράγοντες όπως η ηλικία, η κουλτούρα, το εκπαιδευτικό υπόβαθρο και η γλωσσική επάρκεια. Εξήγησε ότι οι τεχνολογίες ΤΝ επιτρέπουν στρατηγικές περιεχομένου, που ανταποκρίνονται σε ποικίλες καταστάσεις ζωής με ακρίβεια και εξατομικευμένα.

Επιπλέον, συζήτησε τη σημασία της προσαρμογής του «πώς» της παροχής περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένης της μορφής, της διάρκειας, της γλώσσας, του τόνου και του ύφους. Τόνισε την ανάγκη για δυναμική προσαρμογή σε κείμενο, ήχο και οπτικά μέσα για πιο αποτελεσματική εμπλοκή του κοινού.

Διερευνώντας τις τρέχουσες πρακτικές εξατομίκευσης των ΜΜΕ, ο Schantin τόνισε τους περιορισμούς των υφιστάμενων ψηφιακών πλατφορμών, οι οποίες συχνά προσφέρουν επιφανειακή εξατομίκευση με βάση τη γεωγραφική θέση. Τάχθηκε υπέρ ενός βαθύτερου επιπέδου προσαρμογής, που υπερβαίνει τις απλές συστάσεις περιεχομένου και περιλαμβάνει ποικίλες δημοσιογραφικές μορφές και στυλ.

Κλείνοντας, ο ομιλητής προανήγγειλε μια νέα εποχή εξατομικευμένης κατανάλωσης ειδήσεων, όπου οι αλγόριθμοι που καθοδηγούνται από την ΤΝ θα δίνουν τη δυνατότητα στα Media να προσαρμόζουν το περιεχόμενο με ακρίβεια, προωθώντας βαθύτερες συνδέσεις με το κοινό, παγκοσμίως.

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού GOLD: Η Λεμεσός ως μια πόλη συνώνυμο της φιλοδοξίας και της δυναμικής εξέλιξης
Αλ. Ιωσηφίδης: Ανήσυχη η ναυτιλιακή κοινότητα της Κύπρου-Τα στενά του Ορμούζ και τι θα δημιουργούσε μια πετρελαϊκή κρίση
Στρατηγική συμμαχία για την πολιτιστική κληρονομιά-Μνημόνιο συνεργασίας Ινστιτούτου Κύπρου και Εθνικής Επιτροπής UNESCO
Investor Day από το KPMG Startup Innovation Lab: Μια γιορτή καινοτομίας και τολμηρών ιδεών
Πρωτοπόρα η Deloitte Κύπρου... Δωμάτια θηλασμού στα γραφεία της πριν από την θέσπιση νόμου(pics)
Ξεναγήθηκε στους χώρους και τα ερευνητικά κέντρα του UCLan Cyprus ο Δ. Σκουρίδης
To Andrey & Julia Dashin’s Foundation και η Επίτροπος για τα Δικαιώματα του Παιδιού γιόρτασαν τη Διεθνή Ημέρα του Παιδιού
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Πρωτοπορία στην τεχνολογική ευθύνη και την κοινωνική καινοτομία
Στην Κύπρο ο Νίκος Δένδιας για την «Αόρατη Συνωμοσία» του Ανδρέα Χατζηκυριάκου
Οι μεγάλες τάσεις και η μετεξέλιξη των ΜΜΕ: Πώς οι όμιλοι μεταμορφώνονται για να είναι βιώσιμοι και κερδοφόροι