Χαλλούμι: Το case study του Ηνωμένου Βασιλείου-Ομογένεια και Βρετανοί τουρίστες απογείωσαν το προϊόν

Η χρήση νέων τεχνολογιών για τη βελτίωση της παραγωγικότητας σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα, η ανάπτυξη νέων αγορών και η περαιτέρω προώθηση του χαλλουμιού σε όλο τον κόσμο είναι μερικές από τις αναδυόμενες ευκαιρίες που προκύπτουν από ένα εκ των μεγαλύτερων εξαγωγικών όπλων της Κύπρου.

Με τις εξαγωγές χαλλουμιού να φτάνουν τα €313,3 εκατ. το 2023, αδήριτη ανάγκη αποτελεί η προστασία του ΠΟΠ προϊόντος και του εμπορικού σήματος του χαλλουμιού.

Υπενθυμίζεται ότι η πρώτη χώρα σε εξαγωγές χαλλουμιού από την Κύπρο είναι με διαφορά το Ηνωμένο Βασίλειο (€148,5 εκατ.), καταλαμβάνοντας σχεδόν τις μισές εξαγωγές του προϊόντος.

Αναφερόμενος στην ανάπτυξη του χαλλουμιού στο Ηνωμένο Βασίλειο, ο διευθύνων σύμβουλος της Χαραλαμπίδης Κρίστης Λτδ και πρόεδρος του Συνδέσμου Τυροκόμων Κύπρου, Μάριος Κωνσταντίνου εξήγησε ότι η αναγνωρισιμότητα του προϊόντος επιτεύχθηκε τόσο μέσω της ομογένειας όσο και των εκατομμυρίων τουριστών από το Ηνωμένο Βασίλειο που επισκέπτονται την Κύπρο κάθε χρόνο.

Αναλύοντας το case study του Ηνωμένου Βασιλείου, ο κ. Κωνσταντίνου, ως συντονιστής του 7ου Παγκύπριου Συνεδρίου Γάλακτος, Γεωργίας και Κτηνοτροφίας, έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην παρουσία του προϊόντος σε όλα τα supermarkets, στην ποιότητα και ποικιλία για όλους τους καταναλωτές, καθώς επίσης στην πολλαπλότητα χρήσης του χαλλουμιού.

Τα επόμενα βήματα

Όσον αφορά στα επόμενα βήματα για περαιτέρω ανάπτυξη του χαλλουμιού, στο επίκεντρο βρίσκεται η επέκταση στον τομέα της εστίασης, η διατήρηση ανταγωνιστικής τιμής σε σχέση με τα τυριά σχάρας, καθώς και η προστασία του brand name χαλλούμι.

Στις κομβικές εξελίξεις για την τυροκομία και κατ' επέκταση την κυπριακή οικονομία συγκαταλέγονται η προστασία του χαλλουμού ως ΠΟΠ προϊόντος και η προστασία του trademark του χαλλουμιού, η επίτευξη συμφωνίας όσον αφορά την στρατηγική για το μέλλον με βάση τους στόχους εξαγωγών χαλλουμιού, αλλά και η δημιουργία των προϋποθέσεων για την επιτυχία της Κύπρου στον τομέα.

Δειτε Επισης

Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες
Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
Καύσιμα: Έρευνα για διαφορετική τιμολόγηση μεταξύ επαρχιών ζητεί ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
Kings Avenue Mall: Έντεκα χρόνια επιτυχιών και καινοτομίας-Οι εκδηλώσεις και εκπλήξεις για την σημαντική επέτειο
Lidl Κύπρου: Δυνατότητα σε πέντε τυχερούς να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια €6.000 μέσω του Lidl Plus
Αντανακλάται στις τιμές η συγκράτηση του πληθωρισμού-Οι μειώσεις που καταγράφει το Παρατηρητήριο
Nicosia Mall: Οι πιο incredible εκπλήξεις και δώρα για τα 6α του γενέθλια
'Ερευνα IMR: Οι δημοφιλείς retailers-Από πού ψωνίζουν πιο συχνά online οι Κύπριοι και πόσα ξοδεύουν