Χαλλούμι: Το case study του Ηνωμένου Βασιλείου-Ομογένεια και Βρετανοί τουρίστες απογείωσαν το προϊόν

Η χρήση νέων τεχνολογιών για τη βελτίωση της παραγωγικότητας σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα, η ανάπτυξη νέων αγορών και η περαιτέρω προώθηση του χαλλουμιού σε όλο τον κόσμο είναι μερικές από τις αναδυόμενες ευκαιρίες που προκύπτουν από ένα εκ των μεγαλύτερων εξαγωγικών όπλων της Κύπρου.

Με τις εξαγωγές χαλλουμιού να φτάνουν τα €313,3 εκατ. το 2023, αδήριτη ανάγκη αποτελεί η προστασία του ΠΟΠ προϊόντος και του εμπορικού σήματος του χαλλουμιού.

Υπενθυμίζεται ότι η πρώτη χώρα σε εξαγωγές χαλλουμιού από την Κύπρο είναι με διαφορά το Ηνωμένο Βασίλειο (€148,5 εκατ.), καταλαμβάνοντας σχεδόν τις μισές εξαγωγές του προϊόντος.

Αναφερόμενος στην ανάπτυξη του χαλλουμιού στο Ηνωμένο Βασίλειο, ο διευθύνων σύμβουλος της Χαραλαμπίδης Κρίστης Λτδ και πρόεδρος του Συνδέσμου Τυροκόμων Κύπρου, Μάριος Κωνσταντίνου εξήγησε ότι η αναγνωρισιμότητα του προϊόντος επιτεύχθηκε τόσο μέσω της ομογένειας όσο και των εκατομμυρίων τουριστών από το Ηνωμένο Βασίλειο που επισκέπτονται την Κύπρο κάθε χρόνο.

Αναλύοντας το case study του Ηνωμένου Βασιλείου, ο κ. Κωνσταντίνου, ως συντονιστής του 7ου Παγκύπριου Συνεδρίου Γάλακτος, Γεωργίας και Κτηνοτροφίας, έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην παρουσία του προϊόντος σε όλα τα supermarkets, στην ποιότητα και ποικιλία για όλους τους καταναλωτές, καθώς επίσης στην πολλαπλότητα χρήσης του χαλλουμιού.

Τα επόμενα βήματα

Όσον αφορά στα επόμενα βήματα για περαιτέρω ανάπτυξη του χαλλουμιού, στο επίκεντρο βρίσκεται η επέκταση στον τομέα της εστίασης, η διατήρηση ανταγωνιστικής τιμής σε σχέση με τα τυριά σχάρας, καθώς και η προστασία του brand name χαλλούμι.

Στις κομβικές εξελίξεις για την τυροκομία και κατ' επέκταση την κυπριακή οικονομία συγκαταλέγονται η προστασία του χαλλουμού ως ΠΟΠ προϊόντος και η προστασία του trademark του χαλλουμιού, η επίτευξη συμφωνίας όσον αφορά την στρατηγική για το μέλλον με βάση τους στόχους εξαγωγών χαλλουμιού, αλλά και η δημιουργία των προϋποθέσεων για την επιτυχία της Κύπρου στον τομέα.

Δειτε Επισης

Βλέπει πόλεμο τιμών, άτακτο ανταγωνισμό και ζητά fair play η κινεζική ένωση αυτοκινητοβιομηχανιών
Με κυπριακή υπογραφή η νέα καμπάνια της Jeep για το μοντέλο Jeep Wrangler
Τι αλλάζει η Shein μετά την προειδοποίηση της Ε.Ε. για πιθανές κυρώσεις
Pandora: Το brand κοσμημάτων έρχεται στη Λευκωσία και ανοίγει κατάστημα στο Nicosia Mall
Μετέωροι οι εισαγωγείς για τα ηλεκτρικά…Το μομέντουμ που χάνεται και τα 400+400 αυτοκίνητα στο περίμενε
Χαλλούμι: Αύξηση ποσοστού αιγοπρόβειου βιολογικού γάλακτος ζητούν οι παραγωγοί
Βαφεάδης: Σύντομα τα νέα σχέδια για ηλεκτρικά οχήματα...Θα επωφεληθούν οι ευάλωτοι και η μεσαία τάξη
Χ. Προύντζος: Το σκεπτικό για άνοιγμα της Μακαρίου-Για να αυξηθεί η επισκεψιμότητα θα πρέπει να αυξηθούν οι κάτοικοι
Η Electroline στην πλατφόρμα της Wolt-Η νέα συνεργασία στον τομέα των ηλεκτρικών συσκευών και τεχνολογίας
Είσοδος BYD στην κυπριακή αγορά...Το πρώτο showroom που ανοίγει σήμερα και τα διαθέσιμα μοντέλα (pics)