Βασίλης Ιωάννου: Η εμπειρία του πελάτη στον πυρήνα κάθε επιχείρησης

Συζήτηση με τον Βασίλη Ιωάννου, Επικεφαλής της Μονάδας Εξυπηρέτησης Πελατών της ΕCOMMBX Ltd πραγματοποιήθηκε στο 3ο Digital Cyprus Conference 2024.

Ο ίδιος ανέπτυξε τις θέσεις του σε ό,τι αφορά την πελατειακή εμπειρία και τη σημασία που έχει για τις επιχειρήσεις, μέρος της οποίας «αναπόσπαστο μέρος είναι η τεχνολογία» Όπως αναφέρει, η τεχνολογία είναι μέρος του πελατειακού ταξιδιού και κατά τη διάρκεια του οποίου «είναι σημαντικό να κάνουμε τον πελάτη μας να μας θυμάται, να αφήνουμε την σφραγίδα μας»

Απαρίθμησε οφέλη της τεχνολογίας στην εξυπηρέτηση, μεταξύ των οποίων η απελευθέρωση χρόνου για το ανθρώπινο προσωπικό, ώστε να προσεγγίσει τον πελάτη σε πιο περίπλοκα ζητήματα ή σε θέματα που χρίζουν ιδιαίτερης αντιμετώπισης.

Συνομιλώντας με τον Γιώργο Μαλέκκο, Αντιπρόεδρο του CITEA είπε εξίσου σημαντικό είναι το πώς γίνεται η ανάλυση των δεδομένων των πελατών, μέσω της οποία προκύπτουν οι τάσεις, το τι προσφέρει μεγαλύτερη αξία για τον πελάτη κ.α.

Η ανάλυση δεδομένων βοηθά, είπε, τέλος, και στη συμμόρφωση με το κανονιστικό πλαίσιο.

Το Συνέδριο παρουσίασε η ECOMMBX.

Δειτε Επισης

Samsung: Η νέα εποχή της σειράς Galaxy Z και η εμπειρία Ultra έτοιμη να ξεδιπλωθεί
Privacy is Power: Πανευρωπαϊκή έρευνα αναδεικνύει τη σημασία της ασφάλειας στην υιοθέτηση της τεχνολογίας AI
4ο CITEA Digital Cyprus Conference: Η τεχνολογία ως επιταχυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης (video)
Στους δωρητές του TechIsland η BrainRocket-Βασικός παίχτης στον αναπτυσσόμενο τομέα της τεχνολογίας της Κύπρου
Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στη Λευκωσία το 4ο CITEA Digital Cyprus Conference (pics)
Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
Η αξιοποίηση των big data από τις επιχειρήσεις...Πώς και γιατί μπορούν να δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Τεχνητή νοημοσύνη εν δράσει... Πώς το AI μεταμορφώνει επιχειρήσεις και κυβερνητικά συστήματα
Η τεχνολογία ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων για αναδιαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη
Λευτέρης Γαροφαλάκης: «Η ασφάλεια δεν είναι αυτοσκοπός»-Το AI και η μετάβαση στα Windows 11