Ανδρέας Χατζηαδάμου: Θεμιτό μέσο των υπεραγορών και απλόχερο δώρο στους καταναλωτές οι προσφορές

Σε πεδίο συζήτησης και αντιπαράθεσης έχει μετατραπεί το Παρατηρητήριο Βασικών Τιμών Καταναλωτικών Αγαθών, το οποίο δημοσιεύει η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή, με τους καταναλωτές από τη μία να ζητούν την γνωστοποίηση του ποσού ή ποσοστού έκπτωσης στις τιμές των προϊόντων, αλλά και τα ονόματα των υπεραγορών που συμπεριλαμβάνονται στο Παρατηρητήριο και τις υπεραγορές από την άλλη να υπογραμμίζουν τη σημασία των προσφορών και των εκπτώσεων.

Διαχρονικός θεσμός, έντονος ανταγωνισμός

Σε δηλώσεις του στο InBusinessNews, ο εκτελεστικός γραμματέας του ΠΑΣΥΠΕ, Ανδρέας Χατζηαδάμου ανέφερε ότι οι προσφορές αποτελούν καθημερινό φαινόμενο εδώ και χρόνια κι ένα θεμιτό μέσο των υπεραγορών στο πλαίσιο ενός υγιούς και έντονου ανταγωνισμού.

«Οι προσφορές μπορούν να παρομοιαστούν με ένα δώρο που προσφέρεται απλόχερα στους καταναλωτές. Κάθε υπεραγορά εφαρμόζει τη δική της τιμολογιακή πολιτική και προσέγγιση και με βάση τη δική της φιλοσοφία προχωρά σε προσφορές σε διαρκή βάση προς όφελος του τελικού καταναλωτή», επεσήμανε σχετικά, εξηγώντας ότι πρόκειται για έναν διαχρονικό θεσμό, ο οποίος ενισχύεται κατά τις εορταστικές περιόδους.

Ωφέλιμο μέτρο που μπορεί να επεκταθεί σε άλλους τομείς

Σύμφωνα με τον κ. Χατζηαδάμου, οι προσφορές που εφαρμόζουν οι υπεραγορές αποδείχθηκαν ωφέλιμο μέτρο που προσφέρει αξία στους καταναλωτές, συντείνοντας παράλληλα στην συγκράτηση των τιμών.

«Μέσα από τον οξύ και υγιή ανταγωνισμό στο λιανεμπόριο τροφίμων, οι καταναλωτές μπορούν να εκμεταλλευτούν αυτό το εργαλείο, έπειτα από ενδελεχή έρευνα αγοράς, για να επωφεληθούν των προσφορών και των χαμηλών τιμών σε κάθε υπεραγορά, σε κάθε γειτονιά», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.

Την ίδια ώρα, οι προσφορές αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του ανταγωνιστικού πλαισίου που διέπει τη λειτουργία των υπεραγορών, το οποίο δύναται να εφαρμοστεί και να ενισχυθεί και σε άλλους τομείς της οικονομίας, παρέχοντας περισσότερες και πιο οικονομικές επιλογές προς τους καταναλωτές.

«Συζητούμε για το θέμα των προσφορών στο λιανεμπόριο τροφίμων την ώρα που σε άλλους κλάδους επικρατούν ολιγοπώλια ή μονοπώλια, τα οποία οδήγησαν σε έλεγχο των τιμών ή ευθυγράμμισή τους στα ίδια επίπεδα, περιορίζοντας τις επιλογές των καταναλωτών», τόνισε ο εκτελεστικός γραμματέας του ΠΑΣΥΠΕ.

Παιδικές πάνες και άλλα προϊόντα στο request list για ΦΠΑ

Τη διατήρηση μηδενικού συντελεστή ΦΠΑ στις παιδικές πάνες, ο οποίος βρίσκεται σε ισχύ, ζητούν οι λιανέμποροι, ένα μέτρο που αναμένεται να συνεχίσει να ανακουφίζει οικογένειες και νοικοκυριά.

Με προτεραιότητα τις παιδικές πάνες, οι υπεραγορές επεξεργάζονται μία λίστα βασικών προϊόντων καθημερινής χρήσης για τον καταναλωτή, για τα οποία θα ζητηθεί από την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή και το Υπουργείο Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας η διατήρηση του μηδενικού ΦΠΑ ή η επιβολή μειωμένου συντελεστή, προς όφελος των αγοραστών.

Δειτε Επισης

Γ. Παπαναστασίου: Μελετάται λύση για χρεώσεις για ΤΑΚΑΤΑ, δεν θεωρείται υπόσχεση
Επτά κυπριακές εταιρείες παραγωγής και εμπορίας γεωργικών προϊόντων στην Fruit Logistica 2025 στο Βερολίνο
Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου στο Metropolis Mall...Ο ιδανικός προορισμός
Το ταξίδι 80 χρόνων της Χαραλαμπίδης Κρίστης και η ιστορική υπογραφή «Χαραλαμπίδης» που επιστρέφει στο κυπριακό φρέσκο γάλα
MG: Πρώτη σε πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Κύπρο για άλλη μια χρονιά
Επιλύουν τα προβλήματα για e-kalathi-Τεστάρεται η πλατφόρμα πριν την ανατροφοδότηση από υπεραγορές
Μ. Παναγίδης: Τα αντίμετρα της Ε.Ε. στους δασμούς Τραμπ πρέπει να είναι τεκμηριωμένα, αναλογικά και συμβατά με τον ΠΟΕ
Bloomberg: Η ΚΚR νέος «μνηστήρας» για τη Νissan μετά τη ρήξη με τη Honda
Ημέρα της αγάπης με το νέο πρατήριο καυσίμων Shell στη Λεωφόρο Αθαλάσσας στη Λευκωσία
Συνεχίζει την αντικατάσταση αερόσακων takata για οχήματα χωρίς ευρωπαϊκή έγκριση τύπου η Mazda-Το μήνυμα της εταιρείας