Ανδρέας Χατζηαδάμου: Θεμιτό μέσο των υπεραγορών και απλόχερο δώρο στους καταναλωτές οι προσφορές

Σε πεδίο συζήτησης και αντιπαράθεσης έχει μετατραπεί το Παρατηρητήριο Βασικών Τιμών Καταναλωτικών Αγαθών, το οποίο δημοσιεύει η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή, με τους καταναλωτές από τη μία να ζητούν την γνωστοποίηση του ποσού ή ποσοστού έκπτωσης στις τιμές των προϊόντων, αλλά και τα ονόματα των υπεραγορών που συμπεριλαμβάνονται στο Παρατηρητήριο και τις υπεραγορές από την άλλη να υπογραμμίζουν τη σημασία των προσφορών και των εκπτώσεων.

Διαχρονικός θεσμός, έντονος ανταγωνισμός

Σε δηλώσεις του στο InBusinessNews, ο εκτελεστικός γραμματέας του ΠΑΣΥΠΕ, Ανδρέας Χατζηαδάμου ανέφερε ότι οι προσφορές αποτελούν καθημερινό φαινόμενο εδώ και χρόνια κι ένα θεμιτό μέσο των υπεραγορών στο πλαίσιο ενός υγιούς και έντονου ανταγωνισμού.

«Οι προσφορές μπορούν να παρομοιαστούν με ένα δώρο που προσφέρεται απλόχερα στους καταναλωτές. Κάθε υπεραγορά εφαρμόζει τη δική της τιμολογιακή πολιτική και προσέγγιση και με βάση τη δική της φιλοσοφία προχωρά σε προσφορές σε διαρκή βάση προς όφελος του τελικού καταναλωτή», επεσήμανε σχετικά, εξηγώντας ότι πρόκειται για έναν διαχρονικό θεσμό, ο οποίος ενισχύεται κατά τις εορταστικές περιόδους.

Ωφέλιμο μέτρο που μπορεί να επεκταθεί σε άλλους τομείς

Σύμφωνα με τον κ. Χατζηαδάμου, οι προσφορές που εφαρμόζουν οι υπεραγορές αποδείχθηκαν ωφέλιμο μέτρο που προσφέρει αξία στους καταναλωτές, συντείνοντας παράλληλα στην συγκράτηση των τιμών.

«Μέσα από τον οξύ και υγιή ανταγωνισμό στο λιανεμπόριο τροφίμων, οι καταναλωτές μπορούν να εκμεταλλευτούν αυτό το εργαλείο, έπειτα από ενδελεχή έρευνα αγοράς, για να επωφεληθούν των προσφορών και των χαμηλών τιμών σε κάθε υπεραγορά, σε κάθε γειτονιά», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.

Την ίδια ώρα, οι προσφορές αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του ανταγωνιστικού πλαισίου που διέπει τη λειτουργία των υπεραγορών, το οποίο δύναται να εφαρμοστεί και να ενισχυθεί και σε άλλους τομείς της οικονομίας, παρέχοντας περισσότερες και πιο οικονομικές επιλογές προς τους καταναλωτές.

«Συζητούμε για το θέμα των προσφορών στο λιανεμπόριο τροφίμων την ώρα που σε άλλους κλάδους επικρατούν ολιγοπώλια ή μονοπώλια, τα οποία οδήγησαν σε έλεγχο των τιμών ή ευθυγράμμισή τους στα ίδια επίπεδα, περιορίζοντας τις επιλογές των καταναλωτών», τόνισε ο εκτελεστικός γραμματέας του ΠΑΣΥΠΕ.

Παιδικές πάνες και άλλα προϊόντα στο request list για ΦΠΑ

Τη διατήρηση μηδενικού συντελεστή ΦΠΑ στις παιδικές πάνες, ο οποίος βρίσκεται σε ισχύ, ζητούν οι λιανέμποροι, ένα μέτρο που αναμένεται να συνεχίσει να ανακουφίζει οικογένειες και νοικοκυριά.

Με προτεραιότητα τις παιδικές πάνες, οι υπεραγορές επεξεργάζονται μία λίστα βασικών προϊόντων καθημερινής χρήσης για τον καταναλωτή, για τα οποία θα ζητηθεί από την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή και το Υπουργείο Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας η διατήρηση του μηδενικού ΦΠΑ ή η επιβολή μειωμένου συντελεστή, προς όφελος των αγοραστών.

Δειτε Επισης

Ετήσια αύξηση 1% στις πωλήσεις πετρελαιοειδών το εξάμηνο
Πώς μοιράζεται η πίτα των εξαγωγών-Η δυναμική και η αξία χαλλουμιού και φαρμάκων
Το Hyundai Tucson γιορτάζει δύο δεκαετίες καινοτομίας-Το ταξίδι προς την επιτυχία
Αυτοκινητοβιομηχανία: Ποιες εταιρείες άλλαξαν λογότυπο (pics)
Στις 12 Σεπτεμβρίου οι γενικές συνελεύσεις CTC, Ermes και Woolworth
Κίνα: Πώς χτίζει την παγκόσμια κυριαρχία της στην αυτοκινητοβιομηχανία
Βιώσιμη γαστρονομία: Η προστασία του περιβάλλοντος περνάει από το στομάχι
Σε περίοδο αλλαγών, ενισχύσεων και βελτιώσεων η Atterbury-Πυρετώδεις προετοιμασίες για Mall of Cyprus και Mall of Limassol
Το Hyundai TUCSON πρώτο σε πωλήσεις στο πρώτο εξάμηνο του 2024
Αυθεντικά αναλώσιμα HP: Η διαχρονική επιλογή για ποιότητα, ασφάλεια, οικονομία και βιωσιμότητα