Μ. Δρουσιώτης: Να δημοσιοποιούνται τα ονόματα υπεραγορών που περιλαμβάνονται στα Παρατηρητήρια Τιμών

Ο Σύνδεσμος Καταναλωτών ζητά την καταγραφή του ποσού ή του ποσοστού έκπτωσης των προϊόντων σε υπεραγορές

Την γνωστοποίηση του ποσού ή ποσοστού έκπτωσης στην τιμή ενός προϊόντος που προσφέρει μια υπεραγορά, αλλά και τα ονόματα των υπεραγορών που συμπεριλαμβάνει στο Παρατηρητήριο Τιμών, ζητεί από την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Εμπορίου ο Πρόεδρος του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών, Μάριος Δρουσιώτης, δηλώντας στο ΚΥΠΕ ότι από 21 προσφορές προϊόντων, που περιλαμβάνονται στο Παρατηρητήριο, οι τιμές των 20 προσφορών ήταν πιο ψηλές από άλλη υπεραγορά που δεν είχε προσφορές.

Με την γνωστοποίηση αυτή «ο καταναλωτής θα μπορεί μέσω του πίνακα τιμών της Υπηρεσίας να εντοπίζει τι πραγματικά ισχύει για κάθε υπεραγορά», πρόσθεσε.

Συγκεκριμένα, σχολιάζοντας τον πίνακα σύγκρισης τιμών μεταξύ τριών υπεραγορών στη Λευκωσία που έδωσε στη δημοσιότητα στις 22 Μαΐου, μέσω του Παρατηρητηρίου Τιμών προϊόντων, η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή, ο κ. Δρουσιώτης είπε ότι σε μία από τις τρεις υπεραγορές, υπήρχαν 21 προσφορές προϊόντων, προσθέτοντας, ωστόσο, ότι από αυτές τις 21 προσφορές, οι τιμές 20 προϊόντων ήταν πιο ψηλές από άλλη υπεραγορά της οποίας οι τιμές των αντίστοιχων προϊόντων δεν ήταν σε προσφορά.

Αυτό σημαίνει, όπως είπε, ότι κάποιες υπεραγορές βγάζουν προσφορές, για μικρές ή μεγάλες μειώσεις τιμών, οι οποίες αν συγκριθούν με τις τιμές κάποιας άλλης υπεραγοράς μπορεί να είναι υψηλότερες – όπως συμβαίνει στην συγκεκριμένη περίπτωση.

Ως ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα επί του προκειμένου από τον πίνακα τιμών της Υπηρεσίας Καταναλωτή, ο κ. Δρουσιώτης έφερε την προσφορά που είχε μια υπεραγορά για το προϊόν Kelloggs Coco Pops Chocos 330g, με τιμή €3,27, και την τιμή του ίδιου προϊόντος, ύψους €2,65, που είχε μια άλλη υπεραγορά, χωρίς προσφορά.

«Ως οργανωμένοι καταναλωτές ζητούμε από την Υπηρεσία να γνωστοποιεί πάντοτε τα ονόματα των υπεραγορών και να αναφέρει ποιο είναι το ποσό ή το ποσοστό έκπτωσης που προσφέρει η κάθε υπεραγορά», υπογράμμισε.

Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Καταναλωτών είπε ότι όταν δεν υπάρχει νόμος που να τους απαγορεύει να πωλούν όσο ψηλά θέλει η κάθε υπεραγορά, υπάρχει το εργαλείο της δημοσιότητας και της ορθής πληροφόρησης του καταναλωτή.

«Εάν ο καταναλωτής γνωρίζει ότι οι τελικές τιμές των προσφορών της υπεραγοράς Α είναι πιο ψηλές από την προφορά μιας άλλης υπεραγοράς, θα έχει τη δυνατότητα να αποφασίσει αν θα χρησιμοποιήσει ή όχι αυτή την υπεραγορά», πρόσθεσε.

Ο κ. Δρουσιώτης είπε στο ΚΥΠΕ ότι «είναι μεν νόμιμη η ενέργεια της υπεραγοράς, αλλά ο καταναλωτής με την ορθή πληροφόρηση και με την στάση του πιέζει ώστε οι προσφορές και οι τιμές να κινούνται σε επίπεδα αποδεκτά».

Δειτε Επισης

Ετήσια αύξηση 15,7% στο εμπόριο και επισκευή οχημάτων το πρώτο τρίμηνο του 2024
Ξεκινά σύντομα διεθνής εκστρατεία προβολής της Κύπρου, «ανεκτίμητη η συμβολή των διεθνών επιχειρήσεων»
Great Sea Interconnector: Εν αναμονή της μελέτης κόστους-οφέλους για την τελική επενδυτική απόφαση η Κ.Δ.
Ενδιαφέρον Tesla και Samsung για συμμετοχή στη δημιουργία συστήματος αποθήκευσης ηλεκτρισμού με μπαταρίες
ISIS Clinic: Νέα γυναικολογική/μαιευτική κλινική έρχεται στη Λευκωσία
Kokoaka: Το νέο πολυτελές brand στην εμπορική ζώνη της Μαρίνας Αγίας Νάπας
Αλλάζουν οι δρόμοι με τα ευφυή συστήματα-Κάμερες, μετρητές και ηλεκτρονικές πινακίδες στο οδικό δίκτυο (photos)
Μια οικονομία σε ανάπτυξη και ένα διαρκές μοιρολόι χάρη του άδειου ποτηριού, του μηδενισμού και της μιζέριας
Το 14ο πακέτο κυρώσεων της Ε.Ε. για Ρωσία-Μέτρα κατά του «σκιώδη στόλου» Πούτιν και του τομέα LNG
Τα σημαντικά οφέλη από το άνοιγμα γραφείου της ΕΤΕπ στην Κύπρο-Τι αναφέρει το Υπουργείο Οικονομικών