Κίνα: Σταθερή αύξηση στις πωλήσεις λιανικής μέσω διαδικτύου το πρώτο τετράμηνο

Οι πωλήσεις λιανικής μέσω του διαδικτύου στην Κίνα κατέγραψαν σταθερή αύξηση στο πρώτο τετράμηνο του έτους, καθώς οι αναδυόμενες τάσεις ανάπτυξης της αγοράς εξακολούθησαν να προωθούν την αύξηση της κατανάλωσης, όπως δείχνουν τα επίσημα στοιχεία.

Οι διαδικτυακές πωλήσεις λιανικής κατέγραψαν ετήσια αύξηση 11,5% στα 4,41 τρισεκατομμύρια γιουάν (560 δισεκατομμύρια ευρώ) κατά την ίδια περίοδο, σύμφωνα με το υπουργείο Εμπορίου.

Ειδικότερα, οι διαδικτυακές πωλήσεις λιανικής αγαθών κατέγραψαν ετήσια αύξηση 11,1% στα 3,74 τρισεκατομμύρια γιουάν (480 δισεκατομμύρια ευρώ) συνεισφέροντας κατά 23,9% στις πωλήσεις λιανικής καταναλωτικών αγαθών της Κίνας, όπως ανακοίνωσε το ίδιο υπουργείο.

Δειτε Επισης

Μαρίνος Γιαλελή: Το οινοποιείο στον Κάθηκα, η σχέση με το κρασί και η νέα ετικέτα διά χειρός Νικόλα Λαδόμματου(pics)
Στο 1,6 εκατ. τον Μάιο τα αυγά εκκόλαψης πουλερικών για κρεατοπαραγωγή
Πήραν την ανιούσα οι πωλήσεις πετρελαιοειδών το πρώτο πεντάμηνο-Σημαντική αύξηση τον Μάιο
Οι αυθεντικές γεύσεις της Ιταλίας στην Υπεραγορά ΑΛΦΑΜΕΓΑ Ακρόπολης- Το βασικό συστατικό της συνταγής της επιτυχίας
Το Fleet Forward από Toyota και Frotcom Κύπρου-Σύγχρονη ματιά στη διαχείριση στόλου και τη βιώσιμη κινητικότητα
Κωνσταντίνος Καραγιώργης: Αυτή είναι σήμερα η εικόνα με τις τιμές των καυσίμων-Απρόβλεπτο το μέλλον
Το πρόγραμμα «Δεύτερο Σπίτι» της Κωτσόβολος σε συνεργασία με ΠΣΣΕ-Ο μεγάλος κοινωνικός αντίκτυπος
Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή: Τι ισχύει στις διαδικτυακές αγορές από Κίνα, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ
Βελτιωμένα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο του 2025 αναμένει η Petrolina (Holdings) Public Limited
Σώτος Τρικωμίτης: Παγώνουν και ξεπαγώνουν την αγορά αυτοκινήτου...Πλήρης απογοήτευση