Κίνα: Σταθερή αύξηση στις πωλήσεις λιανικής μέσω διαδικτύου το πρώτο τετράμηνο

Οι πωλήσεις λιανικής μέσω του διαδικτύου στην Κίνα κατέγραψαν σταθερή αύξηση στο πρώτο τετράμηνο του έτους, καθώς οι αναδυόμενες τάσεις ανάπτυξης της αγοράς εξακολούθησαν να προωθούν την αύξηση της κατανάλωσης, όπως δείχνουν τα επίσημα στοιχεία.

Οι διαδικτυακές πωλήσεις λιανικής κατέγραψαν ετήσια αύξηση 11,5% στα 4,41 τρισεκατομμύρια γιουάν (560 δισεκατομμύρια ευρώ) κατά την ίδια περίοδο, σύμφωνα με το υπουργείο Εμπορίου.

Ειδικότερα, οι διαδικτυακές πωλήσεις λιανικής αγαθών κατέγραψαν ετήσια αύξηση 11,1% στα 3,74 τρισεκατομμύρια γιουάν (480 δισεκατομμύρια ευρώ) συνεισφέροντας κατά 23,9% στις πωλήσεις λιανικής καταναλωτικών αγαθών της Κίνας, όπως ανακοίνωσε το ίδιο υπουργείο.

Δειτε Επισης

Τα πολυτελή μοντέλα και supercars από το στόλο της E-Cars Group που θα δείτε στο Limassol Motion Event 2024
Αντίστροφη μέτρηση για το «opening» του νέου Jumbo στη Λευκωσία-Η εξέλιξη των έργων και πότε ανοίγει
Jumbo: Μικρή αύξηση των πωλήσεων στην Κύπρο το οκτάμηνο-Πώς κινήθηκε ο Αύγουστος
Γιώργος Φωτίου-Bean Bar: Τα μυστικά για την επιλογή του καλύτερου και ποιοτικότερου καφέ
Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Αιτήσεις μέχρι 6 Οκτωβρίου για την δεύτερη άτυπη ομάδα εργασίας για το χαλλούμι
Λ. Καρακατσάνης: Η DUST+CREAM που ήρθε εν μέσω πανδημίας στην Κύπρο και αλλάζει τους κανόνες της ομορφιάς
O επαναπροσδιορισμός του εμπορίου ξεκινά από το E-Commerce Conference
Αυξήθηκε σε αξία και σε όγκο το λιανικό εμπόριο τον Ιούλιο
Αυτοκίνητα από €500 μέχρι €25.000 στον πλειστηριασμό της Τρ. Κύπρου
Σε ποια φάση βρίσκεται το Neo Plaza-H πιο πρόσφατη εξέλιξη και η δικαστική μάχη που συνεχίζεται