Κίνα: Σταθερή αύξηση στις πωλήσεις λιανικής μέσω διαδικτύου το πρώτο τετράμηνο

Οι πωλήσεις λιανικής μέσω του διαδικτύου στην Κίνα κατέγραψαν σταθερή αύξηση στο πρώτο τετράμηνο του έτους, καθώς οι αναδυόμενες τάσεις ανάπτυξης της αγοράς εξακολούθησαν να προωθούν την αύξηση της κατανάλωσης, όπως δείχνουν τα επίσημα στοιχεία.

Οι διαδικτυακές πωλήσεις λιανικής κατέγραψαν ετήσια αύξηση 11,5% στα 4,41 τρισεκατομμύρια γιουάν (560 δισεκατομμύρια ευρώ) κατά την ίδια περίοδο, σύμφωνα με το υπουργείο Εμπορίου.

Ειδικότερα, οι διαδικτυακές πωλήσεις λιανικής αγαθών κατέγραψαν ετήσια αύξηση 11,1% στα 3,74 τρισεκατομμύρια γιουάν (480 δισεκατομμύρια ευρώ) συνεισφέροντας κατά 23,9% στις πωλήσεις λιανικής καταναλωτικών αγαθών της Κίνας, όπως ανακοίνωσε το ίδιο υπουργείο.

Δειτε Επισης

Στο μικροσκόπιο της ΕΠΑ ο ανταγωνισμός στη λιανική αγορά νωπού κρέατος αμνοεριφίων-Αυτεπάγγελτη έρευνα
Νέος διευθυντής του ΣΟΔΑΠ ο Γιάγκος Τσίβικος-Στο επίκεντρο το νοικοκύρεμα του οργανισμού και η αύξηση πωλήσεων
Ετήσια αύξηση 3,9% στις παραδόσεις αγελαδινού γάλακτος
Ανοίγει η Μακαρίου...Οι νέες ρυθμίσεις με την πλειοψηφική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λευκωσίας
Lidl: Στον δρόμο για να γίνει το ισχυρότερο movement brand στην Ευρώπη με νέα ταυτότητα η CRIVIT
Toyota: Κατασκευάζει κορυφαία μοντέλα με ρίζες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό
CP Herbalist και Columbia Confectionery επιστρέφουν μόνιμα στο My Mall Limassol
Πολυκαταστήματα ERA: Με ποσοστό 16,67% μπαίνει στην Gencom η Φάις, συμφερόντων της οικογένειας Πολιτικός
Άνοιξε τις πύλες του το νέο κατάστημα HUGO στο King’s Avenue Mall στην Πάφο (pics)
Η Shein μειώνει τις τιμές μετά τη συμφωνία ΗΠΑ με Κίνα-Τι θα κάνει η Temu