Εξερευνώντας τον κόσμο της απόλυτης πολυτέλειας από την Range Rover House

Φινετσάτο, υπερπολυτελές, δυναμικό, εκλεπτυσμένο. Με κορυφαίες τεχνολογίες άνεσης, ασφάλειας και συνδεσιμότητας. Παρορμητικό, συναρπαστικό και ασυμβίβαστο το Range Rover Sport, πιο επιθυμητό από ποτέ στην τρίτη γενιά του αλλάζει τα δεδομένα, συνδυάζοντας τη σπορ πολυτέλεια και τη δυναμική εμφάνιση με την κορυφαία απόδοση εντός και εκτός δρόμου….

Πως θα μπορούσε αλήθεια να αποδοθεί ο μοναδικός χαρακτήρας και η σχεδιαστική φιλοσοφία του εμβληματικού αυτοκινήτου μέσα από μία lifestyle εμπειρία απόλυτης πολυτέλειας;

Day One Night-195 (Copy)

Η απάντηση δόθηκε από το Ranger House, που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για να προσφέρει μία σειρά από πολυτελείς εμπειρίες στους φιλοξενούμενούς του. Και αυτή ακριβώς η αποστολή του, έγινε από τον Όμιλο Πηλακούτα πραγματικότητα!

DayTwo Morning-28 (Copy)

Day One Morning-118 (Copy)

Day One Morning-16 (Copy)

Υπεροχή και φινέτσα

Τοποθετημένα και επιβλητικά, μερικά από τα πιο αποκλειστικά μοντέλα του Range Rover Sport, δεν μπορούσαν παρά να κερδίσουν τις εντυπώσεις στην είσοδο του ξενοδοχείου Four Seasons, την ίδια ώρα που εκπρόσωποι του Ομίλου Πηλακούτα υποδέχονταν τους φιλοξενούμενούς τους, με Product Experts στη διάθεσή τους για περιήγηση στα αυτοκίνητα.

Day One Night-115 (Copy)

Day One Morning-90 (Copy)

Οι συστάσεις με το αυτοκίνητο ήταν ξεχωριστές, αφού ο Όμιλος Πηλακούτα, τους προσέφερε την ευκαιρία να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία, που αντανακλά στην ακρίβεια και τη λεπτομέρεια που συναντάμε στη δημιουργία του εμβληματικού αυτοκινήτου. Μάλιστα, μέσα από τις διάφορες δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν, καλύφθηκαν και οι διαφορετικές αναζητήσεις των προσκεκλημένων.

Day One Night-24 (Copy)

Day One Night-103 (Copy)

Η επιλογή της εντυπωσιακής Royal Suite του ξενοδοχείου Four Seasons, με άπλετη θέα τη θάλασσα της Λεμεσού, επισφράγιζε την εγγύηση πως η εμπειρία αυτή θα ήταν αξέχαστη.

Day One Morning-117 (Copy)

Day One Morning-10 (Copy)

Σε συνδυασμό με τη συναρπαστική αυτή τοποθεσία, η Range Rover ανέδειξε για άλλη μια φορά την ικανότητά της να ξεπερνά την αυτοκινητιστική υπεροχή και να δημιουργεί έναν κόσμο απόλυτης πολυτέλειας και καινοτομίας.

DayTwo Morning-119 (Copy)

Εμπειρίες - Ανακάλυψη - Εξερεύνηση

Η εξερεύνηση των νέων εμπειριών, ξεκίνησε με ένα workshop των αρωμάτων Jo Malone London. Διαχρονικά και κομψά, τα υπέροχα Jo Malone συνδυάζουν ευχάριστα τη δημιουργικότητα και την προσωπική ανακάλυψη, σαγηνεύοντας τους καλεσμένους.

Day One Morning-16 (Copy)

Στη συνέχεια μια εκλεκτή επιλογή από μοναδικά κοσμήματα Damiani Jewellery, δημιουργημένα με πάθος που ενώνει την τεχνογνωσία με την παράδοση επί σχεδόν ένα αιώνα, εντυπωσίασε και προσέφερε γνώσεις για τον αποκλειστικό και λεπτομερή σχεδιασμό τους.

Day One Morning-158 (Copy)

Τέλος, οι παρευρισκόμενοι μυήθηκαν στον κόσμο απόσταξης του τοπικού τζιν από το Aristeidis Distilling και ενημερώθηκαν για την τέχνη της κατασκευής του, που φτιάχνεται αποκλειστικά από κυπριακά βότανα, αναδεικνύοντας τη φύση της χώρας μας σε συνδυασμό με την χρήση νέων πρωτοποριακών μεθόδων.

Day One Morning-46 (Copy)

Το αποκλειστικό αυτό ταξίδι εξερεύνησης στη σύγχρονη πολυτέλεια, που χάρισε μια μοναδική ‘modern luxury’ εμπειρία από τον Όμιλο Πηλακούτα, ολοκληρώθηκε με ένα απολαυστικό γεύμα στη βεράντα της Royal Suite του ξενοδοχείου Four Seasons στη Λεμεσό, επισφραγίζοντας την εγγύηση μίας αξέχαστης εμπειρίας.

DayTwo Morning-130 (Copy)

DayTwo Morning-70 (Copy)

Day One Night-17 (Copy)

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών