Global Chief Transformation Officer της Ogilvy ο Αντώνης Κόχειλας-Ποια τα νέα του καθήκοντα
InBusinessNews 14:38 - 25 Απριλίου 2024
Τη θέση του Global Chief Transformation Officer της Ogilvy, παγκόσμιου κολοσσού επικοινωνίας, ανέλαβε ο Αντώνης Κόχειλας, με πέραν των 20 χρόνων εμπειρίας στον τομέα της διαφήμισης, σε ηγετικές και ανταγωνιστικές επωνυμίες σε κλάδους, όπως CPG, Tech, Telco και Retail.
Ο κ. Κόχειλας, τακτικός ομιλητής σε συνέδρια της ΙΜΗ που αφορούν το marketing και τη διαφήμιση, συμμετείχε στο «20ο Marketing, Advertising and Communication Conference» που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Ιούνιο, όπου μέσα από μια πρωτοποριακή και ενδιαφέρουσα ομιλία αποκάλυψε τις συνήθειες των marketers του μέλλοντος.
Μάλιστα, στο πλαίσιο το ίδιου συνεδρίου, βραβεύθηκε για το έργο και την προσφορά του στον τομέα τον οποίο υπηρετεί.
- Διαβάστε εδώ: Αντώνης Κόχειλας: Οι οκτώ συνήθειες των marketers του μέλλοντος
- Διαβάστε εδώ: Ο Αντώνης Κόχειλας αποκαλύπτει τις 8 συνήθειες των marketer του μέλλοντος
- Διαβάστε εδώ: Βράβευση Κόχειλα και Χριστοδούλου στο 20ο Marketing, Advertising and Communication Conference
Μέσα από τον νέο ρόλο που αναλαμβάνει, ο κ. Κόχειλας θα ηγηθεί της ανάπτυξης και του μετασχηματισμού της Ogilvy, κάτι που θα συμβάλει στην αναβάθμιση των πελατών της εταιρείας και την προσαρμογή τους στις συνεχώς μεταβαλλόμενες δυναμικές της αγοράς.
Ουσιαστικά, από τον νέο του ρόλο στην εκτελεστική ηγετική ομάδα της Ogilvy WW, ο Αντώνης Κόχειλας θα έχει υπό την ευθύνη του τον εντοπισμό και την εφαρμογή στρατηγικών και συστημάτων που θα συμβάλουν στην εξέλιξη των εταιρειών.
Θα ηγηθεί επίσης της Ogilvy Consulting, της μονάδας επιχειρηματικού μετασχηματισμού και καινοτομίας μάρκας(innovation brand) του οργανισμού σε επιχειρηματικό επίπεδο, η οποία αποτελείται από περισσότερους από 225+ συμβούλους σε όλο τον κόσμο.
Επιπλέον, θα εργαστεί για τη δημιουργία και κλιμάκωση νέων προσφορών, εργαλείων και διαδικασιών που θα διατηρήσουν την Ogilvy στην πρώτη γραμμή ολόκληρου του τομέα.
«Όταν οι πελάτες μας εμπιστεύονται τη διαχείριση των εμπορικών τους σημάτων, έχουμε την ευθύνη όχι μόνο να αντιμετωπίσουμε τις τρέχουσες προκλήσεις τους, αλλά και να τους βοηθήσουμε να κερδίσουν μεγαλύτερο μερίδιο στο μέλλον. Η απόδοση και ο μετασχηματισμός πρέπει να συμβαδίζουν και να τροφοδοτούνται ο ένας από τον άλλο», ανέφερε σε σχετική δήλωση του ο Αντώνης Κόχειλας.
Από την πλευρά της, η Global CEO της Ogilvy, Devika Bulchandani, υπογράμμισε ότι ο Αντώνης Κόχειλας, κατά τη διάρκεια της τελευταία δεκαετίας, όχι μόνο δημιούργησε και συνέβαλε με την δουλειά του στην ανάπτυξη πολλών πελατών ανά το παγκόσμιο, αλλά και συνεργάστηκε μαζί τους στη δημιουργία οράματος, έχοντας σημαντικό ρόλο στην στρατηγική των εμπορικών σημάτων και επιχειρήσεών τους.
«Γνωρίζω ότι σε αυτό το νέο ρόλο, ο Αντώνης, μαζί με τις στρατηγικές δυνάμεις της Ogilvy Consulting, θα διασφαλίσει ότι η Ogilvy θα είναι ένας απαραίτητος επιχειρηματικός εταίρος για τους πελάτες μας», επισήμανε.
- Το who is who του Αντώνη Κόχειλα
Ο Αντώνης Κόχειλας διαθέτει πέραν των 20 χρόνων εμπειρίας στον τομέα της διαφήμισης, σε ηγετικές και ανταγωνιστικές επωνυμίες σε κλάδους όπως CPG, Tech, Telco και Retail.
Αναλαμβάνει τον νέο αυτό ρόλο, αφού προηγουμένως διετέλεσε διευθύνων σύμβουλος της Ogilvy Advertising για περισσότερα από τρία χρόνια.
Υπηρέτησε στην εκτελεστική ηγετική ομάδα της Ogilvy WW με αποκλειστική ευθύνη την αξιοποίηση των δυνατοτήτων της Ogilvy στη διαφήμιση, την επωνυμία και τη δημιουργία περιεχομένου για την ανάπτυξη των εμπορικών σημάτων και των επιχειρήσεων υπό την ευθύνη της Ogilvy.
Έχει βαθιά κατανόηση του τρόπου με τον οποίο αναπτύσσονται οι επωνυμίες. Ένας άνθρωπος που σκέφτεται τη μεγάλη εικόνα και που του αρέσει να σχεδιάζει ολιστικές στρατηγικές, που προσφέρουν παγκοσμίου επιπέδου επικοινωνίες, βοηθούν στην ενεργοποίηση των ενδιαφερόμενων μερών και τελικά οδηγούν στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων σε όλους τους χρονικούς ορίζοντες.
Είναι κάτοχος MBA από το Cardiff University του Ηνωμένου Βασιλείου και BSc. στη Διεθνή Διοίκηση από το American College of Greece.