Powered by

Στην Πολωνία για προβολή του τουριστικού της προϊόντος η ΕΤΑΠ Αμμοχώστου

Η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Αμμοχώστου μαζί με ξενοδοχεία της περιοχής, εκπροσώπησαν την επαρχία στον Roadshow που υλοποίησε το Υφυπουργείο Τουρισμού, από τις 8-10 Απριλίου 2024, σε Βαρσοβία, Κρακοβία και Κάτοβιτσε.

Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων στην Πολωνία η ΕΤΑΠ Αμμοχώστου πραγματοποίησε σειρά επαφών με κορυφαίους διοργανωτές ταξιδιών που δραστηριοποιούνται στην πολωνική αγορά σε μια προσπάθεια προβολής, ενημέρωσης και προώθησης του τουριστικού προϊόντος της περιοχής, με στόχο την περαιτέρω ενδυνάμωση της τάσης που καταγράφεται τα τελευταία χρόνια, για αυξημένη ροή τουριστών από διάφορες πόλεις της Πολωνίας.

Μέσα από τις επαφές, διαφάνηκε η πρόθεση για ενίσχυση των υφιστάμενων συνεργασιών, στοιχείο ιδιαίτερα ενθαρρυντικό για τον τομέα του τουρισμού στην περιοχή, όπως και στην Κύπρο ευρύτερα, καθώς η Πολωνία αποτελεί σημαντική αγορά, με μεγάλες προοπτικές τόσο σε επίπεδο τουρισμού κατά τους καλοκαιρινούς μήνες όσο και σε ειδικές μορφές τουρισμού καθόλη τη διάρκεια του έτους. Στο επίκεντρο των επαφών βρέθηκαν οι υπηρεσίες και οι εμπειρίες που παρέχει η επαρχία Αμμοχώστου στους επισκέπτες της, ενώ καταγράφηκε αισιοδοξία ότι οι αφίξεις από την Πολωνία εντός 2024, θα ξεπεράσουν αυτές της προηγούμενης χρονιάς.

Στα θετικά καταγράφεται το αυξημένο ενδιαφέρον από πλευράς διοργανωτών ταξιδίων, όσον αφορά την περιοχή Αμμοχώστου, αφενός σε σχέση με ειδικές μορφές τουρισμού και αφετέρου σε ό,τι αφορά μαζικό τουρισμό για τους μήνες του καλοκαιριού.

Σε δηλώσεις του ο Λειτουργός της ΕΤΑΠ Αμμοχώστου, κ. Γιώργος Καυκαλιάς, στάθηκε ιδιαίτερα στην προοπτική της πολωνικής αγοράς να καταστεί διαχρονικά μια από τις πιο σημαντικές για τον κυπριακό τουρισμό, αλλά και τον τουρισμό στην περιοχή Αμμοχώστου ειδικότερα, καθώς όπως είπε, ήδη από πέρυσι φάνηκε μια τέτοια τάση, η οποία θα πρέπει να ενδυναμωθεί. «Η συνδεσιμότητα μεταξύ αεροδρομίου Λάρνακας και αρκετών προορισμών της Πολωνίας με απευθείας πτήσεις, αποτελεί κομβικής σημασίας παράγοντα περαιτέρω επένδυσης στην πολωνική αγορά», όπως είπε. Σύμφωνα με τον κ. Καυκαλιά, ένα από τα σημαντικά στοιχεία που αναδείχθηκαν μέσα από τις συναντήσεις, είναι η πρόθεση που καταγράφηκε από πλευράς των διοργανωτών ταξιδιών, για αξιοποίηση της περιοχής, ως ελκυστικό προορισμό καθόλη τη διάρκεια του έτους, στοιχείο που δημιουργεί νέα δυναμική.

Η παρουσία της ΕΤΑΠ Αμμοχώστου στα εργαστήρια-παρουσιάσεις στην Πολωνία, εντάσσονται στο πλαίσιο των ενεργειών που έχουν συμφωνηθεί από όλους τους φορείς – μέλη της ΕΤΑΠ για το 2024, ενώ αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της νέα στρατηγικής επικοινωνίας και προβολής στις διεθνείς αγορές όπως έχει διαμορφωθεί για το τρέχον έτος.

Δειτε Επισης

Σύνδεσμος Έτοιμου Σκυροδέματος: Αυτές είναι οι παράλογες απαιτήσεις των συντεχνιών-Υψηλά τα επίπεδα αμοιβών
Αμετακίνητοι οι εργαζόμενοι του κλάδου παραγωγής έτοιμου σκυροδέματος-Δεν αποκλείουν και κλιμάκωση
H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες
Συντηρούν το αδιέξοδο στο έτοιμο σκυρόδεμα οι συντεχνίες-«Μεγάλο το χάσμα, δύσκολη η προσέγγιση»
Μικτές επιδόσεις στις τιμές ακινήτων εν μέσω μειωμένης ζήτησης και υψηλών επιτοκίων
City of Dreams Mediterranean: Κατά €778,750 πλουσιότερος ο νικητής του πρωταθλήματος ρουλέτας
Bean Bar: Συνδράμει το έργο του Hope For Children στηρίζοντας τα παιδιά
Η συνταγή τριών κορυφαίων επιχειρηματικών ηγετών για πετυχημένη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού
Κερδίζει το στοίχημα για πιο long term επενδυτές η Τρ. Κύπρου-Τι δείχνει η είσοδος Wellington στην μετοχική της δομή
PHC: Στρατηγική περαιτέρω επέκτασης στην ελληνική αγορά-Τα πλάνα για Pizza Hut με οδηγό τα Wagamama